Bölüm 93 -Hızlı gelişme

1.6K 231 28
                                    


-------------------------------------------

Seviye: 60                Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                    Can: 3600/3600

Mana:1400/1400   Ruh G.: 1700/1700

Deneyim: %21           Doluluk: %53

Güç: 440(+484)             Çeviklik: 880

Savunma:880(+528)   Dayanıklılık: 210

Zeka: 18

Yetenekler:

Irksal yetenekler: Boyutsal görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Oluşturma, Kükreme, Çığlık, Boyutsal süzülme, Yılanın Pulları, DNA Sentezi

Pasif yetenekler: Fiziksel güç(11), Savunma(7), Zehirli diş(7), Kızıl göz(3), Canlılık(1)

Aktif yetenekler: Su oku(3), Ateş topu(8), Demir kaplama(8), Çılgınlık(10), Zehir kaplama(7), Zehir bulutu(4), Parlama(2), Nefes saldırısı(5), Demir mızrak(2), Boyut değiştirme(7), Gelişmiş golem üretimi(1), Beyin yıkama(1)

Bilgi: Kendi yolunu seçmiş, ismi belirlenmemiş yeni tür.

Mevcut durum: Bölge Lideri

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(12) Su(3) Ateş(10) Demir(10) Zehir(10) Işık(3)

--------------------------------------

Ahh iyi uyumuşum. 50 seviyecik. Off işte bu yüzden sadece yiyerek evrim geçirmem 1000 yıl sürüyor. Binlerce goblin yok ettim ama aldığıma bak. 50 seviye. Bu çok az. Bir sonraki evrimim 1000. seviyeye ulaştığımda gerçekleşecek. Ayrıca seviye atlamam seviyem yükseldikçe zorlaşacak. Bu gerçekten sinir bozucu. 

Öfke bir anda 2 seviye birden atlayarak güzel bir ilerleme göstermiş. Şimdi kendimi kontrol etmem daha zor olacak ne güzel dimi. Birkaç güzel gelişme de var; Nefes saldırısı yeteneğim, Fiziksel güç yeteneğim, ve Savunma yeteneğim gelişmesine en çok sevindiğim şeyler. 

Ayrıca fiziksel özelliklerim çılgınca yükseldi. Daha hala Bölge lideri seviyesinin başlarında olmama rağmen bu uçuk gelişmeden de anlayacağınız gibi. Her Bölge lideri aynı güçte değil. Kısacası nadir olsalar bile güçlü bir bölge liderine denk gelirsem kaçmaktan başka şansım kalmaz. 

Karşılaştığım kaplumbağayı şimdi düşününce ne yürek yemişim be. Gittim gezgin seviyesi elemanın bitkilerini çaldım. Kaplumbağadan çalabilmemin sebebi büyük ihtimalle türünün yavaşlıkla ilgili dezavantajlı olması. Bu dezavantajına rağmen uyanıp saldırma hızı benim yapabileceğimden hızlıydı. Bu Bölge lideri ve Gezgin arasındaki seviye farkını göstermeye yeter sanırım. Oradan kaçabilmemin en önemli sebebi ışınlanma yeteneğinin kaçmada aşırı avantajlı olması. 

''Hey yılan madem uyandın artık beni bıraksan diyorum.''

Ah avcı. Doğru ya uyumadan önce yumuşak diye üstüne yatmıştım. Şimdi dikkat ettim de baya baya sarılmış yatıyorum. Bu şu sarılma yastığı dedikleri şeylerden mi? Kötü düşünmeye gerek yok. Ben bir yılanım yanımdaki şeye sarılmak temel içgüdüm. Yanında yatınca doğal olarak ona sarılmışım. Büyük ihtimalle gücüm ondan çok daha fazla olduğu için elimden kurtulamadı. Aslında çok şanslı canlıları boğmayı sevsem de uyurken sardığım şeyleri sıkma gibi bir huyum yok. Eğer o tarz humum olsa kim vurduya giderdi yavrucak.

''Yılan hadi ne düşünüyorsun. Acele edip bırak beni.''

Ah dalmışım. Bıraktım gitsin. Bıraktığım anda hareket eden arabadan dışarı atladı. Dışarı çıktığında bağırdı ve ormana doğru koşturdu. 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin