Bölüm 43 -Sinsi av

2K 258 18
                                    

-----------------------------------------------------------------------------------

Seviye: 42                             Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                               Can: 415/415

Mana:250/250(350)         Ruh G.: 155/155(435)

Deneyim: %47                   Doluluk: %45

Güç: 144                               Çeviklik: 101

Savunma: 99                      Dayanıklılık: 63

Zeka: 16

Yetenekler:

Boyutsal Görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Su oku(3), Oluşturma, Fiziksel güç(7), Ateş topu(3), Kükreme, Toprak kaplama(1), Savunma(3), Çılgınlık(1), Zehirli diş(1)

Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.

Mevcut durum: Yavru

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(9) Su(3) Ateş(3) Toprak(4) Zehir(1)

---------------------------------------------------------------------------------------

Daha yuvaya girmeden zehre olan yatkınlığım arttı. Yuvadan çıkan yeşil ve nemli rüzgara bakılırsa bu iyiye işaret. Şu anki boyutuma ve gücüme rağmen tek vuruşta örümcekleri öldürememem beni şaşırttı. 

Orklarda bu durumu anlayabilirim sonucunda geçici bir etki. özellik bakımından da güç ve savunma ağırlıklı canlılar. Örümcekler ise daha çok suikastçı gibi; ani hasar ve sessiz hareket üzerinde duran bir tür. Buna rağmen savunmalarının bu kadar yüksek olması garip. Türler arası kalite farkıdır belkide.

Yuvanın girişine geldim.  Benim girişim için yeterince büyük. Uzunluğum yirmi metreyi bulmuş olsa da genişlik bakımından hala iki metreyi geçemedim. Gerçi bu ufak örümceklere karşı pek fark etmiyor. 

İçeriye girdiğimde aklıma gelen iki şey oldu. Nem ve karanlık. Örümcekler ve yılanların av ve avcı olmasının temel sebebi benzer ortamları sevmeleri. Burasını rahatlatıcı bulabilirdim tek sorun zehir. Midem dolu olduğu sürece nefes almasam da olur. Kısacası havadaki zehir bana zarar veremez. Ama yinede ısırılmamaya özen göstermeliyim. Benim boyutumda bir canlıyı birkaç ısırık öldüremeyecek olsa da çok fazlası gelirse benim için sorun olamaya başlayabilir.

Tünelde ileriye doğru giderken nem ve ağırlığım sebebiyle hafifçe yere batıyorum. Umarım yakında örümceklerle karşılaşırım. Hızlıca seviye artırmam gerekiyor. 

Sonunda bir örümcek gördüm. Oda beni gördü sanırım hızla kaçmaya başladı. Onu kovalamaya başlasam da burayı benden iyi biliyor onu kaçırmam sorun olur. Bunu kullanmayalı biraz oldu. Boyutsal mideyle bir hız denemesi yapmamın zamanı gelmiş olabilir. Yer nemli ve kaygan olduğundan yeterince hızlanabilirim.

Hüüüpp...

Hızım bir anda artmaya başladı. Seviyem arttıkça ve büyüdükçe boyutsal midemin çekim gücü artıyor. Bu müthiş bir his.

------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

------------------------------------

Ah yuttum sanırım. Hissetmedim bile. 

Bommm...

Ah ağzım acıdı. Lanet yol ayrımları duvara çarptım. Savunmama rağmen acıdı be. Hangi aptal bu kadar karmaşık bir giriş yapar ki. Kendileri yolu bulamamaktan korkmuyorlar mı? Beyinsiz kraliçe seni bulunca yiyicem. 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin