Bölüm 44 -Kraliçe'nin odası

2K 239 19
                                    

Zehirli orman örümceği. Sinsi bir tür olarak biliniyor. Buna rağmen beni görünce kaçmadı ve hayatı pahasına benimle savaştı. Bunu sebepsiz yere yapacak kadar aptal değil. Acaba arkasındaki odada bir şey mi saklıyor? Öyleyse bakıp öğrenelim.

Arkasındaki girişten girdiğimde ilk fark ettiğim şey, çok parlak olduğuydu. Öyle ki kendinizi öğlen güneşinin altında sanabilirsiniz. Bunun sebebi duvarlardaki Güneş taşları olmalı. Bu taşa dair bilgiler aklımda var. Yeterli büyü enerjisi bulunan yerlerde aktifleşen güneşe benzer ışık yayan parlak bir taş.

Hahaha Kraliçe gerçekten zeki olmalı. Bunu beklemiyordum. Güneş taşları bunca büyü enerjisi bunun içinmiş yani. Kendi bitkilerini yetiştirmeye başlamış. Her birisi zehirli bitkiler. Oda gerçekten büyük. Yer altında dört dönümlük tarla beklemiyordum. 

Ama düşününce çok mantıklı. Orman örümcekleri evrim geçirmesi zor türler. Birkaç evrim yolları bulunsa da. En kolay evrim zehirli orman örümceği. Bunu yapmaları için tek gereken bol miktarda zehir tüketmek. 

Hafızamda kendi tarlasını oluşturmayı düşünmüş bir kraliçe yok aslında. Bu çok uzun vadeli bir plan. Bu tarz değerli bitkilerin büyümesi yıllar alıyor. Sanırım uzun vadeli bir plan yapmış. Ona teşekkür etmek için onu yerken çok tatlı olduğunu düşüneceğim. 

Benim için bunca yemeği, yetiştirdiğin için teşekkürler. Afiyet olsun.

Hüppp...

Tüm tarladaki bitkileri yedim. Tümünün zehirli olduğunu düşünürsek zehre olan yatkınlığım baya gelişecek.(O kadar zehir yedi niye zehirlenmedi diyenler. Bunun midesindeki her şey enerjiye dönüşüp ona yarar. Yedikten sonra ona zarar verebilecek şeyler çok az.)

Acaba tek bir tarlasımı var. Ah dur bir dakika acaba şu güneş taşlarını yersem ne olur. Öncelikle hepsini bir yere toplayayım.

Hüppp.


------------------------------------------------------------------------------

Seviye: 46                               Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                                  Can: 455/455

Mana:270/270(370)            Ruh G.: 195/195(475)

Deneyim: %78                     Doluluk: %48

Güç: 156                                 Çeviklik: 109

Savunma: 107                     Dayanıklılık: 67

Zeka: 16

Yetenekler:

Boyutsal Görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Su oku(3), Oluşturma, Fiziksel güç(7), Ateş topu(3), Kükreme, Toprak kaplama(1), Savunma(3), Çılgınlık(1), Zehirli diş(3), Zehir kaplama(2), Parlama(2)

Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.

Mevcut durum: Yavru

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(10) Su(3) Ateş(3) Toprak(4) Zehir(6) Işık(3)

----------------------------------------------------------------------------------

Zehre olan yatkınlığım baya artmış. Zehir kaplama sanırım bunu son yediğim zehirli orman örümceğinden aldım. Ne kadar işe yarar henüz bilemiyorum. Ama zehir yeteneğimin artması önemli bir şey. Ejderhayı yakalama planıma ek yardımı olabilir. Özellikle henüz alamamış olduğum Zehirli bulut yeteneğinin çok yardımı olur.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin