^---------------------------------------------------
YN: 3 saatlik bir uykuyla yazdım hatalarım olabilir bu günlük çok dikkat etmeyin :)
Ek olarak bizdeki canlıların DNA sentezleriyle yeni canavarlar yapmak isteyenler yoruma yazsın. Çok uçuk bir canlı olmadığı ve çok sıradan olmadığı sürece ilerde kullanabilirim.
İyi okumalar.
----------------------------------------------------
Zindan: Normal şartlar altında bir zindan doğumundan sonra tohum denen bir şeye sahip olur. Benim zindanım yapay olduğu için tohuma sahip değil. Bu tohum bir zindandan zor da olsa elde edilebilir. Tohumun içinde özel bir bilgi vardır. Tüm canlıların DNA sını elde etmeyi ve geliştirmeyi sağlayan özel bir bilgi;Kök DNA nın bilgisi. Zindanlar bu sayede dışarı çıkıp avlanmamalarına rağmen farklı canavarlar üretebilirler. Elbette bu bilginin de kullanım sınırları var. İstenildiği kadar DNA üretilemiyor.
Bildiğiniz gibi tohumun yetişme şartları bitkinin oluşumu için çok önemlidir. Bu bilgiye tohum denmesinin sebebi de bu. Bu bilgiye sahip kişiler yeterince güce sahipse bitki daha iyi büyür ve daha büyük olur. Aynı bir ağaç gibi önce ana dal vardır. Kısacası bizim tohum yardımıyla seçeceğimiz ilk canlı. Bu canlı bizim gücümüzün de artmasıyla farklı dallar ortaya çıkarır. Mesela bir goblin seçtiysek; büyücü goblin, hırsız goblin, demir goblin gibi yeni dallar elde edebiliriz. Ağacımız yeterince büyüdüğünde özel bir enerji oluşur ve tohum vermeye başalar. Bu tohumlar yardımıyla yeni türler seçebiliriz ve zindan giderek büyür.
Bu tohumun bir kullanımı da tohumlama denen bir süreçtir. Bu tohumu alırsınız ve büyüyle doldurup yaşam olmayan bir gezegene bırakırsınız. Gezegen o ortamın şartlarında yaşayabilecek canlıların ortaya çıkmasıyla tohumlanmış olur. Ve zindanlarda olduğu gibi bitkiler yeni tohumların oluşmasını sağlar.
Tüm galaksiyi tohumladığına göre büyük ihtimalle o yılanın kendisine ait tohum üretebilen bir bitkisi var. Bende şu tohumların bir tanesi olsa yeterli olur. Zindanı onunla birleştirip yeni yapacağım sistemi de katarak gerçek bir zindanın yapabileceği her şeyi yapabilen hatta onu geçebilecek potansiyele sahip bir zindan oluşturabilirim.
Elbette bunun için bir zindanı yok etmeli veya bitkiye sahip bir zindandan tohum elde etmeliyim. Bu kolay gözükse de öyle rahat bir olay değil. Zindanlarda seviyelere ayrılır. Ve zindan seviyesi yapabildiği canlıların seviyesi ve miktarıyla belirlenir. Tohum oluşturabilecek seviyeye gelmiş zindanlar en az kraliyet seviyesinde kabul edilir.
Ezik zindanlardan almanın kötü yanı ise kendi istediğim yönde onları şekillendiremeyecek oluşum. Onu hiç istemiyorum. Ben zidanıma zaten DNA eklemeye başladım ve tohum gelince gücünü destekleyebilmesini ve birden fazla bitkiyi bir anda oluşturabilmesini istiyorum. Kısacası saf olmalı. Ben tohumu da baştan programlayıp birden fazla dal oluşturarak başlamasını sağlayacağım. Bir tür mutasyon zindan. Zaten bunu yapanlar olduğu için bunu yapabileceğime eminim.
Her neyse bunu UGMO ya gidince elde edebileceğimi düşünüyorum şimdilik önceliğimi zindana yapay bir zeka yaratmaya vermeliyim. En azından ben yokken zindanı savunabilecek zekaya sahip olmalı.
...
Bir süre sonra zindanı programlamayı bitirdim. İşin güzel tarafı zindanın yapay zekasının benimle uzun mesafede iletişim kurmasını sağlayacak bir boyutsal büyü oluşturmayı başarmış olmam. Kısacası ben yokken tehlikeli bir durum olursa beni uyarabilir. Aslında birkaç ilginç veya güçlü büyüde ekledim ama onlar belli durumlar olmadıkça kullanılmayacak şeyler.
Son olarak garip yaratıklar kozalarından çıktı. Hepsi çirkin görünüşlü adsız şeylerdi. Aslında birkaçının güzel veya havalı gözükmesini bekliyordum. Sanırım DNA sentezi düşündüğümden daha zorlu. Ayrıca bazı türlerin kaynaşması çok garip istekler ve yetenekler ortaya çıkarmış. Ayrıca yeni bir şey öğrendim. Bu kaynaşma işlemi başarısız olursa DNA çöküyor ve hücrelerden oluşan bir varlık meydana geliyor.
--------------------------------------------------
Tür: Hırsız Balçık
Yetenekler: Özümseme, Fotosentez, Sinsi, Görünmez, Arama
Bilgi: Bu balçık türü inanılmaz bir çalma isteğiyle doğar. Yiyebileceği her şeyi çalar. Yetenekleri sayesinde yemeklerin yerini keşfedebilir. Karanlık Balçığın evrimlerinden birisi olduğu düşünülüyor. Normal şartlarda bulunması çok zordur. En zayıf oldukları zaman yemek ele geçirip özümsemeye başladıkları zamandır.
-------------------------------------------------------------
Başarısızlığım sanırım en büyük ödülüm oldu. Diğerlerine bakıyorum ama hiç bir bilgi edinemiyorum. Sanırım kırma türler olmaları sebebiyle hafızamda onlara ait bilgiler yok. Her neyse zindana katlar arası güç artışı vb. Bilgiler verdim o bu şeyleri inceleyip yerleştirebilir benim için çok zahmetli. Ayrıca her birinin DNAsını ve balçığın doku örneğini çekirdeğe kayıt ettim yani artık yenilerini kendisi üretebilir. Gerçi yapay olacaklar ama amaç zindanı savunmak olduğu için pek fark etmez.
Balçığa gelince onun bir ruhu yok ama bu bir şey değiştirmiyor. Balçıkların zaten ruhu olmaz. Balçıkların en önemli özelliği hiçbir ruhsallık barındırmamalarıdır. Kısacası ona bir mühür bile koyamıyorum. Ben yaptım ama kontrol edemiyorum. Zindana saldıktan sonrada bu böyle olacak. En azından zindanın ürettikleri içgüdüsel olarak zindanı yememeleri gerektiğini yerlerse öleceklerini bilirler ama bu önümdeki o şekilde ölmez.
Ahh sanki bir sebepten şu elf beni rahatsız etmişti. Ah maddi zararla ilgili bir şeyler geveliyordu. Balçık sana çok iyi yemekleri olan bir yer göstereyim
kıs kıs kıs...
Işınlan
İşin güzel tarafı balçık yeni oluştuğu için hala açlık hissetmiyordu ve yakın çevresinde yemekte yoktu. Benden tehdit de hissetmeyince saklanmamıştı. Eğer saklansa kendi zidnanımda onu bulamazdım. Bazı türler güçsüz olsa bile çok zahmetli yeteneklere sahip olabiliyor.
Zoooorttt...
Booomm...
O ne la
Bir cin poposu alev almış bir şekilde koşuşturuyordu. Arkasındaki duvarda dev bir göçük vardı. Ah bir saniye galiba buna ejderha DNA sı kaçmış. Ooooooo inanılmaz bizim ejderde bunu yapabiliyor mu acaba? Demir ejderha bunu yapabilse bazı hassas yerlerdeki bombalardan kurtulabilirdi. Bizimki yapabiliyorsa çok inanılmaz olmaz mı?
Düşünsenize tam arkasına geçip bir açık yakaladığını sanıyorsun zooort. Benim bir atık organına ihtiyaç duymamam yazık kesinlikle bu yetenekten isterdim. Ayrıca bu yetenek uçuş hızını da arttırmaz mı?
Ahh bununla harpy i hemen DNA sentezine alacağım. Ayrıca gitmeden olabildiğince fazla koza oluşturdum. Çıkan canlıları nereye yerleştireceğine zindan karar verebilir. Gidiş zamanı gelene kadar olabildiğince çok koza yaptım ve sonunda Avcının yanına döndüm. Şimdi yola çıkma zamanı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasía''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...