Bölüm 11 -Orman örümceği

2.5K 312 11
                                    


         Bu goblinin yeterince bağırmasını sağladığımı düşünüyorum. Yemi attım şimdi yemi yutan var mı diye bakma zamanı.

...

        Düşündüğümden hızlı geliyor. Isı hissime göre birazdan burada olacak bir şey var. Isısını hissetmesem geldiğini bile anlamazdım. Bu hızda hareket edip bu kadar az ses çıkarabilmesi inanılmaz. Neyse öncelikle goblinin köklerini kurcaladığı şu ağacın altına girip durumu inceleyeyim. 

        Bu arada dikkat etmemiştim ama bu ağaç gerçekten büyük. Altına girerken pek zorlanmadım. Altında en derin yeri bir metre, genişlik olaraksa en uzun yeri yaklaşık 3 metre.Girişi biraz dar olsa da bir yılan olduğumdan girebildim. Biraz zaman harcarsam genişlete bileceğimden eminim.

        İşte geldi. İki metre yüksekliğinde bir tür örümcek. İki metre desem de, bir metresi sadece bacaklardan oluşuyor. 

----------------------------------------------------------------------------------------

Tür: Orman örümceği

Yetenekler: Zehirli diş, Zehir bulutu

Bilgi: Ormanda yaşayan bir örümcek türü. Düşmanlarına sessizce yaklaşır ve zehirleyerek öldürür.Öldürdüğü fazla avlarını ve gördüğü parlayan nesneleri yuvasına götürür.

Tehlike seviyesi: 2

----------------------------------------------------------------------------------------------

        Bunu yenmek istiyorsam hızlı olmalıyım. Beni fark eder ve ısırırsa gerçekten sorun olur. Ama buda bir gerçek ki. Yılanlar örümceklerin doğal avcısıdır. Ne kadar zehirli olursa olsun kafası haricine dolana bilirsem ölene kadar hiçbir şey yapamaz.

        Goblinin yerdeki kanını fark etmiş gibi duruyor. Arkasını ağaca dönüp kana doğru eğildi. Sanırım yeri kokluyor. Doğal düşman olduğumuzu söylemiştim belkide benim kokum ona tanıdık geldi. Tanıyıp tanımamasının bir önemi olduğunu sanmıyorum. Tahminimce içgüdüsel olarak arkasını ağaca döndü. Arkasını güvene almak istiyormuş gibi görünüyor. 

        Örümceklerin en büyük zayıflığı boyunlarını hareket ettirememeleri. Bizi onların doğal avcısı yapan etkenlerden biriside bu. Bir yılanın tek yapması gereken çevresine dolanması. Bana arkasını dönmesini fırsat bilerek yavaşça ve ses çıkarmadan delikten dışarıya çıktım.

        Aramızda sadece birkaç metre var...

Ka ka ka ka ka...

         Örümcek gülme benzeri bir ses çıkarıp bir anda arkasını döndü. Sanırım delikte olduğumu başından beri biliyordu ve dışarı çıkmam için bana arkasını döndü.

        Her ne olursa olsun benim gibi bir yılanın senin gibi bir örümcekten korkacağını mı sanıyorsun?

       Boynumu ondan daha yükseğe kaldırdım ve ona bakarak...

Tısssss...

Ka ka ka ka

       İlk hamleyi ben yaptım basit bir örümceğin bana saldırmasına izin verecek değilim. Kafam hızla ileriye doğru fırladığında oda hızla ilerlemeye başlamıştı. Kafa kafaya çarpıştık. 

       Yoksa ağız ağza mı demeliyim. Benim ağzım onunkinden daha büyük olduğu için yüzüne doğru yayıldı. Bende tüm gücümle kapadım ve dişlerimi geçirdim. 

        Bu arada dişlerimin uçları ağzımın içine doğru eğimliler. Bu sayede bir rakibi ısırırsam kendilerini dışarıya çekme gibi bir şansları kalmıyor.

        Isırdıktan sonra ise boyutsal mide yeteneğimi başlattım. Gerçi dişlerim kabuğunu geçemedi sadece gözlerinin olduğu kısıma birkaç delik açabildim. Bunun ardından ağzım yavaşça genişlemeye ve bedenini kaplamaya başladı. 

        Sonrasında ise örümceğin bedeni bir anda biraz şişip geriye indi. Anladığım kadarıyla zehir bulutu yeteneğini başlattı. Bu planın bende işe yaramayacak olması çok üzücü. Boyutsal mideme giden her şey parçalanır ve sonunda enerji olarak bana geri döner.

       Bir süre daha direnmeye çalıştı ama ayaklarına kadar yuttuğumda gözlerine açtığım delikler yardımıyla boyutsal midem tüm kanını çekmişti. Ama kabul etmeliyim Kabuğu sertmiş. Boyutsal mideyi aktifleştirdiğimde buzu rahatlıkla parçalayıp yuta bilmiştim. Tahminimce kabuğu demirle aynı düzeyde sert. Daha sert bile olabilir.

-----------------------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi 

Seviyeniz yükseldi 

Seviyeniz yükseldi     

Seviyeniz yükseldi  

Orman örümceği DNA bilgisi elde edildi

-----------------------------------------------------------------------

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin