Bölüm 20 -İlk ışınlanma

2.3K 288 5
                                    

         Artık aynı taktiği yapabileceğimi sanmıyorum. Yeni bir plana ihtiyacım var. Köyün giriş, çıkış için kullanılan tek yolu var. Tahminimce belli bir av sahaları vardır. Bu boyutta bir goblin grubunun düzenli ihtiyacını karşılamak için birçok av bulabilecekleri bir yere sahip olmaları gerekiyor.

         Acaba onların yemeklerini yiyerek onların avlanmalarını mı zorlaştırsam. Bu olabilir ama çok yavaş. 

        Hem onların avlarını, hem de avlanmak için çıkmış goblinleri avlasam. Bu plan daha iyi gibi duruyor. Bu şekilde belki dışarı bir kaç büyücü çekip yeteneklerimi de geliştirebilirim. 

       Yetenek demişken benim bu tarz durumlar için avantajlı birçok yeteneğim var. Neden bunlar aklıma gelmedi acaba. En basitinden bu boyutta bir grup toplanmışken aralarına ateş topu atarsam gerçekten iyi bir zarar verebilirim. Sonrasında ise ışınlanma yeteneğimle buradan kaçarım. 

        Ateş topu için manamı ağzımda toplayıp ateşlemem yeterli. Yeteneği goblinden aldığım için sanırım sınırlı bir manayla kullanılıyor. Acaba Manamın çoğunu kullanıp ateşlersem nasıl bir hasar oluşturabilirim.

buuuvvvvvvv...

        Yüksek basınç yüzünden koyabileceğim mananın sınırı var. Her şekilde manamın yarısını bu ateş topuna odaklamayı başardım. Goblin reisi beni fark etmiş gibi duruyor.

Guuaaaaaa...

        Çok geç.

Boooooooooommmmm...

------------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi 

Seviyeniz yükseldi

------------------------------------------------------------ 

       Önceki goblin büyücüsünün arabaya verdiği hasara benzer bir hasar verdim. İlk atışım olması sebebiyle de grubu istediğim yerden vuramadım. Her neyse hiç yoktan iyidir. Şimdilik ne olduğunu düşünmektense kaçmak daha mantıklı olur sanırım. 

         Sonra görüşeceğiz goblinler. Tam liderleri bana doğru atılmışken ışınlandım. Aslında gösteri yapmak için bunu yapmadım. Işınlanmanın üç saniye kadar süren bir şarj süresi varmış. Buradan da anladım ki yeteneklerimi tam olarak tanımıyorum. Belkide biraz yeteneklerime çalışmanın zamanı gelmiştir.

        Işınlandığım yer elbette ki ağacımın altıydı. Sanırım buraya alışmaya başlıyorum. Yeteneklerimi dışarıda deneyebilirim ama çok gürültü yapar ve şuan için ormanda benden güçlü yırtıcı olup olmadığını da bilmiyorum. O zaman eğitim için bir yere ihtiyacım var. 

        Dışarıda bir yer arayabilirim ama ihtiyaçlarımı tam karşılayan bir yer bulmak zaman alır. Zaten acıkmaya başlamıştım en iyisi kendi eğitim yerimi kendim yapayım. Bu ağacın altı giriş için harika olur. Dışarıdan içeride ne olduğunu anlamak zor. Anlasalar bile çok büyük canlılar ağacı parçalamadan girişinden giremez. Ayrıca bu kolayca parçalanıcak kadar küçük bir ağaç değil. Benim için bu yeterli öyleyse şimdi kazmaya başlayayım.

         Goblinleri avlama planı biraz ertelenmiş olsa da hayatta kalabilmem için kendimi tanımam daha önemli.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin