-------------------------------------------------------
Ve Yılan yazın yazacağım kitabın ana karakteriyle tanışır. Ticaret vb amaçlarla başka ortak bölümler de olabilir. Yazın yazacağım kitabın baş karakteri hem Yılan ile hemde Gölge ile tanışacak. O kitap serisinin en iyi serim olacağını düşünüyorum. :)
Bu kadar ön bilgi yeter iyi okumalar...
----------------------------------------------------
Eh son aptal da öldü. Bende zindanı izlemeyi bırakıp arabaya geri döndüm.
Bu da ney sanki bir tür bozukluk var. Ama ne olduğunu tam anlayamıyorum.
Avcı garip bir biçimde bana bakarak konuştu.
''Neyi aranıyorsun?''
''Ejderlerin Dağı'nın yanından geçtik ve Canavarlar Ormanı'nın derinliklerindeyiz buralarda tek tük bulunan bölge liderlerinden başka bir şey yok değil mi?''
''Evet''
''Ayrıca daha okula ulaşmamıza geldiğimiz yol kadar mesafe var?''
''Evet, belkide geldiğimizden daha fazla mesafe var.''
''Kısacası bu bölgede sadece canavarlar yaşıyor. Ayrıca bu gezegende boyutsal canavar olarak bildiği tek tür benim.''
''Evet, nereye gelmeye çalışıyorsun. Çıkar ağzından şu baklayı.''
''Eğer dediklerin doğruysa yakınlardaki dev boyutsal bozukluğun sebebi ney?''
''Boyutsal bozukluk derken birisi buraya gelmeye mi çalışıyor?''
''Hayır hissettiğim doğruysa bir süre önce gelmiş. Aslında bu bozulma hareketin ardından burada kalmış. Sanırım bunu yapan çok tecrübesizmiş. Arkasında bu boyutta bir iz bırakmak hem büyük bir güç hemde büyük bir bilgisizlik ister.''
Konuşmanın ardından arabadan çıktım ve hissin geldiği yöne doğru dönüp odaklandım.
''Hey oraya gitmeyeceksin değil mi?''
''Sanırım gideceğim. Şimdi emin oldum, bir şey buraya gelmiş. Bir süre burada kamp yapın ben ne olduğuna bakıp geleceğim. Boyutsal bir yeteneği varsa onu istiyorum.''
Sonucunda boyutsal yetenekleri bulmak zor. eğer boyutsal bir yeteneği varsa ve onu yersem benim için çok iyi olur. Ek olarak bu tarz bilgisiz bir geliş yapışına bakarsak gücü üstünde pek kontrolü yok. Acaba yaralı ama güçlü bir av olabilir mi?
Her neyse oraya gidince bunu öğreneceğim. Umarım hala boyutsal bozulmanın çevresindedir.
...
Gelmem 20 dakika kadar sürdü. Düşündüğümden daha uzakmış. Garip olan ise karşılaştığım şey. Bu şey bildiğin dev bir kale. Sanırım kale beni tespit etti. Asker sayısına bakarsak birisi gezegeni geniş çaplı istila etmeye çalışıyor gibi. Ne yapsam ki. Ahh ne düşünüyorum direk en büyük binaya gidip konuşayım. Bu tarz kontrolsüz bir boyutsal yetenekle kaçmama engel olamaz.
Aşağı inince dikkat ettim de bu şeyler canlı değiller. Bunlar golemler. Golemlerden oluşan bir ordu mu? Bu gezegende ilk kez golem görüyorum. Bir golem yapmanın bile çok karmaşık olduğunu düşünürsek bu orduyu yapan şeyin ne olduğunu iyice merak etmeye başladım.
Kapıya gelince kapı kendiliğinden açıldı. En büyük boyutumda olduğum düşünülürse bana kapıyı açmaya cesaret edebilmesi ilginç. İçeriye girdiğimde birkaç elf hizmetçi bana yolu gösterdi. Ah düzelteyim karanlık elfler. Beni görmelerine rağmen en ufak bir korku hissetmemeleri ilginç.
Sonunda beni dev bir odaya getirdiler. Odanın tavanı taş sütunlarla destekleniyor. Odanın diğer ucunda büyük bir taş koltukta oturan insan ise beni bekliyor. Taş desem de oturduğu ve yaslandığı yerde pofuduk bir kürk var. Ayrıca karşımdaki şey bir insan olamaz ondan çok yoğun bir toprak enerjisi seziyorum. Demir ejderhanın enerjisinden çok daha doğal bir enerji. Sanırım oda bir golem. Aslında enerjiye bakarsak golemlerin kralı olmalı.
Ayrıca tahtın yanında ayakta duran garip bir canlı var. Tüm bedeni kemikten bir zırhla kaplı. Ama yapısına bakınca deri yerine kemiğe mi sahip? Ondan çook yüksek bir canlılık hissediyorum. Neredeyse benimki kadar yüksek bir canlılığı var.
''Merhaba Golem Kralı ben Yılan bu boyuta ait olmadığını hissettim ve nereden ve neden geldiğini merak ettiğim için buraya sormaya geldim.''
Sanırım bu şey kraliyet seviyesine henüz ulaşmamış ama enerjisine bakılırsa enerji bağının zirvesinde çok yakında kraliyet seviyesine ulaşacak gibi duruyor. Yanındaki şey ise... Anlayamıyorum sanki hiç büyü enerjisi yok gibi. Ama bu tarz bir canlı olamaz değil mi?
Bir süre bana baktıktan sonra konuşmaya başladı.
''Evet buraya ait değilim aslında buraya gelmekte bir amacımda yok. Doğruyu söylemek gerekirse buraya istemeden gönderildim. Buradan olmadığımı anlamana bakılırsa beni geri göndermenin bir yolu olabilir mi?''
Yani aptalın biri onu yenemedi ve başka bir boyuta sürgün edeyim dedi. Golemlerin çekirdeklerinin güçlenmek için çok iyi olduğunu hafızamdan biliyorum. Ama karşımdaki şeye meydan okumalı mıyım? Beni buraya aldığına göre bir şekilde bana karşı kendine güveniyor olmalı. Ayrıca burası onun kalesi yanındaki gibi daha kaç adamının olduğunu bilemem. Şimdilik ondan neler alabilirim bir bakalım.
''Boyutsal bozulmayı geldiği yere doğru izleyebilirim. Ama neden bunu yapayım?''
''Senden toprak elementi hissedebiliyorum. Daha doğrusu demir mi? Ayrıca zihinsel gücünün çok fazla olduğunu da hissediyorum. Biraz takas yapmaya ne dersin. Büyük ihtimalle sana kullanabileceğin birkaç yetenek öğretebilirim.''
Zihinsel güç derken Ruh gücünden bahsediyor olmalı. Lanet olsun o alan benim zayıf noktam. Uyuz golemler neredeyse sonsuz ömre sahipler. Enerjisi yerine ruhunu yetiştirmiş bir golem ise belkide benden bile güçlüdür. Ama bir ticaret istiyor yani bana karşı kendine yeterince güvenmiyor demektir. Riske gerek yok bazen dürüst ticaret kazandırabilir. Golemlerinden birini yiyip aynısını oluşturabilirim ama golem oluşturmayı elde edersem her tür golemi yapabilirim. Golem oluşturma sanatının derinliği düşünüldüğünde belkide onu istersem olabilir.
''Golem oluşturma yeteneğine karşılık seni geldiğin yere yollayabilirim.''
''Ha ha ha bu dediğine gerçekten inanacağımı mı düşünüyorsun? Tek yapman gereken beni saçma bir yere yollamak ve sonunda bedava yetenek edinirsin. Hayır benim istediğim geldiğim yerle burası arasında açık kalabilecek bir geçit. Eğer bunu yapabilirsen sana golem oluşturmayı öğretebilirim.''
Ahh gitmediğim bir yere geçit açamıyorum desem bile nerelere gittiğimi kanıtlayamam. Sürekli açık kalacak bir geçide gelince bu baya zor olabilir. Gidecek şeyin boyu bile geçidin istediği gücü arttırır onun gibi bir şeyi diğer boyuta yollayamam. Eğer güçlü bir enerji kaynağı edinirse ancak o zaman bunu yapabilir. Ve kesinlikle çekirdeğimi ona verecek değilim.
''Bir geçit açabilirim ama kendini oradan geçirmek istiyorsan bu çok zor olur. Bunun için devasa bir enerji kaynağı gerekir. Şu anki enerjinle en fazla oradakilerle iletişim kurabilirsin. Eğer kraliyet seviyesine geçersen -ki yakında geçecek gibisin- o zaman bile ancak birkaç zayıf golem yollayabilirsin. Elbette bunun için alternatif mana kaynağı bulursan ayrı bir mesele ama devasa bir mana kaynağı olmalı.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantastik''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...