Saldırıdan 2 saat sonra...
Beyaz ve kalan yetmiş kadar adamı ormanın derinliklerine çekildiler. Gece saatlerinde orman düşündüklerinden daha sakindi. Beyaz ormanın yeterince sakin olduğuna karar verdikten sonra askerlerine mola için emir verdi.
Kamp yaptıkları anlarda toplayıcılık vb. meşgul olduklarından dinlenememişlerdi. Askerlerin üstünde birikmiş olan yorgunluğu fark eden Beyaz uyumaları için sırayla nöbet tutacak kişileri düzenledi. Savaşın zihinlerde bıraktığı zihinsel yorgunluğun en iyi çözümü iyi bir uykuydu. Askerler artık öyle yorgundu ki ölen arkadaşları yüzünden görebilecekleri kabusları ders edemediler.
O gece sıralı nöbetler ve dinlenmeyle geçti. Sonrasında tüm askerler uyandı. Üzerlerinde yiyecek vb. yoktu bu sebeple açlardı. Buna rağmen eski kamplarına erzağı geri almayı umarak dönemezlerdi. Onca kan ve yemeğin çekebileceği şeyler sebebiyle buna cesaret edemediler.
Sonuç olarak Beyaz'ın önünde iki seçim vardı. Geri mi çekilecekler? Yoksa ilerleyip zindanın sonunu getirmeye mi çalışacaklar? Beyaz bir süre düşündükten sonra ilerlemeye karar verdi. Sonucunda tüm askerler feda edilebilirdi. Tek önemli olan bu zindanı yok etmekti.
''Kalkın uyuşuklar. Siz ışık krallığının şanlı askerlerisiniz. Bu zindan hayatımız pahasına yok edilmeli. Kalkın ve ilerleyin. Işık içinn.'' Beyaz
''Işık için'' Askerler
Sonuç olarak sabahın oluşuyla taciz edici saldırılar tekrar başladı. Zıplayan goblinler, Harpyler, normal goblinler, Ve ek olarak gruptan fazla uzaklaşanları hızla öldüren ve kaçan yeşil kaplanlar. Buna rağmen orman sakin olarak kabul edilebilirdi. En azından biriklerini yok edecek korkunç canavarlar yoktu.
3. katın girişini ararken her farklı bölgeye bakmaları gerekti. ilk olarak çöl bölümüne gittiler. G.tlerinden ateş çıkaran goblinlerin bölgesinin burası olduğunu öğrenmenin haricinde girişe benzer bir şey bulamadılar.
İkinci gittikleri yer göldü. Aslında buraya geçidi aramaya gelmediler. Sadece çölün ardından tüm su kaynakları tükenmişti ve suya ihtiyaçları vardı. Burada gördükleri biraz garipti. Deniz erkekleri. Evet gerçekten deniz erkekleri. Aslında bu gerip canlılar yılanın deniz kızı yapmaya çalışırken ürettiği hatalı ürünlerdi. Sebebini bilmiyor ama tek üretebildiği erkeklerdi. Ek olarak bu canlılar çok saf ve salak canlılardı. Kadınlar için ekstra ölümcül olmalarına sebep olacak özellikse aşırı yakışıklı görünüşleriydi. Yılan bunları diğer ürettiklerine yaptığı gibi zindana verdi. Nedense bu şeylere yakın olmak istemiyordu.
Zindan bunları aldıktan sonra onlara sarılan olursa göle çekme emrini verip suya bıraktı. Oda bunların pek bir şey yamasını beklemese de belki ileride bir yetenekleri falan ortaya çıkar diye zindanda tutmayı seçti.
Beyaz bu şeylere yakın olmak istemese bile bu bölge tehlikesiz gibi duruyordu ve yine gece olmaya başlamıştı. O sebeple burada ormandan edindikleri erzakları yiyip dinlenecekleri bir kamp yapmaya karar verdiler.
...
Sabah olduğunda Beyaz birliğinden on kadar kişinin kaybolduğunu fark etti. Ama buna karşı yapabileceği bir şey yoktu. Sonuç olarak kısa bir arama çalışmasının ardından sonraki hedefleri olan dağdaki mağaralara doğru yola çıktılar.
...
Dışarıda olan kişiler sabah ve akşamın zindanda dışarıda olanla aynı şekilde değiştiğini biliyordu. İzleyen kişiler önceki kişilerin yarısı kadardı. İşi gücü olmayan herkes burada bekliyordu. Ek olarak Sarı'nın şehirden çağırdığı destek gelmişti. Işık krallığı birliğinin daha çıkamayacağını fark eden askerler zindan girişine nöbetçi bırakıp yakın bir yerde kamp kurdular.
Akşam olduğunda insanlar evlerine gitmek yerine battaniyelerini alıp izlemeye devam ettiler. İşi bitenlerde buraya geliyor gibiydi. Hava son günlerde çok sıcaktı ve dışarıda olmanın sorun olmayacağını düşünüyorlardı. İnsanların neden akşam bile geldiğini düşünecek olursak: Hayatları boyunca bir daha bu tarz bir şey görme şansları çok düşük olduğu için. Sonucunda kasaba halkının çoğu işlerini kasabada yapıyor ve normalde kasabadan çıkmadan yaşıyorlar. Kasabada ne zaman savaşları ve heyecanı bulabilirsiniz ki? En fazla birbirine girmiş iki insan izleyebilirsiniz. Kısacası bu insanlar zaten maceraya açtı ve bu ellerine hayatlarında bir kere geçecek bir şanstı.
Bu akşam ise çoğu insan görmek istemeyecekleri bir şey gördü. On kadar asker nöbetçilere rüşvet verip kamp alanından ayrıldı. Gittikleri yer ise göldü. Orduda yaptıkları görev süresince neredeyse hiç kadın göremeyen erkekler sonunda kendi çözümlerini buldular. Elbette göldekiler de onların dikkatinden kaçmadı.
O gece zindan o canavarların düşündüğünden daha yararlı olduğunu fark etti. Dışarıda izleyenlerden birkaç kadın dışında herkes ışık krallığına bol bol sövdü. Hatta karılarının bakışlarını fark eden bazı erkekler bunu nasıl düzeltebileceğiyle ilgili derin düşüncelere battı...
...
Beyaz ve kalan 50 kadar askeri sonunda dağa ulaştı ve tırmanışın ardından burasının 3. kata giden yol olduğunu anladılar. Mağraların içinden dışa doğru akan mana akışını hissedebiliyorlardı. 2. kata inen yolda da buna benzer bir akış hissetmişlerdi. Beyazın emriyle askerler içeri girdi.
Kalan az sayıdaki büyücü tünelleri aydınlatmak için ışık büyüleri kullanıyordu. İlerlemeye devam ederken düşmanlarla karşılaşmaya başladılar;Örümcekler . Sonucunda 2. katın patronuna yaklaşmaya başlamışlardı.
Normal orman örümceklerine askerler kayıp verse bile kayıplar çok fazla değildi toplasan 5 asker ölmüştü. Onlarda ciddi yaralarından değil zehirden hayatlarını kaybetmişlerdi. Asıl sorun arada bir bir anda beliren zehirli örümceklerdi. Bu türlerin tüm bedenleri zehirliydi ve temas bile ölümle sonuçlanabilirdi. Büyücüler yardımıyla bir şekilde halletseler bile kayıpları giderek artıyordu. Beyaz ise bu duruma tepki vermiyordu. Önceki savaşlarda askerlerini savunurken fazla mana harcadığı için asıl savaşta hep güçsüz düşmüştü bu sebeple kendisini son patrona saklamaya karar verdi.
İstediği gibi de oldu Kraliçe orman örümceğine ulaştıklarında Beyaz hala güçlü durumdaydı. Kraliçe orman örümceği, orman örümceklerine göre güçlü olsa bile kraliyet seviyesinde güce sahip değildi. Çok güçlü olmasa bile kraliyet seviyesi altındaki kişilerin avlayabileceği bir şey değildi. Bunun sebebi ise aşırı sayıdaki orman örümceği tarafından korunuyor oluşuydu.
Beyaz askerlerini orman örümceklerini oyalamaları için yollayıp kraliçe orman örümceğine saldırdı. Savaş sadece on dakika sürdü. Sonucunda Beyaz kraliyet seviyesindeydi. Örümceğin zor bir savunması olsa bile büyüyle güçlendirilmiş bedenin gücü yardımıyla yeterince vurduktan sonra zırhı kırmayı başardı.
Kraliçe ölünce orman örümcekleri hızla tünellerin içinde kayboldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...