Bölüm 46 -Açlık ve keşif

2.1K 274 29
                                    

Not: Öncelikle kısa bir kaç duyurum olacak. Fark ettiğiniz üzere kitabın kapağı hikayeyle çok uyumsuz. Kapak yapma konusunda herhangi bir bilgim olamadığı için o konuda yardımınızı istiyorum. 

İkinci olarak bir bilgilendirme yapacağım. Daha doğrusu çoğu kişinin yanlış bildiğini fark ettiğim bir bilgiyi düzelteceğim. Gümüş, Yılan'ın insana dönüşmüş hali değil. Örümcek gibi yapay bir beden. Kendine ait bir zekası var. Yılan oynamayı sevdiği için bedenini ele geçirip onu kontrol ediyor. 27. bölümde oluşturmayla yapılan beden Gümüş. Ama içiniz rahat olsun ruhu olmadığından duyguları da yok. Ele geçirmesinde sorun yok yani.

Üçüncü ise statü ile ilgili. Tavsiyeler üzerine yetenekleri üçe ayırdım: Pasif, aktif, ve ırksal. Gümüş ve Yılanın statlarında yetenekleri ayırsam da Örümcekte bunu yapmadım. Sadece iki ırksal yeteneği var. :)

İyi okumalar...

-----------------------------------------------------------------

Seviye: 82                           Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                               Can: 815/815

Mana:450/450(550)         Ruh G.: 555/555(835)

Deneyim: %52                   Doluluk: %1

Güç: 264                               Çeviklik: 181

Savunma:185                    Dayanıklılık: 103

Zeka: 16

Yetenekler:

Irksal yetenekler: Boyutsal görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Oluşturma, Kükreme

Pasif yetenekler: Fiziksel güç(7), Savunma(4), Zehirli diş(6), Kızıl göz(2)

Aktif yetenekler: Su oku(3), Ateş topu(6), Toprak kaplama(2), Çılgınlık(6), Zehir kaplama(4), Zehir bulutu(4), Parlama(2)

Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.

Mevcut durum: Yavru

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(11) Su(3) Ateş(5) Toprak(4) Zehir(9) Işık(3)

---------------------------------------------------------------------------------

İç güdülerim bedenimi ele geçirmeye başladı. Artık daha az düşünüyorum. Düşünmeye ne gerek var. Tek önemli olan şey yemek. Midemdeki boyutsal çarpıklıklar artıyor. İçeride yiyecek bir şeyin olmaması içerideki boyutsal güçleri iyice çılgınlaştırmış gibi duruyor.

Gorg Gurrrg...

Çevre titremeye başladı. Sanki midem kükrüyor. Acı bir yanma hissi. Midemin boş olmasının onu bu kadar etkin hale getireceğini bilmiyordum.

Kraliçe örümceğe ağzımı yasladım. Boyutsal midem çılgın durumdayken bile bu kadar güçlü değildi. Bir anda örümceğin bedeni parçalanmaya başladı. Parçaları hızla mideme doğru yola çıktı. Çok hızlı bir biçimde onu yuttum.

Kraliçenin bedeni mideme gitmesine rağmen sanki yolda kayboldu. Midemin boyutunun büyük olduğunu biliyorum ama kraliçenin yer dahi kaplamaması garip. Her neyse açım daha fazlasına ihtiyacım var. 

Oda hala parçalanmış örümceklerle dolu. Ağzımı açtım ve odada ne varsa yutmaya başladım. Bu sefer çılgınlıktaki gibi bir öfke hissetmiyorum. Daha çok bir netlik var. Her şeyi yememi söyleyen bir emir. 

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin