Bölüm 70 -UGMO

2K 269 78
                                    


Ah bu yaşadığım sürede geçirdiğim en rahatlatıcı uykuydu. Yeni uyanmama rağmen bedenim enerjiyle dolu. Meyve işini yapmış gibi duruyor. Bakalım neler değişmiş.

--------------------------------------------------------------

Seviye: 1                Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                  Can: 2400/2400

Mana:800/800     Ruh G.: 1100/1100

Deneyim: %0       Doluluk: %18

Güç: 200(+200)             Çeviklik: 400

Savunma:400(+200)  Dayanıklılık: 150

Zeka: 18

Yetenekler:

Irksal yetenekler: Boyutsal görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Oluşturma, Kükreme, Çığlık, Boyutsal süzülme, Yılanın Pulları, DNA Sentezi

Pasif yetenekler: Fiziksel güç(10), Savunma(5), Zehirli diş(7), Kızıl göz(2), Canlılık(1)

Aktif yetenekler: Su oku(3), Ateş topu(7), Demir kaplama(5), Çılgınlık(8), Zehir kaplama(5), Zehir bulutu(4), Parlama(2), Nefes saldırısı(3), Demir mızrak(2), Boyut değiştirme(5)

Bilgi: Kendi yolunu seçmiş, ismi belirlenmemiş yeni tür.

Mevcut durum: Bölge Lideri

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(12) Su(3) Ateş(10) Demir(8) Zehir(10) Işık(3)

-------------------------------------------------------------------

Ah yeni bir yetenek kazanmışım. Ek olarak canım iki katına çıkmış. Yeteneğin etkisiyle artmış olsa parantez içinde ve yanında yazardı, yani direk canım artmış. Mükemmel. Peki yetenek ne işe yarıyor?

------------------------------------------

Canlılık: Bedenin canlılığını(ömrünü) arttırır. Yenilenme hızı büyük oranda ve bedenin ölmesi çok daha zor hale gelir. 

--------------------------------------

Bir yılan olarak isteyebileceğim en iyi yeteneklerden bir tanesi. Yılanları öldürmek zaten zordur, bide bu yetenek varken deneyin. Ah bir dakika ben bu yeteneği nasıl güçlendireceğim. Fiziksel güç için gücümü kullanmam yetiyor zamanla gelişiyor. Canlılık için kendimi sürekli yaralamam mı gerekecek. Yeteneğin çok güçlü olduğunu kabul ediyorum ama bu biraz saçma bir yol değil mi?

-------------------------------------

Canlılık yeteneğinin seviyesinin artması için gerekli şartlar:

1-Bedeni yaralayıp yeniden iyileşmesini beklemek. Süreç yeteri kadar tekrar edilirse 1. yıl içinde seviyesi artar.

2-İnsanların kullandığı canlılık arttırma teknikleri.

3-Yüksek canlılığa sahip canlılar tüketmek tüketmek.

4-Başkalarının canlılığını çalan yasak teknikleri kullanmak.

------------------------------------

İnsan tekniklerini kullanamam kullansam bile insanlar için yapıldığından tam etkinliğine ulaşamaz. Kendimi yaralamak bir şık değil. Güçlü canlılığa sahip canlılar derken buna lav çiçeği de dahil sanırım. Yasak tekniklere gelince o tekniklerin hep bir yan etkisi oluyor hiç almayayım. 

Yani yüksek canlılığa sahip canlılar tüketmem gerekiyor. Lav çiçeğini düşünürsek yetenek seviyesinin artması için kaç tane yemeliyim.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin