Bölüm 54 -Ejderha ızgara 2

2.1K 265 21
                                    

Goblinleri üçlü gruplar halinde topladım. Ateş topunun kısa da olsa bir bekleme süresi var. Sırayla ateş topu yolladıkları için saldırılar bitmiyor. Ejderha kalkmaya çalışsada sürekli saldırılar ve aldığı hasar sebebiyle yerinden kalkamıyor. 

Sonunda yeterince enerji topladım yavru ejderde hazır gibi duruyor. Önce ejderha saldırmaya başladı. Demir ejderhanın nefes saldırısı kadar güçlü olmasada sıcaklık büyük bir hızla artıyor. Ayrıca ejderhanın etkisiyle ejderha taş yatağın bana doğru olan kısmına yuvarlanıyor. İşte bu yüzden ayrı yerlere geçtik. 

Ateş topu. 

Booomm...

Son olaylarda ateş elementine olan yatkınlığım 8. seviyeye çıkmıştı. Ateş topu yeteneğimin seviyesi ise 7. seviyeye ulaşmıştı. Bunun sayesinde hiç olmadığı kadar büyük bir ateş topu göndere bildim. 

Ateş topunun etkisiyle ejderha, yavru ejderhanın olduğu tarafa doğru savruldu. Elbette o kısımdan düşecek kadar uçmadı. Hala o kadar güçlü değilim. Yavru ejderhanın nefesi hala devam ettiği için ejderha tekrar taş yatağın ortalarına doğru sürüklendi. Tüm odanın sıcaklığı artıyor. 

Ejderha düşük seslerle kükremeye başladı. Bir ejderha olmasına rağmen demir, ateş ve buza karşı zayıf.  Sesler devam ederken bir anda güçlü bir şekilde kükredi. Sanırım son hamlesini yapacak. 

Guoooooo...

Tüm enerjisini kullanarak bir deprem oluşturmaya başladı. Ortalık şiddetli bir biçimde sallanıyor aptalın burasının bir zindan olduğunu anlayamaması çok kötü. Burada duvarlar bir taştan çok daha sağlam. Dış yüzeyle aramızda çok az yer bırakana kadar kazmama rağmen ejderin ağırlığı duvarı kırmaya yermedi siz düşünün.

Yavru ejderhada nefes üflemeyi bıraktı. Demir ejderha sarı bir renkle parlıyor. Hatta bazı yerleri patlayarak açığa çıkmış. Bir demire önce ısıtıp sonra soğutmaktan fazla zarar verebilecek şey nedir. Elbette bir daha ısıtmak. 

Ortada yağlı ve güzel bir koku dolanmaya başladı. Demir ejderha ölmese bile kafasını kaldıramıyor. Bu güzel koku ondan  mı geliyor. Sanki koku bile enerjiyle dolu. 

Guooooooğğ...

Guooooo...

Yavru ejderha ve ben içgüdülerimiz tarafından ele geçirildik.

---------------------------------

Çılgınlık aktif

---------------------------------

Daha önce hiçbir hareketimde bu kadar büyük bir hıza ulaşamamıştım. Bir anda ejderhanın yanına geldim. Ağzım sulanıyor. Ağzımı açtım ve ejderhanın büyülü topla tahrip edilmiş yarasını ısırdım. 

Guoo...

Demir ejderha zayıf bir biçimde kükredi. 

Bu tat nasıl tarif edilebilir ki. Et direk parçalanmıyor, biraz esnek. Buna rağmen ısırdığımda ağzıma yağlar akıyor. Aynız amanda ağzıma çok sıcak zor çiğnenen ejderha kemikleri girdi. Artık eski sertlikleri kalmamış. Ağzımda biraz emip yuttum. Yavru ejderha tam bu anda geldi. Bir anda atladı ve ejderhanın boynunu ısırdı. 

Yavru ejderhada öfke durumuna girmiş. Ejderhanın boğazını koruyan demir derisi artık işe yaramadığı için rahatlıkla boğazını parçaladı.

------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

 ... 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin