Bölüm 72 -Toplantı

1.9K 287 26
                                    

Kral beni daha fazla kandıramayacağını fark etmiş olmalı. Bunların olacağını bilse beni ilk gördüğünde öldürürdü. Acaba şu an bunu mu düşünüyor.

Kıs kıs kıs...

''Peki Yılan diyelim ki kabul edeceğim. Kızımı koruyacağına güvenebilir miyim?''

''Bu soru da ney böyle. Önceden onu bırakırken tereddüt etmemiştin. Seni böyle şüpheci yapan ney? Her neyse önce şu toplantıya katılalım. Elfler geldi.''

''Seni toplantıya alacağımızı düşündüren ney?''

''O toplantıya girmek için iznine ihtiyacım olduğunu düşündüren ney?''

''Önceden bu kadar aksi değildin. Büyümek seni değiştirmiş yılan.''

''Pek değil. Önceki yemek lezzetliydi. Bu seferki ise garip bir tada sahipti. Tek fark bu. Sahte yemekten nefret ederim. Önceki yemekten hazırlarsan çok iyi dost olabiliriz aslında.''

''Ahh seni bu kadar ayrıntılı düşünende hata. Her neyse toplantıya girmeni engelesem bile nasıl olsa içeride ne olduğunu fark edersin değil mi? Gelebilirsin ama toplantıya taraflardan birisi olarak katılmalısın. Bununla ilgili bir sorunun yoktur her halde.''

''Ah bende bunu istiyordum. Hadi Avcı gidelim. Elfleri bize borçlandırmanın bir yolunu bulursak çok iyi olur. Garip bir biçimde cömertler.''

Kıs kıs kıs...

''Her neyse sen öyle diyorsan.'' Avcı başını sallayıp yürümeye başladı. Ahh enerji harcamam gerekmeden hareket etmek bu garip biçimde iyi hissettiriyor. Belkide avcının omzunda daha sık dolaşmalıyım. 

...

Ahhh çok sıkıldım. Elflere toplantı öncesi bilgilendirme ve dinlenme için zaman verildi. İlk başta benden gizli toplantı yapacaklarını sandım. Ama gerçekten de temizlenip dinlendiler. Çoook sıkıcı. Elfleri izlemek ayrıca sıkıcı. Neredeyse hiç konuşmuyorlar. Konuştuklarında da sadece önemli gördükleri şeyleri söylüyorlar. Köydeki ihtiyar daha konuşkandı. Acaba bu konuşmama durumu elf elçilerine özel bir şey mi?

Neyse sonucunda iki saat sonra toplantı salonuna geçtik. Toplantı odasının en dikkat çekici özelliği ortadaki yuvarlak dev masasıydı. Bu masanın çevresinde eşit aralıklarla yerleştirilmiş 3 koltuk vardı. Anlaşılan bu gezegenin kültürüne göre gelen elçiler çok önemli görülüyormuş. Gittikleri yerde krallarının yetkilerini temsil ettikleri için; kral ziyarete gelmiş gibi muamele yapılmalıymış. Bu masada krallar arasındaki eşitliği göstermek işçin elçilerle paylaşılırmış. 

Her neyse sıkıcı ayrıntıları boş verecek olursak. Odada dört kişiyiz. Elflerin temsilcisi olan kadın, Kral, Avcı ve ben. Avcı benim yerime sandalyede oturuyor. Bende omzuna yayıldım yatıyorum. 

Aaaaaahhhh...(Esneme sesi)

Ahh iki saat bekletmek nedir sıkıntıdan uykum geldi. O değilde hala neden konuşmuyorlar neyi bekliyorlar acaba.

Sonra yandaki kocaman kapı açıldı. Ah içeri bir sürü hizmetçi ellerinde tabaklarla girdi. 

Gözlerim açıldı be. Ohaa toplantılardan önce bir sürü yemek mi servis ediliyor. Bilsem daha sık toplantıları basardım. 

Kıs kıs kıs...

Doldur gelsin. 

Masa öyle büyük ki tamamen donatmaları onca hizmetçiye rağmen beş dakika sürdü. 

''Yılan salyan akıyor. Üstümdeyken dikkat et bari.''

''ahh avcı yemekleri taktir etmeyi bilmiyorsun.''

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin