Bölüm 13 -Goblin gurubu

2.5K 297 4
                                    

        Çok fazla aramama gerek kalmadı. Sanırım burası goblinlerin topluluğuna zaten yakın. Bu sefer tek gobline denk gelmedim büyük bir gurup halindeler. Sanırım bir yere gidiyorlar. Önceki gördüğüme göre boyları daha büyük bir metre 20 santimetre civarındalar. Sayıları 20 ile 30 arasında böyle bir gurup hareketi normal bir şey olamaz. Sonucunda sırf gezmek için bu kadar kişiyle toplanıp lay lay lom geziyor olamazlar. Değil mi? 

        Bilgilerde goblinlerin düşük zekaya sahip olduğu yazıyordu bunların bu şekilde grup halinde hareket etmesi biraz garip. Grup halinde olan bu hareketi açıklayabilecek tek şey aralarında evrim geçirmiş bir goblinin olması. Gözüme hepsi aynı gözüküyor küçük yeşil ezikler. hangisi farklı ki.

---------------------------------------------------------------------------------

Tür: Goblin Büyücüsü

Yetenekler: Ateş oku, Ateş topu, Alev kalkanı

Bilgi: Alev elementine yatkınlığı olan bir goblinin evrim geçirmesiyle oluşmuştur. Ayrıntılı düşünme yeteneğine sahip olmasada zekaya sahip oldukları kabul edilir.

-------------------------------------------------------------------------------------

        Anlamıyorum oda diğerleri gibi küçük yeşil bir ezik, tek farkı biraz daha kilolu olması. Ah doğru birde elinde sopa var. Her neyse bilgiye göre yüksek olmasada zekaya sahip bir tür. acaba ne yapmak için gidiyorlar. En iyisi takip edeyim. 

...

        Yaklaşık yarım saat sonra ormanın içinden geçen bir yola ulaştık. Goblin büyücüsü büyük çabalarla goblinleri yolun iki tarafına yerleştirip saklanmalarını sağladı. Düşük zekalı canlıları yönetmek zor olsa gerek. Sanırım bir tür pusu hazırlıyorlar. Eğlenceli bir gösteri olacak gibi en iyisi izleyip görmek.

...        

        Eh düşündüğümden hızlı oldu ısı ya sahip büyük bir grup buraya doğru geliyor. Fazlada beklemem gerekmedi. 

        Sanırım sonunda goblinler de geldiklerini fark ettiler. Kıpır kıpır olduklarını görebiliyorum. Aptal gibi hareket etmeye devam ederlerse pusunun başarılı olacağını sanmıyorum. Her şekilde çokta umurumda değil. Kimin kazanıp kaybettiğinin benim üzerimde pek etkisi olacağını sanmıyorum.

        Yani gelenler insanlardı. Beş at arabası ve üstlerinde birer arabacı var. Bunlardan dört tanesi kapalı vagonlar sadece biri açık ve ondada üç silahlı erkek, bir yay taşıyan kadın, birde elinde asa taşıyan bir kadın var. Sanırım diğer arabaları koruması için tüccarlar tarafından tutulmuşlar. 

        En azından goblinlerin bunu böyle gördüğüne eminim. Ama gerçek çok farklı. Arkadaki kapalı arabaların içi taşıdıkları mallarla değilde insanlarla dolu. İşte bu sebeple zeki türler çok zahmetli. Her ne olursa olsun biraz daha geriye çekilip gösterinin keyfini çıkarayım en iyisi.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin