Burasının böyle sıkıcı bir yer olacağını tahmin edememiştim. Buzdan dışarı çıktıktan sonra yaklaşık 6 saat boyunca süründüm. Yanardağdan yeterince uzaklaştım ama burası gerçekten çok nasıl denir; yavan.
Buzdan ilk çıkışımda açıkça çok heyecanlıydım. Sonucunda dışarıya ilk çıkışımdı farklı maceralar, farklı lezzetler beni bekliyordu. Açıkçası bu büyük bir yanılgıydı. Manzarası gerçekten güzeldi ona bir şey diyemem ama yinede dört, beş saat baktıktan sonra çok yavan olduğunu anlıyorsunuz.
Manzarayı size şöyle anlatayım kar her yer kar ve buzdan oluşmuş. Gökyüzü beyaz bulutlarla dolu. Yerde ise kar ve buzdan oluşmuş dağlar var. Doğumumdan buyana herhangi bir yaşayan canlıya denk gelmedim. Ruhlar sayılmaz, onlar ruh sonucunda.
Ben orada durmuş bunları düşünürken...
Titreşim hareketi!!!
Yanardağın asıl patlaması gerçekleşmeye başladı. Manzara gerçekten harikaydı. Sonsuz beyaz ve mavinin içinden karanlık bulutlar onunla karışık su buharı çıkıyor. O karanlığın içinde ise renkleri turuncu ve sarı arasında değişen birçok parlak ışık var.
---------------------------------------------------------------------------------
Tür: Ateş ruhu
Yetenekler: Ateş topu, Isı dalgası
Bilgi: Yoğun ruhsal enerjinin ateşle temasından doğan varlık
-----------------------------------------------------------------------------------
Ne olduğunu merak etmiş su ruhları ise dört bir yandan gelip dumanların çevresinde daireler çizmeye başladılar.
Gerçekten güzel bir manzara değil mi?
Güzel evet, ama güzel olduğu kadar tehlikeli de. Yine odağımı kaybetmiş manzarayı izliyordum. Sonra beş metre yanıma kafamdan 2 kat büyük, yanan bir taş düştü. O an tehlikeli bir yerde durduğumu anladım.
Kaçmak için ise en iyi bildiğim yeteneğimi kullandım. Boyutsal midenin çekim gücünü, buzun üzerinde hızla kayarak uzaklaştım. İlk saat küçük depremler olsa da volkanın su ve buzun altında olması gerçek gücünü göstermesini engelledi. Bir saat sonra ise yanardağın 50 km yakınındaki tüm buz buharlaşmıştı.
Şimdiki zamanda dönelim yani 6 saat sonrası. İlk başta kara dumanlar çıkmış olsa da şuan sadece su buharı çıkıyor. Sanırım lav çıkıp yayılmaya devam ediyor. Bu da buzların erime çapını arttırıyor.
Şuanda çevremde gördüğüm en büyük tepenin üstündeyim. Ne tarafa bakarsam bakayım sadece beyaz rengi var. Ama hala umudum var eğer zeki bir tür varsa bu boyutta bir yanardağ patlaması ve oluşan depremler dikkatini çekecektir.
4 saat sonra...
Hala farklı bir şey görmedim ve hava artık karardı. Ya ben görmeden gelip geri döndüler yada bir anda buraya ulaşamayacak kadar uzaktalar. Ama bir değişiklik var ateş ruhlarının ve su ruhlarının sayısı giderek artıyor. Aralarında eskisi gibi bir merak hissetmiyorum. Saf düşmanlık ve öldürme isteği. Anlaşılan yanardağın buzları eritiyor olması su ruhlarının hoşuna gitmedi. Bunun sorumlusunun ise ateş ruhları olduğunu düşünüyorlar.
Ateş ruhları hala volkan alanından çıkmaya devam ederken su ruhları tüm çevreden buraya doğru geliyorlar.
Nasıl hissettiğimi size anlatıyım; sanki önümde çerezler ve tatlılar toplanıyor. Ama yememe izin yokmuş gibi. Böyle zamanlarda uçabilen bir tür olmayı istiyorum.
2 saat sonra...
Yeni bir yeteneğimi keşfettim istediğimde ısıyı görebiliyorum. Aslında ben keşfetmedim kendisi ortaya çıktı. Bir anda içgüdülerim yönetimi ele aldı. Çevremde bir şey varmış gibi hissetmeye başladım. Kafamı yukarı kaldırdım ve...
tıssss...
Dilim dışarı çıktı. Benimle aynı tepede 300 metre kadar sağımda bir ısı vardı. Sanki ısıyı ve yayılışını görüyor gibiydim. orada bir şeyler var.
Bu sefer boyutsal mideyi kullanmadım sürünerek ve sessizce hareket etmek istedim. Yavaşça ısı kaynağını görebileceğim bir yere geçtim.
Aramızda 100 metre kaldığında onları gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...