Büyük şey her neyse uzaklaştıktan beş dakika kadar sonra bir şey fark ettim. Benim geldiğim yöne doğru gidiyor. Kısacası kasabanın olduğu yöne. Ne olursa olsun o sarının problemi. Yinede insan bedenimle kadınlara haber versem iyi olabilir.
Bir süre sonra ideal boyutlarda bir av hissettim ve yönüne doğru harekete geçtim. Ne yazık ki çokta hızlı gidemiyorum yanımdaki ufaklık çok yavaş.
Avın yanına gelmem düşündüğümden uzun sürdü sanırım hıza alışmışım ne yapsam ki. Üstüme alıp taşırdım ama çok pisss.
Ah doğru bu doğrultuda içe girmemin sebebi bir nehirdi. Büyük şey yüzünden biraz yoldan sapsam da hala bu yönlerde olmalı bu avdan sonra ufaklığı nehre atsam yeter herhalde.
Sonunda avı buldum aslında biraz beklemediğim bir av. Eski aptal bir tanıdık; yalnız bir goblin. Büyük ihtimalle benden kaçanların hala yaşayanlarından.
Bu iyi bir rastlantı bakalım bu ufaklık neler yapabiliyor.
''Gits öldüss'' Ufaklığa bakarak söyledim.
Gözlerini sonuna kadar açtı bana bakıyor. Ayaklarımı titriyor onun? Heyy bana ilk baktığında böyle bir tepkisi yoktu.
Eh biraz intikam alalım.
Hafif bir ses çıkarıp kafamı yan taraftaki bir ota sakladım. Vücudumu görse bile goblinler aptal ne olduğunu bile anlamaz.
Tam tahmin ettiğim gibi oldu. Kıza doğru koşuyor.
Kız yerinde dondu. Goblinlerin kızlara büyük bir ilgisi var böyle bakmaya devam ederse hoş şeyler olmaz.
''Onunla savaşmazsssan ssseni geriss yolarısss.''(Bu yollarıs kısmı aklıma garip şeyler getirdi. :))
Ah sonunda kılıcını çıkardı. Yeterince cesur değilse onu direk geri yollardım.
Beş dakika sonra...
Hey bu iş daha sürecek mi? Sıkılmaya başladım. Beş dakikadır kedi fare gibi oynuyorlar. Kızın goblini öldürebileceği birçok fırsatı vardı ama bunu yapmadı.
Önce hareketini engellemek için ayaklarını çizmeye çalıştı. Tamamen boşunaydı. Goblinin elleri de armut toplamıyor soncunda. Sonunda yakalanacak gibi olup bundan vazgeçti ve neresine denk getirirse hafif hafif çizmeye başladı.
Acaba işkence yapmaktan zevk mi alıyor? Ama böyle olduğunu sanmıyorum onu her çizdiğinde kendi yüzü buruşuyor.
Yok demeyin onu öldürmekten mi korkuyor. Ah bu aptalın iyi bir derse ihtiyacı var. Bu şekilde devam ederse bu dersi alacağı kesin. Goblinlerin dayanıklılığı insanlara göre çok daha yüksek. Yaptıkları onu öldürmekten çok kızdırıyor.
Ah sonunda bir hata yaptı. Sanırım yorulmaya başlamış ayağı takıldı. Bu tarz bir hatanın bedelinin ne olacağını öğrense iyi olacak.
Goblin üstüne çıkıp birkaç yumruk attı. Sonrasında ise kıyafetlerini yırtmaya başladı. Gerçi zırhı sağ olsun hala önemli bir kaybı yok.
''Aaaaaa''
Kesin çözüm olmuştur. Goblin dahada kızdı ve birkaç yumruk daha attı.
''Onun sssana yapıcassını biliyossmusssun? Hala ona acıdığınss için mutlu mussssun? SSimdi göslerini çıkarss ısssırs parçalass yadaa ölmeyi diless.''
Yakın savaşta ve fiziksel güç mücadelesinde hiç sansı yok. Ama dediğim gibi gözlerine hamle yapması rakibinin dikkatini biraz dağıttı. gerçekten vahşice kendini savunuyor. İşte olması gereken bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...