Not: Arkadaşlar artık paragraf başlarına boşluk koymadan yazacağım. İyi okumalar.
------------------------------------------------------------------------------
Yeni gün yeni maceralar, bugün yapacağım bir şey yok gibi duruyor.
Örümcek çevrede devriye geziyor yani burada da durmama gerek yok. Sanırım sonunda zindanımla oynamaya başlayabilirim. İnsanları da hedef almak istiyorsam zindanı köye kadar uzatmam gerekecek. Ondan sonra sabit bir şekilde insan yiyebilirim.
Gerçi insanları yemek çokta önemli değil hala gezinip yeni türlerin DNA larını toplamam gerekiyor. Ama insanlardan kazana bileceğim para vb. birçok şey var. Kendime yararlı şeyleri bir yandan toplayıp bir yandan satın alabilirim bu şekilde.
Ama bu plan için öncelikle bir insan bedeni oluşturmalıyım. Gerçi bununla ilgili küçük bir sorun var. Yapacağım beden ben yavru olduğum için, insan yaşıyla sekiz yada dokuz yaşında bir şey olur. Güçsüz bir beden olacağından ormanda yaşaması zor olur. Ne yapsam acaba. Gerçi şu an köyde insanlarda var onlara bıraksam ne olur ki.
Her şekilde ona oluşturma yanında dil vb. bazı bilgiler aktarmam gerekecek. İnsanların kullana bildiği şu büyü dilini de öğreteyim. Biraz savaşçı yeteneği de eklesem. Hatta biraz daha ileri gidip tam bir insan yapmak yerine DNA'mdan biraz katsam. Acaba nasıl bir şey olur. Mana miktarını da biraz fazla yaparım.
İnsanların içinde gerçek bir canavar olacak hahaha.
Her ihtimale karşı önce zindana döneyim oluşturma yaptığım zaman çok savunmasız oluyorum.
Işınlanma...
Yaptırdığım goblinler ve harpyler hala burada bu sürede beni korumak için yeterli olur herhalde.
Oluşturma...
Diğer örümceği yaparken olanın aksine. Bu sefer çok daha fazla mana istedi. Bunun yanında en az bir kova kan kustum. Çıkan kan diğerinde olduğu gibi bir koza kurdu. İçinden hafif kırmızı bir ışık çıkıyordu. İçinden hafif bir kalp atışı sesi duyabiliyordum.
...
On beş dakika geçti hala çıkmadı. Ayrıca dışarıdan mana emdiğini hissedebiliyorum. Sanırım bunu oluşturmak örümceği oluşturmaktan uzun sürüyor.
Her neyse ben zindanımı büyüteyim. Köyde bıraktığım goblinler sağ olsun köyün yerini anlayabiliyorum. Ama sırf anlayabiliyorum diye direk oraya gidecek değilim. Düz bir yol çok basit olur biraz daha karmaşık bir yapı istiyorum.
Bir labirent. Çok karışık olmasına gerek yok. Sadece yeterince fazla çıkmaz ve uzun süre aramalarına sebep olacak karmaşık yol ilişkileri olduğuna emin olamam yeterli. Aklımda sanırım kral yılan DNA sından kalma onlarca labirent bilgisi var.
Bir kenarı yüz diğer kenarı iki yüz odadan oluşan dikdörtgen şeklin de bir labirent ise en çok dikkatimi çeken oldu. Çok daha büyük ve karışıkları var ama bu yaptığım sadece birinci kat olacak abartmaya gerek yok. İçinde bazı küçük patron odaları vb. vardı. Ortada ise alt kata bağlanan dev bir patron odası vardı.
...
On gün geçti boyutsal mide yardımıyla toprağı kazma hızım çok yüksek olsa da. Karmaşık bir yapısı olması. Ve 18.000 den fazla odayı tamamlamak gerçekten uzun sürüyormuş. Size kısa gelmiş olabilir. Ama boyutsal midenin seviyem arttıkça güçlenmesi sağ olsun odaları oluşturma hızım aşırı hızlı. (Not:100*200=20.000 biliyorum ama odalar tek boy değil diğerlerinden fazla yer kaplayan odalarda var)
Labirentin yapısını ve yollarını ayarlamak asıl zor olan oldu. Aslında başlarda zindan kazma hızıma yetişemedi ve kazdığım birkaç oda duvarları sertleşmeden çöktü. Her neyse zindan 3 farklı çeşit odadan oluşuyor.
Küçük boy oda: yüz kalıcı mana sağlıyor. En fazla on goblin koyulabiliyor. Benim yaptığım zindanda köydeki girişe yakın yerlerde bir-beş arası goblin rastgele oluşuyor. Oda her temizlendiğinde yeniden rastgele bir grup geliyor. Girişe uzak bölgelerde ise bir-yedi arası goblin bulunuyor. Bazı odalarda Büyücü goblin dahi oluşabiliyor.
Orta boy oda: Üç yüz kalıcı mana sağlıyor. Ve her birinde bir Goblin reisi, bir-üç arsı büyücü ve beş-yirmi arası normal goblin var. Bu odalar zindan boyunca rastgele yerlere dağılmış durumda. Bu odalara girdikten sonra girişte bir göçük oluşuyor. Goblin reisini yenene kadar Göçük bölümü manayla sağlamlaştırılıp zindan duvarları kadar dayanıklı hale geliyor. Ayrıca kat patronu odasına gidebilmek için giden yolar kesinlikle bu odalardan birisinden geçiyor.
Kat patronunun odası: Bin kalıcı mana sağlıyor. Diğer odaların tam mana değerlerini kullanmadığımı fark etmişsinizdir. Hepsi bu oda için. Bu oda bir goblin reisi, on-yirmi arası büyücü goblin, ikiyüz-üçyüz arası normal goblinden oluşuyor. Goblin reisinin gücünün topluluğu arttıkça arttığını hatırlıyorsunuzdur. Ayrıca buradaki goblinler diğer goblinlerden farklı olarak sürekli yenileniyor. Bu odayı geçmenin tek yolu goblin reisini öldürmek. Sadece ozaman yeni goblinler çıkmayı bırakıyor. Elbette çokta vicdansız değilim. Birisi bu odayı temizlemeyi başarırsa zindanın köydeki çıkışına gitmeni sağlayabilen bir oluşum çıkıyor.
İkinci katta ise sadece iki oda var. İki odada kat patronu odası kadar büyük. Birinci ve üst kata bağlanan odada Bir kraliçe orman örümceği ve on-yirmi arası normal orman örümceği var. Burası kesilikle üst kattan çok daha zorlu bir yer. Ayrıca içi ağlarla dolu.
Elbette burası bir ölüm tuzağı. Sonucunda benim evim olan o kattaki odayı koruyan yer. Benim odamda henüz sadece dışarıdaki ağacımın altındaki odaya açılan bir boyutsal geçit var. Elbette ağacın altındaki odada sadece normal bir duvar gibi duruyor. Sadece benim tarafından izin verilmiş kişiler duvara dokununca buraya gelebilir. Kısacası burası Dişi goblinler ve örümceğin girip çıkıcağı yer. Ah doğru bide insan yapmıştım. Gerçi o hala kozasından çıkmadı.
Goblinlerin üst evrimlerinin nereden çıktığını merak etmiş olabilirsiniz. Açıklayayım: Bir oda yeterince büyükse odadaki türlerin üst evrimlerinin çıkama şansı oluyor. Orta boy ve Daha büyük odalarda Düşük gereksinimleri olan bir tür varsa Üst evrimlerinin çıkması kesin bir şey. Ama Orta boy odada bir kraliçe örümcek çıkamaz. Sadece kat patronu odasında çıkabilir. Çünkü yapımı ve gereksinimleri daha zor.
--------------------------------------------------
İstedikleri kalıcı mana
Goblin: 10
Goblin büyücüsü: 20
Goblin Reisi: 100
Orman Örümceği:100
Kraliçe orman örümceği: 1.000
-------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...