Bölüm 24 -Yeni faktör

2.2K 275 8
                                    

         Nehrin yakınlarından gelen ısı hissediyorum küçük bir grup buraya doğru geliyor. Bakalım bu sefer neler var. Umarım büyücü vardır. Ateş elementine olan yatkınlığımı arttırmak istiyorum.

        İnsanlar, hey neler oluyor burası goblinlerin av sahası değil miydi? Neden burada insanlar var. Goblinlerin avladığı şey çok mu lezzetli acaba. İnsanları izleyip öğreneyim bari. Lezzetli avlar iyidir. 

        Bu arada insanların grubu beş kişiden oluşuyor; ikisi kadın üçü erkek. Kadınlardan birisi büyücü diğeri ise hafif zırh giymiş ve bıçak kullanıyor gibi gözüküyor. Nedense çoğunlukla kadınlar büyücü oluyor. Daha rahat olduğu içindir belki her neyse.

       Erkeklerde ise: bir tanesi okçu diğer ikisi kılıçlı gibi duruyor. Gerçi kılıç kullananlardan bir tanesinin elinde büyük bir kalkan da var. İnsanlar ve grupları, bir tanesi bir işi yapmak için yeterli olamıyor sanırım. Öyle ki her zaman gruplar halinde dolaşıyorlar.

        Acaba neler konuşuyorlar biraz yaklaşıp dinleyeyim bari.

        ''Gerçekten de dedikleri gibi buralarda fazlasıyla goblin var. Belkide buralarda bir yerlerde büyük bir köy kurmuşlardır.'' Kalkanlı adam dedi

        ''Hayalleri bırak goblinler aptaldır. Yerleşim alanı veya köy inşa edemezler. Ayrıca bizim görevimizde bu değil.'' Kılıçlı eleman çenesini hafif yukarı kaldırıp söyledi.

       ''İnşa edemiyor olmaları yerleşemiyecekleri anlamına gelmiyor. Bizim görevimiz buralarda eskiden bulunan köyün konumunu ve hasar durumunu öğrenmek. Belkide oraya yerleşip büyüme fırsatı bulmuşlardır.'' Bıçaklı kadın söyledi.

       Eski köyün hasar durumunu mu öğrenecekler. Neden acaba buraya yerleşmeyi felan mı planlıyorlar? Umarım öyle değildir. O köy yeni yaptığım zindana çok yakın. Belkide bulamazlar en iyisi şimdilik takip etmeye devam edeyim

...

       Aptal goblinlerden birisini takip edip buldular. Gerçekten bu goblinler daha ne kadar aptal olabilir. Onları öldürmeli miyim? Ama belkide buraya yerleşmek değildir amaçları. Hala yavruyken insanlara kendimi göstermek istemiyorum.

        En kötü ihtimalle insanlar buraya yerleşir. Öyle olsa bile yapay zindan yardımıyla onlardan kendimi gizleyip onları yiyebilirim. Doğru hatırlıyorsam insanların zindanlardaki canavarların içinde oluşan taşlara ilgisi vardı. 

       ''Ah tahmin ettiğim gibi, lanet goblinler tüm köyü kokutmuştur. Hadi geriye dönüp rapor verelim. Yeni göç hareketi yüzünden genişlememiz gerekiyor bu köyün konumu da iyi tahminimce bir av seferi düzenlenecek.''Bıçaklı kadın söyledi.

       ''Biraz daha araştırıp dönsek daha iyi olmaz mı?'' Kalkanlı adam söyledi.

       ''Hayır bizim görevimiz burada bitti. Küçük goblin grupları tehlikesiz olsa dahi büyük topluluklar için bu geçerli değil. Boşu boşuna hayatımı riske atacak değilim.'' Bıçaklı kadın söyledi.

        Yani insanlar geliyor güzel.

       Ahh bir dakika goblinleri mi öldürecekler. Hayır onlar benim avım. Sanırım yavaş yavaş avlama planı suya düştü. Daha hızlı olmam gerekecek.

Örümcek gel gerçek av başlıyor...

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin