Bölüm 16 -Goblin Köyü

2.4K 307 10
                                    

        Fiziksel güç yeteneği gerçekten işe yarar bir yetenek. Ateş topu da gayet iyi uzak savaşta bir açığım vardı. Önceki goblinlere karşıyken bu yeteneğim olsa belkide hiçbiri kaçamazdı. Her neyse geç olması hiç olmamasından iyidir. Umarım bugün daha çok goblin bulabilirim. Bu sefer öldürmeyip yuvalarına kadar takip etmeye kararlıyım.

         Öncelikle goblinleri bulmak istiyorum. Isıyı algılama menzilinde şimdilik büyük bir şey yok. Biraz gezinmem gerekecek gibi duruyor.

...

       Hareketsiz duran bir şey var yaklaşık elli metre önümde. Sinsi sinsi yaklaşayım bari. 

       Olduğu yere geldim. Ağacın üstünde olduğunu hissede biliyorum. Hangi tür bir canlı bilemiyorum ama boyutlarına bakılırsa çok ta küçük bir şey değil. En iyisi ağaca tırmanıp öğrenmek. Ağacın çevresine sarınıp yavaş yavaş çıkmaya başladım.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Tür: Harpy

Yetenekler: Rüzgar kılıcı, Çeviklik

Bilgi: Sırtlarında kanatlarının olması ve ayaklarının pençe olması haricinde insanlara çok benzerler. Yaşları arttıkça boyutları artar. Yetişkin bir insan boyutuna ulaştıklarında insana benzer bir zekaya ulaşırlar. Güçsüz avları tercih ederler ve başkalarının avlarını çalmaktan zevk duyarlar.

--------------------------------------------------------------------------------------------

       Çokta güçlü bir şey değilmiş tek sorun hızı sanırım. Bir şeye baya bir odaklanmış gibi duruyor. Benim en sevdiğim av çeşidi de diyebiliriz. 

       Yavaş yavaş yaklaşıp arkasına ulaşana kadar tırmandığımda hala geldiğimi fark etmedi. Gerçekten kolay avları seviyorum. 

       Kalça bölümüne doğru hızla saldırıp boyutsal mideyi başlattım ne olduğunu sonradan anlasa da çok geçti bir anda ikiye katlanıp ağzıma girmişti bile. Sanırım boyutsal midenin gücü ben seviyemi yükselttikçe artıyor bu seferki çok hızlı çekildi. Her neyse acaba nereye bakıyordu.

--------------------------------------------------------------

Harpy DNA bilgisi elde edildi

---------------------------------------------------------------

       İleride yarısı yıkılmış gibi duran büyük bir köy var. İçi ise yeşil küçük canlılarla dolu. İşte bu aradığım yuvayı buldum. Aslında düşündüğümden fazla var sadece buradan elli veya altmış tane görebiliyorum. Çoğunun avda veya evlerde olaması gerektiğini düşünürsek tonla yemek var. Tamda midem boşalmaya başlamıştı. 

        En iyisi yavaşça yaklaşıp yavaş yavaş ava başlamak. Bunca goblini yedikten sonra acaba fiziksel güç yeteneğimin seviyesi ne kadar artar. Düşündükçe gözüme daha iyi gözüküyorlar. Sanırım yavaş yavaş ava doğru yaklaşmanın zamanı geldi.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin