Bölüm 90 -İstila 2

1.7K 225 15
                                    

''Avcı neden dolanıp duruyorsun. Bir köyü aldın işte bu telaş neden.''

Avcı köyü aldı ve içerideki tüm canlıları öldürdü. Köy insan yerleşimine uzak ve diğer goblin ülkesinin iç bölümlerinde olduğundan başka türlerden canlılar kaçıramamışlar. Nedense avcı köyü aldıktan sonra sabırsız sabırsız dolanmaya başladı.

''10.000 puan kazanmayı başardım. Ama bir sürü askerim öldü. Normal goblinler 1 saat iken Reisin dirilmesi 2 saat. Hepsini beklemek çok sıkıcı. Ayrıca bu 10.000 ide yeşil kaplanlar almak için harcadım. Tanesi 500 puan olsa bile ormana uyum ve pusu kurma konusunda iyiler. Onları zindan bölgesine yayıp avlanmalarını söyledim. Ama asıl ordu kendine gelene kadar çok uzun sürecek. 2 saat ne yapacağım?''

Ne sabırsız çıktı bu ya. 

''Ah buldum. Zindan her öldürdüğünden puan alıyor. Ya tüm ormanı yakıp yıkarsam ne olur.''

Al işte basit insan düşüncesi. Canavarlar onlardan daha iyi. Biz daha uzun soluklu düşünürüz. Örneğin buradaki ormanı yok edersek zindanda yaşayabilecek küçük canlılardan ve ormanı görüp gelen canlılardan mana kazanamayız. Sonucunda yumurta veren tavuğu kesmenin anlamı yok.

''Büyülü ormanları yakmak o kadar kolay değil. Tüm bitkiler büyüyle beslendiği için kendilerini ateşe karşı savunabilirler. Kısacası o zayıf ejderhalarla ortalığı yakmak istiyorsan çok uzun süre uğraşman gerekir. Ayrıca uzun vadede bu plan sana zarar verir.''

Avcı yinede daha fazla dayanamadı ve örümcekleri başa bir köyün çevresine yerleştirdi. Bir yandan sürekli keşiflerle zindan dışını haritalandırıyor. Ama karadan giden küçük gözcüler orman canlılarına yemek oldu bu onu iyice çıldırttı. Sonunda daha fazla dayanamadı ve ejderhaları havalandırdı. Bir yandan tüm kaplanları ve örümcekleri köyün çevresindeki ormana yayıyor.

Bu sefer demir ejderi bile havalandırdı. Savunma için kalan tüm goblinleri kullanmaya karar verdi. Ayrıca goblinlerin yeniden dirileceği yer olarak kapıyı seçti. Bence riskli ve gereksiz bir hareket.

''Alev ejderhaları köyü yakın. Demir ejderha senin hedefin goblin reisi olacak. Yok edin onları.''

Alev ejderhaları köyü yakmaya başladı demir ejderha uçabilmesine rağmen uzun süre uçmak onun ağırlığı için çok zor o sebeple köyün merkezine indi. Türünün en güçsüzü olarak doğmuş olsa bile basit bir köy demir ejderhanın zırhını geçecek güce sahip değil. Basitçe köye girdi ve önüne geleni öldürmeye başladı. Ezik goblinler alev ejderhaları aşağı inse bile hasar verme şansına sahip değiller. Açıkçası türleri arası dev bir açıklık var. Reis ne kadar güçlenirse güçlensin bir ejderhanın pulları basit bir kılıçla aşılamaz. Alev ejderhalarının hala uçmasının sebebi hava saldırılarıyla en fazla hasarı verebiliyor olmaları.

Saldırı devam ederken köy reisi sinsice kaçmaya başladı. Merkeze yakın bir binadan çıktı ve binaların arkalarından ilerleyerek köyden kaçmaya çalışıyor. Eh buda farklı bir goblin kendi türünü birleştirip savaşmak yerine direk kaçmaya karar verdi. Önceki liderin verdiğinden daha doğru bir karar olduğunu düşünüyorum. Goblin reisi tam köyden ayrılacakken demir ejderhanın nefes saldırısıyla öldü. Evet bu kadar basit öldü. Alev ejderhasının ateş hasarının aksine demir ejderhanın nefesi daha yüksek anlık hasara sahip. Ayrıca yukarıdan hala olayı izleyen görünmez gözcü sağ olsun demir ejderhadan saklanmasının hiç bir yolu yoktu. 

Alev ejderhaları tüm köyü yaktı demir ejderhası da aşağıda dolaşarak köy sınırları içinde bulduğu her goblini öldürdü. Goblinler ilk grupları köyden yollar yardımıyla ayrılmaya çalıştı. Yola toplu halde sıkıştıkları anda alev ejderhaları onları haşladı. Komik bir denemeydi. Sonrasında iç güdüsel olarak rastgele ormana dağıldılar. Kaplanlar ve örümcekler çok büyük kısmını öldürdü. Ne yazık ki ormana kaçanların sayısının fazlalığı sebebiyle hala kaçanlar oldu. 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin