5.000 kurt ve üstündekiler toplan 15.000 canlı ve bunlar en az 10 puan verecekler. En basit goblin büyücüsü bile 10 puan veriyor. Ejderlerin birine bunların hepsini öldürtsen var ya. Hem ejder en az 10 yıl büyümüş gibi güç kazanır hemde gelsin puanlar.
''Yılan şunların başlarını kesinlikle yemelisin. Sakın unutma hem binicilerden istiyorum hem kurtlardan hemde o büyücülerin patronu neyse ondan.''
''Tamam o sorun değilde sen bunları nasıl yeneceksin?''
''O sorun değil. Kapının çevresini örümcekler delik deşik etti. Bineklerle oradan geçemezler. Kurttur uğraşır geçer durumlarında da örümcekler armut toplamayacak. Her şekilde bu gelen birlikler ejderhalarla baş etmek için yollanmışlar. Kısacası bu tarz durumları beklemiyorlar. Onları biraz pusuya çekip halledeceğim.''
Yine taktikler taktikler. Şu basit istedikleri şeyi koyup askerlerinle orada bekle sonra vur taktiğini sevmiyorum. Fazla basit geliyor. Basit şeylerde sıkıcı. Arkada biraz daha trajedi biraz daha farklı etken olsa daha zevkli olur. Gerçi o tarz şeyler ordulara karşı işlermi bilmiyorum.
''Öyle ifade yapma. Biliyorum basit ve sıkıcı bir taktik ama savaşlarda basit bazen en etkili olandır. Sıkıcı olmasına rağmen bunca yıldır bu taktiklerin devam etmesinin sebebi işe yarıyor olmaları. Efsanelerde falan anlatılan şurada bir taşı oynattı o onu etkiledi şu şunu etkiledi hiç adam kaybetmeden rakibini yendi mevzusunun sadece efsanelerde olmasının bir sebebi var.''
Tamam haklıda insan halim hakkında yeni bir şey öğrendim. Yüzüm çok kolay okunabiliyor. İnsan olmakta dert be.
Neyse sıkıcı olsa da izleyeceğiz artık UGMO'ya varmaya hala bir gün varmış. Taa yarının akşamı sıkılırdım onca süre zaten. Aslında Avcıda yerini belirlememe yarayan bir çok şey var o yüzden o gidince yanına ışınlanırım diyordum ama sözde UGMO'da ışınlanmaları kısıtlayan oluşumlar varmış. Ayrıca avcı bunların ne kadar uzandığını bilmiyormuş. Şimdi giderim bide bilmediğim halde orayı aramak zorunda kalırım falan riske gerek yok.
Avcı ateş ejderhalarını yaklaşmaya devam eden gruba doğru yolladı. Grup ejder avlamaya yollanmış bu yaptığı biraz riskli. Ejderhalar bir sürü goblin atlayıp güç kazandılar şu anda 10 yıllık yetişkin bir ejderha gücündeler. Ejderhaların güç sistemi biraz farklı. Eğer güçlenmelerine yarayacak çok etkili bir şeyle karşılaşmazlarsa ejderhalar kaç yıl yetişkin olarak yaşadıklarına göre güçlenir. Ejderhaların bedenleri büyümeyi ve güçlenmeyi hiç durdurmaz. Kısacası binlerce yıl yaşamış yaşlı ejderhalar dev boyutlara ulaşır. Sözde milyarlarca yıl yaşamış bir ejderha bir gezegenin boyutunda olurmuş. Üst seviyelere geçişleri ise ejderhanın türüne göre değişir. Bir alev ejderhası 10.000 yıl sonunda ancak gezgin seviyesine ulaşır. Bir demir ejderhası ise 5.000 yıl yaşayarak gezgin seviyesine ulaşabilir. Benim salak ejdere gelince sanırım 1.000 yıl civarında yaşaması yeterli olur. Ayrıca benim emrimde onu güçlendirmek için bazı bitkiler vb elde edersem bu sürenin çok daha kısa olacağını düşünüyorum.
Herkesin bildiği bir efsane vardır. Sözde yılanlar sürekli hayatlarıyla vb. güçlenmek için meydan okuyarak ejderha olabilirler. Bu gerçek bir olay değil. Yılanların evrim geçirirken ejderha olabildikleri ve güçlenmek için ejderhaların aksine sürekli mücadele etmeleri gerektiği doğru. Ama olay bu şekilde değil. Yılanlar tür benzerliği sebebiyle ejderha olabiliyor ama Ejderha olmak tek seçenekleri değil ejderhayla aynı güçle bir yılan olmak içinde evrim geçirebilirler. Ejderha olmak daha çok kolaya kaçmanın bir yolu, sonucunda sürekli uyuyarak güçlenebiliyorlar. Gerçek anlamda bunu yapabiliyorlar uyurken çevreden enerji emebildikleri için sürekli uyuyabilirler kısacası yemek olarak enerji yiyiyorlar. Ejderha olan yılanlar ejderhalar tarafından sürekli küçümsenerek yaşamak zorundadırlar. Yılanlar ejderhalardan daha düşük bir tür demek istemiyorum. Ejderhalar gibi yatarak güçlenemiyor olabiliriz. Ama yeterince şanslıysak onlardan çok daha hızlı güçlenebiliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasía''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...