Bölüm 9 -Sınır

2.8K 299 6
                                    

         Sonunda geldim . 5 saat, tam 5 saat takip etmem gerekti. 

        İkisinin bindiği gemimsi dediğim araç hakkında yeni bir şey öğrendim. Araç  suda, buzda olduğundan bile iyi gidiyor. Bunu nereden mi biliyorum. Çünkü biraz önce suya girdiler. Gecenin karanlığında takip etmem sebebiyle onların suya girdiğini kendimde suya düşene kadar anlayamadım. İlk başta suda da onları takip etmeyi düşündüm ama buna gerek olmadığını fark etmem uzun sürmedi. Gemimsinin gittiği yönde başka bir kıyı olduğunu kıyıdaki ışıklar yardımıyla görebiliyordum. 

        Işıkları gördükten sonra rahatladığım söylenebilir. İlk başta suda onları kayıp edebileceğimden endişelenmiştim. 

        Her neyse artık acelem olmadığına göre uzun süredir uyumuyorum ve yorgunum sanırım kendime bir delik açıp uyumanın zamanı geldi.

         Kıyıdan biraz daha içe doğru ilerleyip kendime boyutsal mide yardımıyla bir delik açtım ve içine girip uyudum.

...

       Uyandığımda Güneş'in Yükseldiğini müjdeleyecek şekilde hava aydınlanmıştı. Uyandıktan sonra kenara gidip karşı kıyıya baktım. Karşımdaki kıyı şehir hariç yeşilliklerle dolu; ne sağa doğru, nede sola doğru karşı kıyının sınırını göremiyorum. 

        İki kıyının ortasında net gözüken bir sınır var. Sınırın benim olduğum tarafındaki su daha koyu renkli olduğu için değişim yeri çok rahat seçiliyor. Ama fark bununla da kalmamış. benim tarafımda volkan sebebiyle oluşmuş olduğunu düşündüğüm karanlık bulutlar varken; karşı tarafta bulut bile yok sudaki kesişim yeri gibi tamamen net bir ayrım var. Hafızamda böyle bir bilgi yok, çok ilginç. 

        Buna neyin sebep olduğunu tahmin dahi edemiyorum. Gerçi neyin sebep olduğu şuan için önemli değil, önemli olan karşı kıyıda bolca yemek olduğu neredeyse kesin. Sonucunda orman eşittir yemek. Sabah dün akşam gördüğüm ışıkların olduğu yerde, küçük bir şehir var. Bir liman şehri olduğunu belli edecek şekilde birçok gemi limana yanaşıyor veya ayrılıyor.

        Önceden dediğim gibi şuan için insanlara varlığımı fark ettirmek istemiyorum. O yüzden bu küçük şehre veya yakınına gitmeden bir veya iki kilometre uzaktan ormana girmek istiyorum. 

        Düşünerek hiç bir yere varamam hareket zamanı.

        Suya girdiğimde yine çok hızlı gitmeyi düşündüm ama bu anın tadına varılması gereken bir an olduğuna karar verdim. Yavaş bir biçimde yemeğe doğru gitmek yemeğin lezzetini arttıracakmış gibi bir his var içimde.


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seviye: 2                  Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                    Can: 88/88

Mana:65/65             Ruh G.: 100/100

Deneyim: %63        Doluluk: %72 

Güç: 19                       Çeviklik: 27

Savunma: 23           Dayanıklılık: 16

Zeka: 15

Yetenekler:

Boyutsal Görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Su oku(3), Oluşturma

Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.

Mevcut durum: Yavru

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(8) Su(3)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin