Bölüm 48 -Karar

2.1K 282 27
                                    

Zehir...

Evet planım onu zehirlemek ama küçük bir sorun var. Dış yüzeyindeki pulları şuan ki ısırma gücümle aşamadım. Olabildiğince güçlü ısırdıktan sonra kafamı sağa sola döndürmeye başladım.

Kırılın lanet pullar. 

Katırt.

İşte bu pullarını aşmayı başardım. Ağzımda çok sıcak bir sıvı hissettim. Bir ateş ejderhasının kanı. Ağzımdan duman çıkmaya başladı. Elbette bu tarz bir şeyle pes edecek değilim.

Zehir bulutu. 

Isırarak onu zehirliyor olabilirim ama şu anki zehir seviyemle bir ejderhayı öldürmem çok zor olur. İşte bu sebepten dolayı insanların öncelikle onu yaralamalarını istiyorum. uyuz şeylerde çok saçma bir savunma var. 

Bu sırada kuyruğunu döndürüp gövdeme vurmaya başladı. 

Çok saçma bir hareket. Ejderhalara karşı büyük darbeler işe yarar. Yılanlara karşı ise keskin saldırılar. Ejderhanın zırhını kesici bir saldırıyla kesmek çok zordur. Bu sebeple iç organlara zarar vermek için balyoz gibi büyük hasarlı silahlar kullanılır. 

Yılanlar ise esnek bir yapıya sahiptir. Bu tarz saldırılarla bize zarar vermek çok zordur. En iyi çözüm kafamızı kesmek. Yılan ve ejderhayı ayıran bir özellik budur. Aynı aileden olmamız aynı zayıflıklara sahip olduğumuzu göstermiyor. 

Bu arada tüm çevremizi zehir bulutu sardı. Sinir bozucu ama benimde tecrübesiz olduğumu kabul etmem gerekiyor. Ejderhalar büyülü canlılardır. Manayla beslenerek yaşarlar. Nefes almadan da yaşayabilirler. Böyle her tarafı kapalı bir yerde diğer türlü nasıl yaşasın. 

Kafamı sallamaya devam ederken tüm dişlerim pullarını geçip boynuna saplandı. İçine zehri sürekli gönderiyorum. Hala bir etkisi olmuş gibi durmuyor. Ejderhaların çoğu şeye bağışıklığı olduğunu biliyorum ama benim zehrimde zayıf kabul edilemez.

Sonunda direnişi azalıyor. Sanırım etkili oluyor. Yavruda bile bu kadar uzun sürdüğünü düşünürsek diğer ejderhayla uğraşırken çok zorlanabilirim. 

Guoooooooo...

Bir anda kükredi. Vücudunun sıcaklığı artıyor. Uyuz ejderha. 

Kanatlarını çırparak, kuyruğunu sallayarak ve arka ayaklarını kullanarak çılgınca debeleniyor. Böyle giderse benden kurtulacak. 

Biraz daha debelendikten sonra pençelerinden birini kurtarıp gövdemi itti ve sarma gücüm bir anda azaldı. Arada boşluk açılınca silkelenip çıktı ve biraz geri çekildi. 

Guooooooo...

Bana bakarak kükredi. Vücut sıcaklığı hala artıyor. Sanırım ateş ejderhalarına ait bir yeteneği kullanıyor. 

-----------------------------------------------------

Tür: Ateş ejderhası(Yavru)

Yetenekler: Ejderhanın öfkesi, Ejderha gücü, Ejderha nefesi, Ejderha pulları

Bilgi: Yavru ateş ejderhasını görmek neredeyse imkansızdır. Yavruluk dönemlerini atlatabilmeleri için; dişi tarafından gizli bir bölgeye bırakılırlar. Yetişkin ateş ejderhasının aksine uçma yetenekleri yoktur. 

---------------------------------------------------

Ejderhanın öfkesi, bu yetenek demir ejderhada gözükmüyordu. Bakalım hangi ejderhalarda varmış.

Genetik hafızama göre bu yetenek ateş elementinde uzmanlaşmış ejderhalarda oluyor. Ateş elementinin öfkeyle alakalı olduğunu söyleyenlerde varmış. 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin