Bölüm 15 Goblinler vs yılan

2.4K 290 7
                                    

        Goblin büyücüsü, kalan goblinlere eşyaları toplamasını emrettikten sonra olduğu yere oturdu. İki ateş topu sınırı gibi görünüyor. Adamlarını çalıştırıp oturmasına karşı değilim ama bu sefer hayatına mal olacak. Her yerde insan ve goblin cesetleri var. Elbetteki böyle çok yemeği bir grup aptal gobline bırakacak değilim. Hele sayıları bu kadar azalmış ve yorgunken.

        Sessizce goblin büyücüsüne doğru yaklaşmaya başladım. Tam arkasına gelip yükselmeye başladığımda beni fark etti. Gerçi fark etmesi pek bir şey değiştirmedi. Beni gördüğü gibi diğer goblinlere doğru bağırıp, yanlarına koşmaya başladı. Ama unutmayın benim avantajım çevikliğim, o ise fiziksel yükseltmesi bile olmayan şişko ve büyü bile kullanamayacak kadar yorgun bir büyücü. Sonucu söylemeye bile gerek yok ama ben anlatayım. 

         Benden iki adım uzaklaşmışken öne doğru atıldım. Direk kafasından boynuna kadar ısırdım ve ayakları yukarıya bakacak şekilde kaldırıp boyutsal midemi çalıştırdım. Onu yuttuğum zaman diğer goblinler ne olduğunu bile anlayamadı. Ben ise kafamı havaya kaldırıp onlara meydan okudum.

Tıssss...

-------------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

Seviyeniz yükseldi

--------------------------------------------------------------

       İlk başta iki yakın savaşçı saldırdı. Hareketleri bana göre çok yavaştı. Bana yaklaşmalarını bekleyip birincisini büyücüye yaptığım gibi ısırdım ve yuttum. Aynı zamanda kuyruğumla diğer gelene vurdum. 

Katırt

        Ne kadar güzel bir ses çıkardı o öyle. Fiziksel yükseltme yeteneğini kazanmamış olsam büyük ihtimalle bu kadar hasar görmezdi. Diğer goblini de uçurduktan sonra kalan goblinler yakın savaşçılarının bittiğini anlayıp taş ve oklarını bana doğru attılar. Benim tepkim ise beni beslediğiniz için teşekkürler tarzı bir şeydi.

Hüüp...

         Sadece boyutsal mideyi açtım ve bana doğru gelen taşlar ve oklar ağzıma doğru yöneldi. Goblinler bunu görünce baya bir korkmuş gibi görünüyorlar. Korkularını gördükten sonra dayanamadım ve ileriye doğru atıldım.

          Goblinler zeki canlılar değil daha çok iç güdülerden oluşuyorlar. Onlara doğru geldiğimi görünce kaçmaya başladılar. Bense kovalamaya başladım. Ne yazık ki çeviklikte avantajlı olmama rağmen sadece üç tanesini yakalayabildim. Sonucunda benden bir tane var ayrıldıklarında kovalama gibi bir imkanım yoktu. 

        Geriye döndüğümde yerde kıvranan, kuyruğumla kemiklerini kırdığım goblini de öldürdüm ve tüm ölüleri yemeye başladım.

------------------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi 

Seviyeniz yükseldi

İnsan DNA bilgisi elde edildi

-------------------------------------------------------------------

        Öldürdüğüm goblinler ve yediklerim sayesinde seviyem epeyce yükseldi. Şimdi uyuyup yetenek veya yatkınlık kazanıp kazanamadığımı görme zamanı geldi. 

        Uyumak için önceki sefer uyuduğum ağacın altına gittim. Umarım bu kadar yemek yedikten sonra bir veya iki yetenek kazanırım.

...

        Ve uyandım yeni bir gün yeni avlar. Ama ondan önce sistem bana durumumu gösterebilir misin?


-----------------------------------------------------------------------

Seviye: 11                     Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                         Can: 130/130

Mana:110/110             Ruh G.: 160/160

Deneyim: %95             Doluluk: %78

Güç: 44                           Çeviklik: 44

Savunma: 40                Dayanıklılık: 28

Zeka: 15

Yetenekler:

Boyutsal Görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Su oku(3), Oluşturma, Fiziksel güç(2), Ateş topu(1)

Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.

Mevcut durum: Yavru

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(9) Su(3) Ateş(1)

-----------------------------------------------------------------------------

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin