Avcı baygın olduğu için insan bedenimle onu götürüyorum. Geçerken birçok avanak ne yaptığımı izliyor. Bu kadar dikkat çekmek nedense bana rahatsız edici geliyor. Sonunda kadınları evine geldim.
Yandaki birkaç binanında onlara verildiğini duydum. Gerçekten de iyi şantajcılar. Gerçi bu benim işime geliyor. Sonucunda yemeği onlar veriyor. Daha zengin olurlarsa daha çok et yerim.
İçeriye girdim kucağımda Avcı acaba şimdi ne tepki verecekler. Nedense bu tepkileri eğlenceli gelmeye başladı.
Hımm hiç tepki yok mu? Alıştılar mı? Şifacı konuşmaya başladı.
''Eee bu sefer ne oldu.''
''Yılanın dediğine göre çok zayıfmış biraz antrenmandan sonra bayılmış.''
''Onun antreman anlayışını merak etmiyorum bile. Her neyse yatır şuraya.''
Dediği gibi Avcı'yı bir yatağa yatırdım. Artık planıma başlamalıyım.
''Sarı nerede? Bugün gelmedi.''
''Her gün buraya gelmesinin sebebi sensin oda alıştı herhalde. ''
''Peki onu nerede bulabilirim.''
''Belediye binasına bak. Orayı onarıp oraya yerleşecekti. Bu arada sen ne yapacaksın onu.''
''Kasabaya saldırmayı planlayan bir ejderha varda onu haber vereyim dedim.''
Hepsi sustu kaldı bak işte bu tepki çok güzel. Her neyse onları tepkileriyle baş başa bırakayım. Hala şaşkınlarken kapıdan çıkıp büyük binaya doğru yol almaya başladım.
...
Büyük binanın önüne geldim. Kapıda bekçiler var. Neyse gireyim bakayım.
Bekçiler önümü kapadı.
''Senin buraya giriş iznin yok.''
''Sarı içeride mi?''
''Sarı mı? Kim o?''
Gerçekten bunlarla uğraşacağımı düşünmüyorlar değil mi? Manamı sesime odakladım. Canavarlar dahil herkesin kullandığı bir teknik. Ses arttırma.
''SARIII. KASABANA EJDERHA SALDIRACAK.''
Önümdeki nöbetçiler dondu kaldı. Aslında yolda olan herkes dondu kaldı. Uff şu suratlara bak. Elbette çılgınlar gibi sırıttığıma eminim. Kendimi tutamıyorum.
Sarı kapıdan fırlayıp geldi.
''APTAL BÖLE ŞAKALARIN KOMİK OLDUĞUNU MU DÜŞÜNÜYORSUN.''
''ŞAKA YAPMIYORUM. YILAN SÖYLEDİ BURAYA İKİ GÜNLÜK MESAFESİ KALMIŞ. DEMİR EJDERHA OLDUĞUNU DA İLETME...''
Daha fazla konuşmama izin vermeden ağzımı kapayıp içeriye attı. Garip bir insan her neyse.
İçeriye bir odaya girdiğimizde beni bıraktı.
''Söyle bakalım şu ejderha konusu ney.''
''Onun bölgesine girdiğinizi düşünen bir demir ejderha buraya doğru geliyormuş.''
''Eee Yılan bunu neden söyledi. Bir çıkarı olmasa bu bilgiyi vereceğini sanmıyorum.''
Vay anladı la. Her neyse zaten gizlim saklım yok. Planımı çoktan yaptım.
''Ejderhayı istediği için size söylememi istedi. Sizin onu yeterince yaralayıp çekmenizi istediği bir yer var.''
''Ah yani ejderha çekirdeğinin peşinde. Peki biz ona neden yardım edelim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasía''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...