Bir süre daha arandıktan sonra büyük bir goblin topluluğuna denk geldim. Gerçekten çoook büyük. O sebeple inanılmaz mutluyum. Goblinlerin en önemli özellikleri çalma istekleridir. Değerli ve parlak her şeyi çalmak isterler. Ne yazık ki değerli otları hemen yiyiyorlar.
Bu tarz bir yere gizlice girip hırsızlık yapamam ek olarak böyle bir gruptan güç alacak krallı bunca kişi varken yenebileceğime emin değilim. Uçarak sürekli vursam bir ihtimal ama çok sayıda büyücüyü sürekli atlatarak sık sık saldırmak çok uzun bir süreç. Boyutsal yeteneğimle de hazineyi görmediğimden direk ışınlanamıyorum. Kısacası boyutsal yılan genlerim bir işe yaramıyor.
Kral yılanlar, boyutsal yılanlar gibi ışınlanma ve kaçma yeteneklerine sahip olmasalarda çok rahatsız edici türler olarak düşünülürler. Sebebi zindan oluşturma yetenekleridir. Normal bir zindan anormal olanlar haricinde yüzeye saldırıp genişlemek ve çoğalmak isterse sadece kendi alanından yayılabilir. Kral yılanın yaptığı yapay zindanda ise durum bu değil. Kendi başına dışarı çıkıp yeni zindanlar yapıp düşmanlarını çevirip saldırabilir. Ve normal zindanla yapayı ayırmak çok zor olduğundan buna hazırlanmak çok zordur. Sonuç olarak zindanları kolaylıkla birleştirir ve yayılır.
Kral yılanlarda bende olmayan bir yetenek var. O kısmı miras alamamışım. Topraklarının boyutu arttıkça güçleri artıyor. Kısacası tüm gezegeni ele geçirip zindana dönüştürürlerse bir gezegen fatihinin gücüne sahip oluyorlar. Bunun için uzun süre güç uğraşmaları veya değerli bitkilerle beslenmeleri gerekmiyor. Boş bir gezegene denk gelirlerse olay bitti. Sonucunda yayılmasını kim engelleyecek. Yiyecek olmadığından zindan yavaş büyüyor ama ömrü uzun olduğu için devamı geliyor. Sonra başka bir gezegene gidip orada da zindan oluşturuyorlar ve onu kendi zindanlarıyla oluşumlar yardımıyla bağlıyorlar. Elbette iki zindanı bağlamak normalde çook zor en azından gezgin seviyesine sahip olmadan birbiriyle temassız iki zindan bağlanamaz.
Neden bu kadar ayrıntılı anlattım ki. Her neyse benim zindanım anormal olanlardan bir tanesi. Kral yılanlar aksine ben boyutsal yeteneğine de sahip olduğum için zindan çekirdeğimin ana elementi boyutsal. Ayrıca ana elementi diyorum yani: Benim yatkınlığım belli alanlarda arttıkça zindan bana bağlı olduğumdan oda o elementlere sahip bir zindan olacak.
Boyutsal zindanlar normal zindanlardan çok farklı işler. Doğrusu ben birisiyle karşılaşmadan nasıl çalıştıklarını tam anlayamam. Boyutsal tür olsam bile zindanımı o şekilde garip hale getirmek için başka bir boyutsal zindan bulup onu incelemeliyim. Hafızamda bile o garip zindanlara ait çok fazla bilgi yok. Basitçe o zindanlar belli bir yerde değildir. Aynı anda birkaç gezegende ayrı ayrı parçaları olabilir veya enerjileri olduğu sürece başka bir yere ışınlanabilirler. Kötü özelliklerinden birisi ise istedikleri yere bir kapı oluşturup orayı istila edebilme yetenekleridir. Kısacası başka bir gezegende bir ülkeye bir kapı açıp istilaya başlayabilirler. Ben hala görmediğim yere ışınlanamıyorum. Çok kıskandım, lanet olsun.
Her neyse tüm özelliklerini anlayamıyor veya kullanamıyor olsam bile bazılarını kullanabilirim. Mesela eğer bir yeri görmüşsem oraya bir kapı açıp istilaya başlayabilirim. Evet doğru goblin ordusuna karşı kendi ordumla savaşacağım. Sonra tüm hazineleri benim olacak.
Kıs kıs kıs...
...
Bir süre önce giriş oluşturmak için yeterli hazırlığı bitirdim. Yaptığım şey burada yer altına büyük bir kapı ve kapının önüne de dev bir oda oluşturmaktı. Sonucunda burada yer altında katlar yapıp yer altını ele geçirmeyeceğim. Aksine yüzeyi ele geçirmeyi planlıyorum kapıyı çok derine yapmaya gerek yok.
------------------------------------------
Yapay zindan şartlarını yerine getirdiniz. Yeni bir zindan oluşturmak veya diğer zindanla bağlamak arasında bir seçim yapınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasía''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...