Bölüm 6 -Yanardağ

3.6K 342 12
                                    

----------------------------------------

Doluluk: %33

------------------------------------------

        Şimdilik bu kadar yeter sabırsızlanıyorum. Toprağın içinde bedenimin baş harici gömülü hareket etmek çok zor ve kaslarım kaşınıyor gibi. Sanırım yavru olmak bu demek yerinde duramıyorsun. Sanki pisliğin teki derime hafif hafif dokunup kaşındırıyor. Her neyse buradan çıkmak girmekten çok daha hızlı olacak. Tek yapmam gereken çekiş gücünü açmak ve hız sınırlarımı deneyebilirim.

        Evet yine bu his önceki aynı duygu hızın verdiği o zevk harika bir şey. Önceki sefer hızlandığımda boyutum, mevcut hızda yön vermek için çok küçüktü. Ayrıca savunmam düşük olduğundan hız yapınca bile canım azalıyordu. Artık derim daha sağlam. Ah bir dakika yılanlar büyüdükçe deri değiştirmez mi? Ben neden deri değiştirmedim. Acaba evrimle büyüme için bu geçerli değil mi?

        Eğer geçe...

        Ah lanet buza yaklaşıyorum.

       Sola dön dön çabuk. Kuyruk sola tamamen sola hadi dön artık.

       Ohh... Lanet odak sorunu yine dikkatim dağıldı az daha buza yapışmış yılan derisine dönüşecektim. 

        Sanki hız yapmamın başka sebepleri de vardı neydi onlar. Ah doğru nasıl unuttum bu su birikintisinin sınırlarını öğrenecektim. Ondanda daha önemlisi hızla giderken ruhları yiyip ziyafet çekebilecektim. 

        Evet en yakın ruh tespit edildi 500 metre sağda. Sağa dönüşe başlıyoruz. 

Ruha son 400 metre

300

100

10

      İşte önümde bu sefer bayılmam için hiçbir sebep yok. 

Huppp...

       Bu lezzete bayılıyorum, ne kadar su içersem içeyim hiç tadı yok. Farklı bir şey yemek harika. Ama yinede bu şeyler çok zayıf. Büyü bile kullanamadan yeniyorlar. 

        İçeride gezerken sanırım şekli hafif hafif anlamaya başlıyorum. Kısacası bu su birikintisi küre şeklinde.Kürenin alt yarısı topraktan oluşuyor; üst yarısı ise buzdan. Çapı Yaklaşık 40 kilometre. Peki buzların ortasında burası neden eriyip su birikintisi haline gelmiş.  Mantıktan bahsediyorsak buzların arasında oluşmuş, erimeye hava durumu sebep olamaz. En yukarıya çıkıp baktığım, bazı delikler var. Ama gözüken tek şey bulutlar. Kürenin %90 Kadarı suyla dolu. Hava sıcaklığı ise normal şartlarda buradaki suyu buza çevirmeli peki neden çevirmiyor.

      Titreşim hareketi!!!

       Buda ne yoksa ilk depreme mi suyun içindemi yakalandım? İlginç.

       Üst çevredeki buzların çatlama seslerini duyabiliyorum. Önce aşağıya yukarıda ki deliklerden beyaz toz gibi bir şey dökülüyor. Onları arkasından büyük buz kitleleri takip ediyor. Kürenin üstünün boydan boya çatlamaya başladığını görebiliyorum.

       Hala niye izliyorum ne kadar güzel gözükürse gözüksün bu boyuttaki buzlardan birisi bana çarparsa kesinlikle canım çok yanar. Ne yapmalıyım ah niye düşünüyorum ki sadece dalmalıyım. Aşağıya doğru dalarken arkamda buzların suya çarpmasıyla oluşan dalgalanmaları hissedebiliyordum. Önce ileri doğru hafif bir itişe sonra ise geriye doğru aynı şekilde hafif bir çekme kuvveti. Sanırım daha hızlanmalıyım. Boyutsal mide göster kendini.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin