Bölüm 26 -Evcil hayvanlar

2.3K 269 11
                                    

        Goblin reisi, iradesi olan bir aptal. İnsanları rahatsız etmeseydi onları çiftlik hayvanı gibi kullanabilirdim. Her neyse köyde kalan cesetleri daha yemedim. Ayrıca köyde kalan goblin var mı aramam lazım. Son olarak ta goblinlerin kaçırdığı dişilerle ilgilenmeliyim. Acaba ne yapsam. Her neyse zamanı gelince düşünürüm onu. Şimdi cesetleri yemeye odaklanayım.

      Örümcek her ihtimale karşı goblinlerin av yerine gidip insanların yiyebileceği bir şeyler avla. Belkide yaşamaları bir işime yarar. 

...

     Tüm cesetleri yedim gezdiğim sürede sadece üç binadan ısı hissettim. Birincisi diğer türlerden dişilerin bulunduğu binaydı. İçerisini tekrar kontrol ettim başka goblin yok. İkincisinde ise henüz yürüyemeyen goblinler ve onlarla ilgilenen birkaç kırışık goblin vardı, galiba yaşlılar. Ne varsa yedim yaşlılar biraz zor çiğnenirken, yavru olanları yemesi çok zevkliydi.

       Üçüncü binada ise bazıları ölü bazıları diri bir goblin gurubu vardı. Sanırım bunların hepsi goblin dişileri. Goblinlerin başka türlere ilgisi olduğunu biliyordum ama kendi dişilerini bu kadar berbat durumda bırakacaklarını beklemiyordum. Sanırım diğer türlerden yeterince dişi toplayınca bunları unuttular veya umursamadılar.

      Dışarıdan kapıyı açınca bana korkmuş şekilde değilde mutlu bir biçimde baktılar. Hatta bazıları diz çöktü. Nedense bunları yiyesim gelmiyor. Çok inceler. Örümcek köyün merkezine birkaç av getirmişti galiba. Acaba bir tanesini bunlara versem ne olur.

      Gidip avların arasında en irisi gibi duran ayıyı aldım ve goblinlerin olduğu yere götürdüm. Önlerinde ayıyı gördüklerinde ileri çıkmaya ve yemeye cesaret edemediler. Biraz teşvik biraz iteklemekle ayıyı yemeye başladılar. İlk başta biri başladı. Ona tepki vermediğimi gören diğerleri de sonradan yemeğe katıldı. Koca ayıyı sadece on tanesi bitirdi.

        İçeride birçok ölü vardı. Sanırım bu türde dişiler bir yük olarak görülüyor. Dişilerinde diğerlerini sevdiğini sanmıyorum. Yemeği yedikten sonra hepsi karşımda durup bana bakmaya başladı. Gözlerinde korku yoktu daha çok meraklı bakışlar atıyorlardı. İşime yarayacak gibi de durmuyorlar ne yapsam acaba yesem mi? Ama o kadar da besledim. 

      Ahh doğru. Ruh markasını deneyecektim. Diğer goblinlerin hepsini de yedim tek bunlar kaldı.

       Kararımı verdim size ruh markası yapacağım. Eğer marka başarılı olduktan sonra hala yaşıyor olursanız benim için çalışabilirsiniz.

       Önce ilk yemeğe başlayan diğerlerinden önde durana doğru gittim. Belkide aralarında bir tür önder falandır. Her neyse yanına gittiğimde ne yapacağımı merak ederek bana bakıyordu. Yavaşça kafamı ona doğru yaklaştırdım. Diğer goblinler korkmaya başlasa da önümdeki sakince bana bakıyordu.

        Kafamla alnına dokunarak Oluşturma yeteneğimde yaptığım gibi bedenine ruh markası kurmaya başladım öncekinden farklı olarak bir miktar direniş hissettim. Belkide goblinlerin içinde kendi ruhları olduğundandır.

        Tümden işlemi bitirmem biraz sürse de. Sonlara doğru tamamen direnmeyi bıraktı. Belkide biraz canı yanmıştır. Bakalım neler değişti. 

        Onu tam bedenim gibi kontrol edemesem de istediğim şeyleri anlamasını sağlayabilirim gibi duruyor. Ayrıca istediğim şeyleri reddetme gibi bir imkanı da yok. Bunun oluşturmadan farklarından birisi ise esir olarak mana değilde ruh gücü tutuyor gibi durması.

         Sanırım bunları evcil hayvan olarak alabilirim. Dikkatli bir şekilde büyütürsem ve evrimleştirirsem neler olabilir acaba. Bunu düşündükten sonra hepsine tek tek ruh markası taktım. Onlara ruh markası taktıktan sonra kalan ölüleri yemeyi ihmal etmedim tabi ki. Bana biraz garip bakarlar diye düşünmüştüm ama umurlarındaymış gibi durmuyor.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin