Tuzağın olduğu yerin çevresi hala ağaçlık. Ejderhaya karşı direk bir savaş yapmak isteseler tüm ağaçları temizlemiş olurlardı. Burada yapmaları gerekenin onu öldürmek değilde yaralamak olduğunun farkında bir liderle uğraşıyoruz. Planında fazla ayrıntıya yer vermemiş, fırsat kollama ağırlıklı bir plan. Acaba ne kadar zarar verebileceğiz.
Sonunda birkaç maceracı bulunduğumuz alandan gözükmeye başladı. Hala uzun mesafeli silahlarla dikkati kendi üstlerinde tutuyorlar.
Booommm...
Bir parlama ve ardından çok şiddetli sesler geldi. Sesin kaynağını görebiliyorum ama inanasım gelmiyor. Genetik hafızamda bu tarz saldırılar hakkında bilgim olsa da, yakından görmek çok farklı.
Bir ejderhanın nefes saldırısı. Nefes saldırısının metalik bir rengi vardı. Sanırım aşırı yoğun demir tozundan oluşmuş bir saldırı. Tuzak alanının tam yanından geçen ve uzun bir mesafe boyunca devam eden bir iz bıraktı.
Ejderhayı merkez alan bir çember çizmek istermişcesine bir iz. Elbette ejderhaya yakın olan maceracıların sadece birkaçı kurtulabildi. Kurtulmalarının sebebi ise güçlü olmaları değil. Kaçarken çok dağınık hareket ediyor olmaları.
Planın fazla ayrıntılı olamamasının sebebi işte buydu. Ejderhalara karşı planlar pek bir işe yaramıyor. Saldırı çapları ve güçleri öyle saçma düzeyde ki neredeyse zindana düşüreceğimiz yeri açığa çıkarıyordu.
Her neyse kurtulan birkaç maceracı bize doğru koşmaya devam etti.
Guoooo...
Ejderha sinirlenmiş gibi duruyor. Eh kim başının çevresinde dolanıp duran sinekleri sever ki. Yer iyice sarsılmaya başladı. Ejderha görüş alanıma girdi. Dev demirden yapılmış bir heykel gibi duruyor.
Herhangi bir pulu veya boynuzu yok. İki keskin kenarlı kanadı ve dört keskin pençesiyle gerçek bir ölüm makinesi. Bunun yanında parlayan yeşil gözleri garip bir his veriyor. Ayrıca kuyruğunun ucu dikenli bir küre şeklinde.
Dış kaplaması demir olarak bilinse de normal demirden çok daha dayanıklı. Bunun yanında esnek bir yapısı var. Demirden yapılmış garip bir deri. Büyü çok çılgın şeyler oluşturabiliyor.
Özelliklerinden biriside çoğu ejderhada bulunan bir yetenek uçma. Elbette bu ağırlığıyla fazla sürmüyor. Eğer uzun süre uçabilse çok daha kısa sürede köye gelebilirdi.
Maceracılar yanımızdan geçip kaçamaya devam etti. Buna hakları var onlar görevlerini tamamladılar. Ejderha tuzak alanına girmeden önce karşısına dikkatli bir biçimde baktı. Bizi fark etmiş gibi duruyor.
Elbette bunu umursamadı. Neden bir gurup böceğin tuzağından korksun ki. Yeniden hareketlenip tuzak alanına girdi. İçeri girdiği anda gözlerini hedef alan oklar uçuşmaya başladı. Ejderhaya karşı büyülü oklar bile işe yaramaz. Elbette gözleri bu sınırlamanın dışında.
Okları fark ettiği gibi gözlerini kapattı. Hala arada bir göz kapaklarına birkaç ok çarpsa da zarar veremeden sekiyor. Elbette burada onu kör etmeyi beklemiyorduk. Yavru ve tecrübesiz bir ejderha harici hiçbir ejderha bu kadar kolay kör edilemez. Amacımız onun gözlerini kapamasıydı. Bu şekilde öncüler daha rahat bir şekilde ejderhaya karşı savaşabilir.
[-------- ------------...
[------- -----------...
İki ayrı yerde toplanmış büyücüler senkronize bir biçimde büyülerine başladılar. Kabul etmeliyim bu kısım çok akıllıca.
Onlar büyülerini tamamlayana kadar hızlı saldırılarda uzmanlaşmış öncüler saldırılarıyla ejderhanın dikkatini büyücülerin üzerinden çekecekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...