Bölüm 45 -Çılgınlık aktif

2.1K 248 36
                                    

--------------------------------------------------------------

Tür: Kraliçe orman örümceği

Yetenekler: Zehirli diş, Zehir kaplama, Savunma, Fiziksel güç, Zehir bulutu, Zehir oku, Zehirli rüzgar, Ağ örme, Kontrol

Bilgi: Orman örümceklerinin kraliçesi. Her orman örümceği onun kontrolü altındadır. Kraliçenin emriyle askerleri her şeyi yapabilir. Çoğunlukla yuvasından çıkmaz ve yemek getirmesi için askerlerine güvenir.

Tehlike seviyesi: 4

--------------------------------------------------------------

Kraliçenin emriyle tüm örümcekler üstüme çullandı. Bazıları uzaktan zehirle saldırırken çoğu yakınıma gelip fiziksel saldırılar yaptı. Çevremi sarıp beni hareketsiz bırakmayı planladıkları çok belli.

Toprak kaplama.

Gelin bakalım böcekler. 

Çevremi sarmış bana saldırırken çılgınca debelenmeye başladım. Toprak kaplamanın ana özelliği savunmayı arttırmak olabilir. Ama tek özelliği değil. Aslında ağırlığı da artırıyor. Kısacası örümcekleri öldürmem için debelenmem yeterli.

Katurt kuturt...

Üstlerine çıktıkça altta kalanlar eziliyor. Ne yazık ki direk öldüremiyorum. Ağırlığımın aralarında bölünmesi sebebiyle çoğu sadece yaralı. 

Planları işe yaramaya başladı. Çok fazlasının yardımlaşa beni kıstırma çabasının sonuç veriyor olması rahatsız edici. Aslında ışınlanıp buradan kaçabilirim. Ama ben kaçmak istemiyorum. Ve kesinlikle onca yıl yumurtada kaldıktan sonra, bir kez daha kısıtlanmak gibi bir niyetim yok.

-----------------------------------------

Çılgınlık aktif

-----------------------------------------

Bir anda görüşüm kızarmaya başladı. İlk defa kalbimin atışları bu kadar netti. Kanımın ısındığını hatta çevreme bile ısı saçtığını hissedebiliyorum.

Guooooooooğğğ...

Kükremem bu sefer çok daha farklı oldu. Sesimin titreşimleri öyle kuvvetliydi ki çevremdeki örümcekler rüzgarla uçar gibi açıldılar. Hepsi uzaklaştığında kraliçeyi gördüm o bile sesimle geriye doğru sürüklenmişti.

Kanım resmen kaynıyor. Her özelliğimin çılgınca arttığını hissedebiliyorum. Yanıyorum. Her şeyi parçalamak istiyorum. Bu lanet böcekler kim ki beni kıstırmaya çalışıyorlar. 

Bommmm...

Kuyruğumla çevredeki örümceklere doğru bir darbe vurdum. Toprak kaplama sayesinde ağırlığı zaten artmıştı. Vuruşumun gücüyle vurduğum tüm örümceklerin parçaları çevreye saçıldı.

Sistem bildirimleri her şey bitene kadar gösterme. Şuan tek düşünmek istediğim lanet böcekleri ezmek. Her öldürdüğüm sanki bir ateş parçası gibi vücuduma giriyor. Her öldürüşümle biraz daha ısınıyorum. 

Önceden beni rahatsız etmiş zehirli orman örümceklerinden bir grup üzerime doğru atladı. Sizi yutmak zordu değil mi? Hadi bir daha deneyelim. 

Havadaki tüm gruba doğru boyutsal mideyi açtım. 

Hüpp...

Aynı önceki gibi ağzıma girerken orada ayaklarını ağzıma saplamaya çalıştılar. Ama çılgınlık sayesinden boyutsal midenin çekim gücü dahi artmıştı. Bir bölümü bu sebeple direk mideme düştü. 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin