Bölüm 8 -İnsan ve Cüce

2.8K 336 6
                                    


         Onlar, görünüşlerine bakılırsa insanlar. Henüz kendimi insanlara gösterebilecek onlara saldıracak kadar kendime güvenmiyorum.  Ama şunu da biliyorum insanın varlığı yemeğin varlığına işaret ediyor. Bu bölgede insanların beslenebilecekleri bir yemek yok. Demek ki geldikleri yerde yemek var. Tek yapmam gereken geldikleri yere doğru gitmelerini beklemek. 

         Acaba tahmin ettiğim gibi yanardağ patlaması yüzünden mi buraya geldiler. Hafızamda birçok dil yüklü onlardan birisini kullanıyorlarsa onları anlayabilirim. İnsanlar kendilerine ait en çok dile sahip olan canlılar aklımda onlara ait sadece 2 sabitlenmiş yani değiştirilemez dil var.

        Yavaşça onlara yaklaşmaya başladım. Sanırım rengime teşekkür etmeliyim. Akşam olmasının yanında, beyaz mavi ve tonlarıyla dolu arazide gümüş rengini seçmek sabah olsa bile zor olurdu.

------------------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

-----------------------------------------------------------------

        Bir şey yapmadan seviye artmasına bayılıyorum yemek yemem yetiyor. 

        Ah yinemi, bir gün ölürsem şu odak sorunum yüzünden ölürüm. Her neyse henüz beni fark etmemişler gibi. 10 metre şimdilik yeterli bir uzaklık sanırım. 

        Sadece iki insan var. Buraya geldikleri araç ise alt yüzeyi düz, önü ve yanları eğimli bir araç. Sanırım büyü yardımıyla hareket ediyor. Karın üstünde giden bir tür gemi gibi gözüküyor. 5 metre uzunluğunda ve 2 metre genişliğinde arazi renkleriyle kamufle olabilecek şekilde beyaz yapılmış. 

        İnsanlar aracın üstünden aşağı indiler ve yanardağa doğru bakıyorlar. Bu arada ufak tefek olan konuşmaya başladı. Sesi bir çocuk için fazlasıyla gür. Ah doğru bunun gibi gür sesli ve küçük sadece bir tür olabilir; bir cüce. İnsanlarla yakın olan ve birlikte çokça görülen bir tür.

        ''Ha ha ha Sana söylemiştim tüysüz maymun benim halkım depremleri iyi bilir bunun normal bir deprem olmadığını söylemiştim. Şimdi çıkar bakalım paraları.''

        Ortalama insan boyutlarında olan ince bir adam ''Küçük domuz bu sefer sen kazandın ama bu burada bitmez''

        ''Paran olduğu sürece istediğin kadar sürdürebiliriz.''

        Ah bu dili biliyorum bu kadim dil bilinen tüm ırklar tarafından kabul edilmiş ortak dil. Sanırım konuşmaları bitti ne yapıyor bunlar. Aracın içinden garip ucu yuvarlak bir sopa çıkardılar. 

        İnsan olan yere sapladı ve cüceye '' Hadi gel bu lanet yerde daha çok kalmak istemiyorum çok soğuk. Gözün enerjisini doldurup gidelim.''

        Sanırım buraya şu göz denen şeyi koymak için geldiler adından ne olduğunu anlamamak elde değil. Her neyse bu kadarcık soğuğa bile dayanamıyor olmaları gerçekten komik. O giysi dedikleri şeylere rağmen üşümeleri, gerçekten çok zayıflar. Buna rağmen evrenin güçlü ırklarından olmaları çok rahatsız edici.

        Göz dedikleri şeye ikisi de ellerini koydu ve gözlerini kapattı,sanırım mana ile şarj oluyor. Çok savunmasızlar çok şanslısınız size geldiğiniz yeri bulmak için ihtiyacım var. İnsanların tadı hafızama göre çok güzelmiş. Yeterince güçlendikten sonra sizinle ilgileneceğim.

        Gözün şarjı dolmuşa benziyor. Gözü bıraktılar ve gemimsi şeye biniyorlar. Şimdi tek yapmam gereken onları takip edip beni yemeğe götürmelerini beklemek.


Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin