Avcı ilk başta mevcut haritasını görmek için haritalara bastı. Kapının 100 metre kare çevresi haricinde hiç bir şey gözükmüyor. Baya dik dik baktı ney var ki. Bir şeyi yanlış mı yapmışım.
''Yılan bu kırmızı ve mavi noktalar ney?''
''Kırmızı düşman, Mavi dost. Zindan içindeki her canlıyı hissedebilir. Kafa karışıklığı olmasın diye normal canlıları listeden çıkardım.''
''Bunu neden söylemedin?''
''Ben öğretici değilim. Bir şey söylemem için sorman lazım tüm olanları sırayla anlatamam.''
Sonra yine haritaya döndü. Mevcut manası: 110325 bunun 15.000 alanı genişletmek için verdi. kısacası 150.000 metre kare. toprakları alırken 1 kalıcı mana 10 metrekareyi ele geçirmek için kullanılabiliyor. Zindan işgali korkunç bir şey. Zindan bir yeri ele geçirince bunu algılamak zaten çok zor. Dahada kötüsü çekirdeğini kırmadığın sürece zindanın topraklarını geriletebilecek çok yollar kısıtlı. Her neyse şimdilik böyle bir şeyle karşılaşmadığımızdan bahsetmenin bir anlamı yok.
''Bu kapıyı nereye açtın sen çevresinde sadece 3 köy var. Bu şekilde bir sürü manayı genişletme için harcamam gerekecek.''
''Başkentinin dibine açsam daha büyüyemeden kapıyı kırarlardı. Güçlenmek için zamana ihtiyaç duyacaksın diye merkezden biraz uzaklaştırdım. Ama yinede çok nüfusu olmalı bir goblin krallığında her yerde goblin olur. Çılgınca çoğalıyorlar.''
Sonrasında yine önüne döndü bu sefer gözcü üretmek istiyor gibi.
------------------------------------
Uçan tip gözcü: 100 mana
Küçük kara tipi gözcü: 100 mana
Güçlendirilmiş kara tipi gözcü: 1.000 mana
Görünmez uçan gözcü: 10.000
-------------------------------------
''Bunlar biraz fazla pahalı değil mi? Yoksa başlangıçta bana az mana mı verdin?''
''Görünmez uçanı yapmak ne kadar zordu biliyor musun? Ayrıca kendini koruyacak kalkanı ve birçok görüş özelliği var. Saldırma yeteneği olmasada çok işlevsel. Savaşları yönetirken onun sayesinde orduyu izleyebilirsin. Çoook uzun mesafeli görüş özelliği var kısacası savaş alanının üstünde hasar göremeyeceği kadar yukarıdan savaşı izleyebilirsin. Tabikide böle bir şeyi uçurmak çok mana istiyor.''
Sonrasında sustu. Her bir gözcünün kendi zindan dışı keşif süreleri var. Zindandan ayrıldıklarında onlara ayrılmış olan kalıcı manayı alamıyorlar. Bunun sonucu olarak manaları azalmaya başlıyor. Yaptığım şeyler golem olduğu için içlerindeki mini mana çekirdekleri yardımıyla en ufaklar bile 30 dakika dayanabiliyor. Güçlendirilmiş kara tipi ise 3 saate kadar dayanabilme özelliğine sahip. Görünmez olan ise üstünde deli gibi uğraşmam sağ olsun 1 gün manasız idare edebiliyor.
Sonunda avcı 10 uçan tip gözcü, 10 küçük kara tipi, 2 güçlendirilmiş, 1 görünmez aldı. 1 güçlendirilmiş kara tipi haricinde olanlarla zindan alanı dışında kalan yerleri haritalamak istiyor. Mantıklı bir hareket. En azından zindan içindeki alanlar zindan tarafından otomatik haritalanıyor.
Haritalama başlamışken oda asker basma bölümüne girdi.
''Oha harika.''
----------------------------------
Goblin: 10
Goblin büyücüsü: 20
Goblin reisi: 100
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Фэнтези''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...