Ragon12 ye yaptığı olağan üstü kapak tasarımı için teşekkür ediyorum.
Yeni kapak ve yeni bir tanımla yolumuza devam ediyoruz.
İyi okumalar...
-----------------------------------------------------------------------------------
Yuvaya geri geldiğimde içerideki herkes şaşırdı. Yanımda ejderha getirdim bir zahmet hahaha. Şaşırtmak güzel şey. Ahh unutuyordum ejderha ölmek üzere.
Şifacı olan maceracıyı ejderhayı iyileştirmesi için yönlendirdim. Baya korkmuş görünüyor. Bunun bir önemi yok, ruh markası sebebiyle ne dersem itaat etmek zorunda.
Ejderhayı 1 saat boyunca iyileştirdi. Dışarıya kan akmasada iyileşmiş gibi durmuyor. Tüm enerjisi bittikten sonra bayıldı. Her neyse benimde dinlenmem gerekiyor. İyi geceler. Veya günler her neyse.
...
''Yılan, çabuk uyan. Ejderha geldi.'' Avcının korkmuş sesiyle uyandım.
Ejderha geldi mi? Sonunda hazırlıklarım bitti zaten. Gelmesi iyi olmuş.
''Ssssaldırdı mıss?''
Umarım başlamamışlardır. Ejderhayla savaşmadan önce midemi doldurmam gerekiyor. Bu sebeple örümcek ve goblinlere çılgınca av toplamalarını söylemiştim. Hatta odamın yanına odamla aynı boyutta bir oda daha inşa ettim. Tek amacı avları koymak.
''Hayır henüz değil. Güneş batmak üzereyken geldi.Köye yaklaşıp kükredikten sonra geri çekildi. Ne olduğunu biliyor musun?''
''Biz onurlu canlılarız. Rakibimize saldırırken tam gücünde olmasını isteriz.'' Bunu söyleyeni sesinden tanıyamadım. 12, 13 yaşlarında bir insan dişisi gibi sesi var. Avcının sesine de benzemiyor.
Dönüp baktığımda ejderhayı yanımda gördüm. Sonra çevreye bakmaya devam ettim. Yakında tanımadığım kimse yoktu. Yok canım.
''Bidass sssöle.'' Ejderhaya bakarak söyledim.
''Biz onurlu canlılarız. Rakibimize saldırırken tam gücünde olmasını isteriz.'' Yine aynı küçük kız sesi çıktı.
Kıss kıss kısss kıss...
''Neye gülüyorsun'' Ejderha bana bakarak söyledi.
kıs kıs kıss...
hahahahaha...
Avcıya jeton yeni düştü. Ejderha gözlerini kıstı ve bize bakıyor.
Her neyse ciddileşelim. Yerde yuvarlanmayı kestim ve ciddi bir duruşla yükseldim. Dediğini düşününce bunu söylemek zorundayım.
''Şansına küsss ufaklıks Burada onurss yokss.''
Ejderhanın yaralanmasını bekleyip. En kötü durumundayken onu öldürmek istiyorum. O onur dedikleri şey av avcı olayında yok. Rakipler ve düello olayında var. Ejderhalar ve kibirli g.tleri bunu anlayamıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasía''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...