Bölüm 64 -Yeni yetenekler

2K 268 44
                                    

-------------------------------------------------------------------

Seviye: 1                     Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                      Can: 1200/1200

Mana:800/800          Ruh G.: 1100/1100

Deneyim: %0            Doluluk: %18

Güç: 200(+200)            Çeviklik: 400

Savunma:400(+200) Dayanıklılık: 150

Zeka: 20

Yetenekler:

Irksal yetenekler: Boyutsal görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Oluşturma, Kükreme, Çığlık, Boyutsal süzülme, Yılanın Pulları, DNA Sentezi

Pasif yetenekler: Fiziksel güç(10), Savunma(5), Zehirli diş(7), Kızıl göz(2)

Aktif yetenekler: Su oku(3), Ateş topu(7), Demir kaplama(5), Çılgınlık(8), Zehir kaplama(5), Zehir bulutu(4), Parlama(2), Nefes saldırısı(3), Demir mızrak(2), Boyut değiştirme(1)

Bilgi: Kendi yolunu seçmiş, ismi belirlenmemiş yeni tür. 

Mevcut durum: Bölge Lideri

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(12) Su(3) Ateş(10) Demir(8) Zehir(10) Işık(3)

-----------------------------------------------------------------------

---------------------------------

Seçilmiş yetenekler:

Irksal:

Boyutsal süzülme: Boyutsal yatkınlığı bulunan canlılarda dahi nadir görülen bir yetenektir. Boyutsal süzülme yeteneği kullanılarak istenilen yöne gidilebilir. Uzayda seyahat için kullanılabilir. 

En düşük hız hız yerde gidilenle eşit hızda uçmayı sağlar mana tüketmez.

En yüksek hız: Saniyede 10 mana harcar mevcut hızın 4 katı hızla uçmayı sağlar. 

Boyutsal yatkınlık 15 inci seviyeye ulaştığında boyutlar arası seyahat yeteneği verir. Yatkınlık 15 inci seviyeye ulaştığında yetenek mana harcamayı bırakır ve en yüksek hız 4 kattan, 8 kata çıkar.


Yılanın pulları: Ejderha pullarıyla benzer bir işleve sahiptir. Savunmayı önemli miktarda arttırmasının yanında, geçilmesi zor bir zırh görevi de görür. Pasif bir yetenektir. Kendini zamanla onarır. Seviyeyle birlikte savunması yükselir.

Yan özelliği; yeterince güçlü zırha sahip canlıları yemek veya yoğun mettaler tüketmek bonus savunma kazandırır.

Mana bedeli yok


DNA sentezi: Oluşturma yeteneğinin yan yeteneğidir. Ana özelliği birden fazla ırkın özelliklerini birleştirmektir. 

Oluşturma yeteneği ve DNA sentezi yeteneği aynı anda mevcut olduğunda oluşturma sırasında mana ve ruh gücünü kalıcı olarak feda etme zorunluluğu ortadan kalkar. 

Gerekli mana: 100

--------------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------

Rastgele kazanılan yetenekler:

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin