Bölüm 17 -Yem ve av

2.3K 288 7
                                    

        Goblinler gerçekten aptal canlılar çevrede hiç nöbetçi yok. Koca bir topluluğu yönetip çevreye nöbetçi koymayan aptal lider nerede. Onu öyle çok sevdim ki yiyicem. Her neyse bu aptallar sürekli köyün çıkışı gibi görünen bir yoldan girip çıkıyor. Sayıları düşündüğümden de fazla sanırım. Riske girip aralarına atlamanın bir anlamı yok. En iyi plan iyi bir pusu kurmak olur. 

         Şimdi bu aptalların bir bölümünü diğerlerinden nasıl ayırırım acaba. Aklıma bir plan geliyor ama bu kadar da salak olamazlar değil mi?

        Neyse en iyisi deneyeyim. İşe yaramazsa bile goblinler benimle hızda yarışamaz, geçici bir taktiksel geri çekilme planı uygulayabilirim. 

        Beş, altı goblinden oluşan bir grubun bulunduğu köyün kırık binalarının birisinin yanından kuyruğumu çıkartıp sallamaya başladım. 

Gaa gii

Guu

        Garip sesler çıkaran goblin grubunun bana doğru yürüdüğünü duyabiliyordum. Bende kuyruğumun ucunu kendime doğru çekip hızla ormana daldım. Ben ormana girdikten hemen sonra goblinler binanın köşesinden dönüp önceden olduğum yere geldi. İşe yarıyor gibi görünüyor. 

        Bu sefer ormanda bir çalının altından kuyruğumu çıkarttım ve sallamaya başladım. Aptallardan birisi fark edip kuyruğuma doğru koşmaya başladı diğerleri de onu izledi. Bense bu sefer kaçmadım onun yerine bedenimi bir çalının altına topladım.

       Aptal goblinler çalıların arasına dalıp kuyruğumu aramaya başladı. Sonuncusunun da ormana girdiğini gördükten sonra. En son gelene doğru sürünüp arkasında kafamı yukarı kaldırdım. Kafasının üstünden neredeyse beline kadar ısırdıktan sonra boyutsal midemi açıp hızla yuttum, onu yutarken bir yandan da aşağı eğilip çalılara saklandım. Aptal goblinler sesin geldiği yere baksalar da bir şey göremeyince, kuyruğumu aramaya devam ettiler.

        Bunu fark edince diğerlerinden biraz daha uzak olana sinsice yaklaştım ve aynı planla yedim. Bu sefer diğerleri bir şey olduğunu fark etmiş gibi, ama çok geç sadece üç tane kaldılar. Saklanmakla bile uğraşmadan en yakın gobline doğru atlayıp üstten doğru ısırdım. Hızıma ayak uyduracak seviyede bile değildi. Diğer ikisi bunu görünce kaçmaya çalıştı. Henüz ağzımdakini yuttamadığım için bir tanesine kuyruğumla vurdum. 

Katırt...

       Ben vurduktan sonra bide ağaç vurdu.

Kütürt...

      Son kalan kaçmaya çalışsa da goblinler bana göre fazlasıyla yavaşlar. Binanın köşesini dönemeden yakalamayı başardım.

-------------------------------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

Seviyeniz yükseldi

------------------------------------------------------------------------------

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin