Bölüm 84 -Savaştan beslenen

1.6K 242 20
                                    

Bir dakika bir garip hissediyorum. Sanki bir yere kısılmış gibiyim ne oluyor. 

Bir şekilde yerin altına girmişiz. Sanırım biz enerji formundayken GK tüm odayı yer altına batırmış. Avcıyı da yanıma alıp dışarıya ışınlandım.

Boommm...

Boomm...

Vayy ortalık kopuyor bir gittik hemen parti yapmışlar. Havada yüzlerce, yok yanlış oldu binlerce uçan tür canavar kaleye saldırıyor. Kaledeki çok sayıda hava savunması onları düşürmek için saldırıyor. Bu şeyler teknoloji ülkelerindeki silahlar değil mi? Tamamen büyüye odaklanmış bu gezegende bu tarz bir şeyi göreceğim hayal etmemiştim. 

Bommm...

Ahh GK de oradaymış. Neyle dövüşüyor o...

Görüyorum ama inanamıyorum. Bir tür balçık. Hafızamdaki bilgilere göre en güçlüsü bile en fazla yemek sınıfına girebilir. GK neden bu kadar zorlanıyor. Bende bi tür balçık yaptım ama sadece sinir bozucu cinstendi. Bu balçık enerjisine bakarsak bölge lideri olmalı. Bölge lideri olan bir balçık acaba tadı nasıldır.

Hızlıca asıl bedenime dönüştüm. Ahhh kıyafetleri çıkarmayı unuttum. Yine yırttım kıyafetleri. Neyse bedenimi hızla en büyük boyutuna getirdim. Sonrasında avcıyı hızlı bir harekele kafamın üstüne çıkardım. Bu avanağı burada bırakırsam kesin belaya bulaşır. Bana direnmek yerine enerjisini kullanıp kafama yapıştı. Bende GK'nin yanına gittim.

''Hey GK bu eziği bile yenemiyor musun? basit bir bölge liderinin sana bu kadar sorun çıkardığına inanamıyorum.''

GK toprağı ikiye katlayıp kitap kapatırcasına balçığı araya aldı. 

''Bu haksızlık sanki beni yok etmek için yapılmış gibi tüm yeteneklerime karşı bir yeteneği var. Ne yaparsam yapayım işe yaramıyor. Sanki doğal avcım.''

Aslında aynı dediği gibi balçıklar çok garip bir zihne sahiptir. Kontrol etmesi aşırı derecede zor ve zihinsel olarak neredeyse yenilmez canlılar. GK'nin en büyük gücü zihin kontrolü gibi bir şey. Fiziksel olarak da yüksek savunmaları var. Temelde çekirdeklerine ulaşamadığın sürece yenilmezler. En büyük zayıflıkları büyüsel saldırılar. Ama karşısındaki balçık bir tür toprak tipi olmalı. Metalimsi bir sıvıdan oluşuyor. Bu sıvı yüzünden çekirdeği gözükmüyor. Toprak tipi olduğundan GK'ye bağışık diyebiliriz. 

''EE onu nasıl rahatsız ettin.''

''Lütfen ben insanları rahatsız edecek türde bir insan mıyım?''

Ahh ne yaptı merak ettim şimdi. Ah Balçık kurtuldu. Garip bir şey yapıyor ağız mı?

''Dinleme onu değerli topraklarımı çaldı. Onları yemek istiyordum. Uzun zamandır yemek için o toprağı geliştiriyorum.''

Ah zeki de bir şeymiş. Toprak mı geliştiriyormuş. Ah şu kıymetli topraklardan mı yapıyordu. GK olsam bende çalardım. Adam golem yapıyor o toprakla nasıl golemler yapar var ya. Ah bir dakika ya.

''O uyuz aynayı o topraktan yaptın dimi.'' 

Benim onca uğraşmamın sebebi bu aptal balçık mıymış? GK de sırıtıyor yani gerçekten öyle yaptı. 

''Boyutsal geçidi kaldırması için güçlü bir şey olmalı diye düşündüm. En yakında olanı aldım geldim. Bu aptalın onca değerli toprağın yanında uyuduğunu nereden bilseydim. Bende olsa hemen kullanırdım. Hiç olmadı göz kulak olurdum.''

Bak hakkı var. Bazı canavarlara uzun yaşamak dokunuyor. Öyle tembel oluyorlar ki uzun sürede yetişen bir şey bulup yanında uyumayı seçiyorlar. Bir kaç yüzyıl sonra uyanıp onu yiyip güçleniyorlar.  Çoook sıkıcı bir yöntem. Elbette uyumak bazen gerekli olabiliyor ama bunlar kadar aşırı olmaya katılmıyorum.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin