İnsanların arabaları sonunda goblinlerin arasına girdi. Goblin büyücüsü gözlerini kapattı. Çevresindeki manayı topladığını hissedebiliyorum. Büyücünün önünde bir ateş topu belirdi. Sanırım ilk atışla korumaları halletmek istiyor.
Booooommm...
Bir anda arabalar durdu. Ama goblinler saldırmaya başlamadı. Aynı zamanda korumalar hala yerindeydi ve şaşkın bir biçimde arkalarındaki arabaya bakıyorlardı.
Aynen öyle büyücü korumaların olduğu arabayı değil, arkalarındaki içi insan dolu arabalardan birisini vurdu.
Arabanın patlamasıyla içindeki insanların hepsi öldü. Ölmeyen bir iki tanesi yanarak ortalıkta koşuşturduğundan öldü deyip geçmek daha mantıklı. Ama anlamıyorum içinde insanların olduğunu nereden bildi. Hayır bu salak içinde insanların olduğunu bilmiyordu bilseydi bu kadar şaşırmış şekilde bakmazdı.
Tabi ya kadınlar. Kadınları canlı istedikleri için o arabayı vurmadılar. büyücünün hareketi öldürmek için değildi. Kadınları canlı ele geçirebilmek için insanları korkutmak istemişti.
İnsanlar hızla arabalardan çıkıp düzene girmeye başladı. Aptal goblin büyücüsü hala şansının farkında değil misin? Hala düzene girmemiş durumdalar saldırsana.
Eh o bile bunu anlayamayacak kadar aptal değil sanırım. Sayılar neredeyse eşit gibi duruyor.
Korumalar harici gelenler 15 savaşçı 6 okçudan oluşuyor. Düzen ve hareketlerine bakılırsa ordu gibi bir şeyin üyesi olmalılar. Aralarında hiç büyücü yok belkide vardı ama arabadaydı. her şekilde onun bir etkisi yok.
Goblinlerin düzensiz saldırısının aksine insanlar bir araya toplanmaya başladı. İnsanlar hala avantajı ele geçiremediler. Ne kadar planlı ve düzenli olsalar da goblinlerin birçok avantajı var. Öncelikle insan okçularının nerde olduğu ve nereye nişan aldıkları çok belli. Goblinlerdeki okçular ve taş atanlar ise çalıların içinde gizlenmiş durumdalar. Taş atıcı deyip küçümsemeyin goblinler insanlarla karşılaştırınca fiziksel olarak güçlü bir ırk. Attıkları taşlar insanlara çarpınca giydikleri zırhta göçük açıyor ve dengelerini bozuyor.
Her şekilde insanların bu gurubun büyüklüğünden haberdar olduklarını sanmıyorum. Bu çapta bir goblin grubunu öndeki insanlar gibilerle bastırmak istiyorlarsa en az hasar için iki kat üstünlük düzenlemeleri gerekirdi. Sayı farkı bu kadar yakın iken kimin yeneceği kesinlikle belirsiz.
İnsanların arasındaki kadın büyücü bir rüzgar büyücüsüymüş. Rüzgarı bıçak gibi keskinleştirip atarak goblinleri ikiye bölebiliyor. Büyücünün yardımıyla insanların biraz üstünlüğü varmış gibi görünse de çok fazla bir araya toplanmaya başladılar. Bunu goblinler farkında olmadan yapıyor. İnsanlar teknikleri sayesinde goblinlerle bire bir mücadele edebiliyor olsalar da, fiziksel gücü fazla olan taraf goblinler olduğu için insanları yavaş yavaş geriye itiyorlar.
Ah işte sonunda oldu insanlardaki büyücü artık büyü kullanamıyor. Bunun sebebi yorulmuş olması da değil. Çevresinin insanlarla çevrilmiş olması. İnsanlar çok dar bir alana itildi. Düzenli olmaları sebebiyle, sıkışık durumdayken çevrelerindeki goblinlerin çoğunu öldürdüler. Ama bunu yaptıklarında yeteri kadar hızlı bir biçimde açılamadılar.
Boooommmm...
Eh işte bundan bahsediyordum. Karşı tarafta ateş elementine sahip bir büyücü varken bir araya yaklaşmak sadece aptallık olarak tanımlanabilir. Bu hamle hepsini öldürmemiş olsa bile çok azı tamamen sağlamdı. Ortalarındaki kadın büyücünün ne olduğunu bile anlayamadığına eminim. Kalanları avlamak, neredeyse hepsi hayatta olan ormanda saklanmış atıcılar için çok kolay oldu.
Her şekilde goblinlerde büyük kayıplar verdi. Yakın savaşa katılanların sadece iki tanesi hayatta kaldı. Toplamda ise dokuz goblin hayatta kaldı. Bu savaşı kazanmalarının tek sebebinin goblin büyücüsünün kadınları istemesi olması biraz ironik. Son saldırıda okçu ve büyücü olan kadınların merkezde olduğunu hatırlatmaya gerek yok sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasi''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...