Bölüm 75 -Zindan işgali 1

2K 285 54
                                    

--------------------------------------

Arkadaşlar zindan hakkında daha ayrıntılı bilgi istemiştiniz zindan işgali bölümleri başlıyor.

Canavarlar hakkında: Çok güçlü veya güzel görünen canavarlara gerek yok arkadaşlar, hayal gücünüzü kullanın. Önceki bilgilerden bakıp bir şeyler yapmayın. Yeni ve komik yetenekler bekliyorum. Göreyim sizi.

  İyi okumalar :)  

-------------------------------------

Yılan ve Avcı UGMO için yola çıktılar. 

Ahh insan araçları çok yavaş. 

''Avcı siz fakir misiniz? Niye ışınlanma oluşumunuz yok.''

''Offf Yılan dediklerine biraz dikkat et orada da böyle davranırsan sorunsuz günümüz olmaz. Bizim en güçlümüz kraliyet seviyesinde. Işınlanma oluşumu olan kişiler veya ülkelerde en azından gezgin seviyesi kişiler bulunur. Bu oluşumu yapmak hem zor, hemde yapanlar çok fazla şey istiyor. Yani bir bakıma fakiriz.''

Hımm öyle mi? Benim bir sürü ışınlanma oluşumum var aslında. Bunun bu kadar değerli olduğunu bilmiyordum. Ahh gelsin paralar. Bu para denen şeyle bir sürü değerli yemek alabilirim.

Ama yinede aklım zindanda kaldı. Acaba çekirdeğin yapay zekasına farklı kültürler yüklemekle iyi mi yaptım. Hafızamdaki bilgilerde farklı kültürleri bilmenin her alanda yararlı olduğu söyleniyordu. Her neyse zindan çok garip bir şey yapmaz her halde sonucunda daha zihni yeni oluştu. Ayrıca benim anılarımdan da birkaç şey ekledim en fazla ne yapabilir ki?

...

Bu sırada zindan kendi 3 katını da olabildiğince genişletmek ve canlıları yayıp yeni odalar yapmakla meşguldü.

...

Yılanın zindanına giriş. Köylüler buraya zindan şehri demeye başladı. Daha şehir olmasalar bile zindan gelir demekti ve bu insanları hızla çekiyordu. Kısacası yakında ismini hakedecekti. 

Şehir merkezi Sarı'nın odası.

Bir koruma hızla kapıyı açıp içeriye daldı. Sarı bu ani girişle yazı yazdığı kağıdı berbat etti. 

''Size içeri girmeden kapıyı çalın demedim mi?''

''Efendim acil bir durum var. Yüzlerce kişiden oluşan bir grup goblin zindanına girdi.''

Sarının sonuna gözleri açıldı. Öfkeden yüzü kıpkırmızı oldu.

''Girenlerin kim olduğu hakkında bilginiz var mı?''

''Görenler tamamen beyaz zırhlar ve kıyafetler giydiklerini söyledi.''

Sarı kendi kendine mırıldanmaya başladı.

''Bunlar ışık krallığının insanları olmalı. Bir zindan tehlikeli olabilir ama aynı zamanda iyi bir gelir kaynağı. Ayrıca birinci katın bile tüm boyutunu anlayamadık. Böyle dev zindanlar tüm krallığın gelirinde bir etkiye sebep olabilir bunu durdurmak istemiş olmalılar. Amaçlarının zindanı yok etmek olduğuna eminim. Bir zindanın ölülerin enerjisinden beslendiği söylenir. Bu zindanın içinde bir ejderha öldü. Ayrıca yılanın yemeklerini içeride yediğini tahmin ediyoruz. Bu zindanı ele geçirmek gerçekten o kadar basit olamaz değil mi?''

Koruma daha fazla dayanamayarak konuşmaya başladı.

''Efendim ne yapmalıyı...''

Tam konuşurken kapıdan içeri başka bir koruma girdi.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin