Bölüm 59 -Eğitim hedefi

1.9K 269 24
                                    

Çın çın çın çın...

Off çok sıkıldım lanet pislikler hala vuruyor. Karşı kıyıdaki ufaklıkta okları bittikten sonra ok atmayı bıraktı. Ah kızgın gibi duruyor. Kim sana her gördüğüne ok at dedi senin aileni bi elime geçireyim sana veremedikleri dersleri vereceğim. 

Ahh keşke bu beden konuşabilse nasıl stres atardım varya. 

''Işıltııı   Işıltııı''

Ah karşı tarafta birisi bağırıyor. Küçük kızın sivri kulakları hareketlendi. Sonunda bunu almaya mı geldiler. 

''Anneee burdayımm''

Evet gerçekten bunu almaya geliyorlar. En azından sorunlarımın birisinden kurtuldum. 

Bir süre sonra dişi bir elf kızın yanına geldi. Bağırarak konuşmadıkları için ne dediklerini duyamıyorum. Su sesi duymama engel oluyor. 

Küçük kız konuşurken beni işaret ederek zıplamaya başladı. Hey hey ne oluyor orada. Büyük olan düşünceli düşünceli baktıktan sonra kızı alıp gitti. Nedense giderlerken küçük olan gülümsüyordu. Gülümsemesi tüm vücudumda garip bir soğukluk hissetmeme neden oldu.

Her neyse bu orkların duracağı yok ne yapsam acaba. Neyse deneyip görelim.

Zehir kaplama.

...

Bir süre geçtikten sonra ikisi de devrildi. Aptallar sadece ellerindeki silahlarla vursalar ölmezlerdi. Aptallıkları sağ olsun bana yumruk atmayı da ihmal etmediler. Her neyse manamı boşa harcamayayım. Zehir kaplama azda olsa mana götürüyor. 

Buradan nasıl çıkabilirim acaba. Tüm yeteneklerimi sırayla kullanayım bari belki biri bi işe yarar. 

...

Hiç bir şey değişmedi. Hatta şuan ayaklarım toprağın altında X oluşturduklarından çıkmama eskisinden bile zor. Birisi yardım etse bile zor çıkarır. Zırhımdaki demir içeriğini de hesaba katarsak ağırlık ve çivilenmeyle burada kaldım. 

Haaaah asıl bedenim uyanana kadar bekleyeceksem bu çok uzun sürer. 

Nehrin karşısında yine hareket var. Bu hiç hayra alamet değil. 

Kısa süre sonra koşuşturan on iki çocuk ve yanlarında iki yetişkin elf çıktı. İlk başta gelen kız öne geçip beni işaret etti. Hepsi :o tarzında bir suratla bana bakıyor. Bu arada gelen yetişkin elfler birlikte büyük bir kutu taşıyor. Yetişkin çocuk hepsinin sırtında bir yay var. Elfler gerçekten yayları seviyor olmalı. 

Büyüklerin talimatıyla küçükler yüzleri bana dönük şekilde nehrin karşısına dizildi. Kabul etmeliyim ki düz çizgi şeklinde hazır olda duran ufak elfler tatlı gözüküyor. Sonrasında yetişkinlerden biri sesli bir komut verdi.

''Nişan all''

Ne dedin sen? 

''Ateşş''

Fiu fiu fiu...

Sonrası okların gerip ıslıkları ve

Çın çın çın...

bedenimden gelen seslerdi.

Bu küçük ******   ******* . Ben sizin ******    *******. Sizi tatlı bulan aklımı ******.

(Yazar tarafından şiddetle sansürlendi.)

On atış sonra ufaklıkların okları bitti. Ha ha ne oldu söndünüz. Hayal kırıklığına mı uğradınız yüz ifadelerine bak.

Ka ka ka ka...

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin