Bölüm 67 -Elf köyüne ziyaret

2.1K 270 67
                                    

Hemen elflere gidecektim ama dışarıyla ilk gerçek temansım olacağından bir gün daha oyalandım ve boyut değiştirme yeteneğini seviye 5'e kadar yükselttim. Kısacası artık 60 merte olabilirim. 

Bu yetenek düşündüğümden daha iyi olabilir. Savunma vb istatistikleri büyüyünce değişmiyor. Bu sayede bu yetenek geliştikçe gücüm artıyor. Düşünsenize 30 metreyken kafama bir kılıç saplansa ölebilirim. Peki ya 400 metre olursam ne olur? O kılıç çook uzun olmadıkça derimi bile geçemez. Saldıranın ne kadar güçlü olduğu bile fark yaratmaz. Elbette çok güçlü bir kişi hala beni öldürebilir ama Kraliyet seviyesinde bana zarar verebilecek kişiler sayılı olmalı. Harika mıyım neyim?

Bir yeteneğin seviyesini arttırmak ilk başta kolay oluyor. Sonrasında giderek zorlaşıyor. Özellikle 5 10 15 seviyelerini geldikten sonra zorluk dahada artıyor. Şu ana kadar büyüme sürecinde olduğum için büyürken doğal olarak yeteneklerim de büyüdü. Bundan sonra bu daha zor olacak. 

Ama dur ya. Benim boyutsal mide yeteneğimle ayı yeteneğin daha ileri seviyesine sahip irisini yemem yeterli olmaz mı? Gerçekten mükemmelim ya. Gerçi daha yüksek yetenek düzeyine sahip kişileri öldürmek daha zor olur ya neyse bunu şimdi düşünmeyelim.

Elflere uğrama zamanı.

Işınlanma.

...

Ah bu nehir. Nedense her baktığımda aklımda değişik duygular uyandırıyor. Avcının doğuşu. Saplamam. Orkları bulmam. Örümceklere denk gelmem. İyi ve kötü bir sürü duygu. Ork köyünü keşke katletmeseydim ya. Neyse çok yaygın bir tür olduklarını düşünürsek dahasını bulurum. 

Garip bir biçimde bir ork köyüne girip hepsini pataklamak istiyorum. Hepsi bana bakarken tüm binalarını yıkmak. Her şeyi çalıp kemiklerini kırdıktan sonra onları canlı bırakarak ayrılmak istiyorum. Acaba ne hissederler. O hissettikleri duyguları görmeyi çok isterdim. Ahh ahh artık ne zaman bulursak. 

Elflere bunu yapamama çok kötü. Hemen insan ve cüce dostlarına koşup bakın canavar bize zorbalık yapıyor derler. Canavarın canavardan başka dostu yok ya(Gerçi oda şüpheli sonucudna tadı güzelse canavar olması pek fark etmiyor). Bizden korktukları için güçlü bir canavar çıktığında bir bakmışsın hepsi bir olmuş kovalıyor. Bahane ne dersen insan öldürmüşler. Sanki onlar canavar öldürmüyor. 

Neyse gidip çook görgülü biçimde onları bir selamlayayım. Örümcekle bu nehri geçememem garip değil. Buradaki bariyer kraliyet seviyesi altındaki kişilerin geçemeyeceği kadar güçlü. Neyse hadi gidelim. Bakalım şu köyleri neredeymiş.

60 metre boyutumla bariyeri zorla geçtim. Bariyeri yapan bunu hissetmiş olmalı. Bakalım bu arkadaşların köyü nerede. 

İnanılmaz. Ağaçlardan köyü göremiyorum. Yukarıdan tamamen normal bir orman gibi duruyor. Eğer ısı algılama yeteneğim olmasa aşağıda yaşayan yüzlerce kişiyi fark edemezdim. 

Guoooooğğğğ...

Tüm ağaçlar sallanmaya başladı. Havada yapraklar uçuluyor. Ağaçların üst bölümlerindeki oklarını bana doğrultmuş eflerin yarısı yere düştü. 

Kıs kıs kıs kıss...

Ahh bi dakika ya ben buraya dostça bir şeyler almak için gelmiştim. Neden böle gaza geldim ki. Acaba bu dikkatimin dağılması olayı benim türüme özgü bir şey mi? Hımm bu tarz bir durumda ne demeli acaba. Ahh buldum.

''Beni liderinize götürün.''

Nedense aklıma bu geldi. Aşağıdakiler baya bir kıpırdaşmaya başladılar. Bir süre daha öylece bekledim. Aşağıdaki elfleri zar zor seçebiliyor olsam da bakışlarını hissedebiliyorum. Ne yapmamı bekliyorlar burada böyle beklememi mi? 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin