Ticaretin ardından orada kalmayıp yola çıktık. Doğrusu iyi bir ticaret oldu. Ayrıca şatosunu biraz araştırdım ama çalacak değerli bir şey bulamadım. Bende ayran depoladığı yerden ayranlarını çaldım. Aslında ayranın nasıl yapıldığının tarifini aldım; hatta kadınlara bile ilettim ama beleş maldan arar gelmez.
Kıs kıs kıs...
-----------------------------------------------------
Seviye: 10 Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)
İsim: ??? Can: 2600/2600
Mana:900/900 Ruh G.: 1200/1200
Deneyim: %0 Doluluk: %18
Güç: 240(+240) Çeviklik: 480
Savunma:480(+240) Dayanıklılık: 160
Zeka: 18
Yetenekler:
Irksal yetenekler: Boyutsal görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Oluşturma, Kükreme, Çığlık, Boyutsal süzülme, Yılanın Pulları, DNA Sentezi
Pasif yetenekler: Fiziksel güç(10), Savunma(5), Zehirli diş(7), Kızıl göz(2), Canlılık(1)
Aktif yetenekler: Su oku(3), Ateş topu(7), Demir kaplama(6), Çılgınlık(8), Zehir kaplama(5), Zehir bulutu(4), Parlama(2), Nefes saldırısı(3), Demir mızrak(2), Boyut değiştirme(6), Gelişmiş golem üretimi(1), Beyin yıkama(1)
Bilgi: Kendi yolunu seçmiş, ismi belirlenmemiş yeni tür.
Mevcut durum: Bölge Lideri
Mevcut yatkınlık: Boyutsal(12) Su(3) Ateş(10) Demir(10) Zehir(10) Işık(3)
---------------------------------------------------
Sonunda yine yola çıktık. Ne yalan söyleyeyim tembelliği sevsemde sürekli titreyen ve sarsılan bir arabada durmak tembellik anlayışıma uymuyor. Bende ortalığı keşfetmeye karar verdim. Avcıya zaten yer belirteci gibi birkaç şey verdiğim için o okula gitse bile yanına ışınlanabilirim. Ayrıca acil durumlarda kullanması için bana sinyal gönderecek birkaç şeyde verdim. Belki verdiğim onca şeyle biraz abarttım ama bana emanet olunca riske gireceğime azıcık uğraşayım.
Ayrılmadan önce bu avanağın eğitimi için boyutsal yeteneklerle ilgili temel bilgi veren bir kitap oluşturdum. Bu yetenek nakletmek yöntemleri iyiymiş ya. İlk başta kan mirasıyla nakletsem mi dedim ama tüm bilgiyi bir anda verirsem temeli sağlam olmaz veya kafası patlayabilir. Riske girmeye gerek yok zamanımız var. Gerçekten de her yeteneğin bir açığı var. Kan mirasınında açığı varmış bilgiyi parça parça veremiyorsun ye hep ya hiç tarzı bir yetenek.
Neyse onların gittiği yönün doksan derece farklı yönüne gittim. Basitçe söyleyecek olursam; soluma doğru yardırdım. En küçük boyuma geldim ve çevremdeki büyüyü ve hazineleri hissetmeye çalışarak ilerliyorum. Benim gibi türlerin algısı iyi oluyor. Hele söz konusu değerli bir şey olursa yerini çok uzaklardan hissedebilirim.
Yaklaşık bir saat sonra ilk tepkiyi hissettim. Kendimi olabildiğince gizleyip hissettiğim şeye doğru ilerlemeye başladım. Hissettiğim şey tam olarak ne olduğunu bilmesem de ateş elementi. Ayrıca bitkisel bir kokuda alabiliyorum.
Yeterince yaklaşınca olayın o kadar basit olmadığını anladım. Bir tür mağara buldum. Mağaranın içinden çok yoğun bir ateş elementi enerjisi hissedebiliyorum. Sanırım orada uyuyan güçlü bir canavar var. Tahminimce gezgin seviyesinde olmalı. Ama türünün ne olduğu hala bir gizem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...