Beyazın Kraliçeyi öldürdüğü anda zindanın girişinde birkaç yazı belirdi.
2. kat patronlarından birisinin yenilmesi sebebiyle zindana bazı özellikler eklenmiştir. Bunlardan en önemlisi 1. ve 2. kat arasında seyahat etmeye yarayan boyutsal geçitlerin açılışıdır. 1. kattaki mavi renkli büyülü daireler 2. katta rastgele bir yere ışınlanmayı sağlar. 2. kattaki mavi renkli büyülü dairelerse sizi zindanın çıkışına ışınlar. Her iki katta da görüler kırmızı renkli daireler ise 3. kata geri dönüşü olmayan bir yolculuğa sebep olur. Kırmızı dairelere dokunmamanız tavsiye edilir. Her dairenin taşıma üst sınırı ondur. Daireler kullanıldıktan sora bulundukları kattaki rastgele bir yerde yeniden ortaya çıkarlar.
Zindan bu fikri Beyaz'ın ordusunu gözlemledikten sonra bulmuştu. 2. katta insanlar için değerli sayılan çok fazla bitki vardı. Zindan sebebiyle sürekli çoğaldıkları için bitmesi de mümkün değildi. Son olarak zindanın 2. katı 1. kattan daha riskliydi ve girenlerin bir bölümünün öleceği kesindi. Zindan; Beyaz ve adamlarını gözlemlerken, insanların riske rağmen 2. kata gelebileceklerini düşündü. Sonucunda insanlar çok açgözlü canlılar.
...
Bu sırada Beyaz'ın önünde de bir yazı ortaya çıkmıştı. 3. kata geçiş için Örümcek kraliçesini ve bir bölge liderini yenmeniz gerekir. Zindan çıkışına giden büyü oluşumu 3. katın açılışıyla birlikte açılacaktır.
Beyaz bunu görünce ne yapacağını şaşırdı sonucunda bölge liderinin kendi dilinde karşılığı kraliyet seviyesiydi. Kısacası 2. katı tamamlamak için örümcekleri yenmek yetmiyordu. Beyaz son savaşın biraz basit olduğunu düşünse de zindanın buraya ulaşmadaki zorluğu dengelemek için bunu yaptığını düşünmüştü.
''Bu zindan daha ne kadar mantıksız olabilir.''
O bunu söylediğinde alt kata inen yol önündeydi. Ama ne kadar çabalarsa çabalasın içeriye girmesi imkansızdı. Giriş şeffaf bir bariyerle korunuyordu. Bir zindanın sahip olduğu mana miktarını düşünürsek kırmaya çalışmanın bir mantığı yoktu.
''Geriye çekiliyoruz.'' Beyaz istemeye istemeye pes etti.
...
Dışarıda ise ekran kısa süre önce görüntü vermeyi bırakmıştı. Beyaz, Kraliçe orman örümceğini yendiği anda görüntü kesildi.
Zindan 3. kata geçiş hakkındaki küçük ayrıntıyı insanlara vermemenin daha iyi olabileceğini düşündü. Ek olarak Beyaz kraliyet seviyesi bir yemekti. Elbette onun kaçmasına izin veremezdi. Görüntüyü kestiği yer sayesinde insanlar Beyazın 3. kata gidip öldüğünü düşünecekler. Bu sırada zindan Beyaz'ı yiyebilir.
...
Beyaz kalan askerleriyle birlikte mağaradan çıktı. Olabildiğince çabuk geriye çekilmek istiyordu. Sonucunda hala bir goblin ordusunu yenmesi gerekecekti. En azından bu sefer yapması gerekeni biliyordu. Askerlerini yem olarak kullanıp tüm manasıyla goblin liderini hızlıca yenebileceğini düşünüyordu.
Mağaradan çıkıp aşağıya inmeye başladıkları anda sabah bir anda akşama döndü. Aslında akşam olmaması gerekirdi ama Zindan, Beyaz'ın işini olabildiğince zorlaştırmak istedi. Işığın gidişiyle birlikte 2. kattan garip çığlık ve kükreme sesleri başladı. Beyaz o çığlıkları tanıyordu. O çığlıklar uçan goblinlerin çıkardığına emindi. Sesin geldiği yer ise onu şaşırtmıştı. Sesler 2. katın üst duvarından geliyordu.
2. katın üst yüzeyi uçan goblinlerin yuvası olan deliklerle doluydu. Orası onlar için en güvenli yerdi. Her uyanışta dağılırlar ve av ararlardı. Büyük avları bulanlar tavana döner ve destek isterdi. Küçük avları ise kendi başlarına yakalarlardı. Bugün ise farklı bir şey yaptılar. Tüm sürü toplanıp tek hedefe doğru uçtu. Sanki birisi onara en iyi hedefin yerini söylemiş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...