Bölüm 18 -Zevkli plan

2.3K 276 5
                                    

        Köyün dışında yem taktiğiyle goblinleri çekebiliyor olsam da sanki biraz zevksiz gibi geliyor. Yoksa biraz fazla kolay mı demeliyim. Yeterince heyecan mı yok acaba, emin değilim.

         Şimdide farklı bir deneme yapalım bu sefer biraz ses getirsin. Elbette aptal gibi aralarına dalacak değilim. Ama benim gibi özel bir yılanın aptal goblinlerden korkuyor gibi gözükmesini de istemiyorum. 

         Planım için kapalı bir yere ihtiyacım var. Şehrin ortasında büyük bir bina var ama içi büyük ihtimalle goblin doludur. O yüzden daha yakın ortalama görünümlü bir binayı tercih edeceğim sanırım.

         Ormana yakın kısımdan binaya doğru yaklaştım. Ormanın içinden çıkmadan binaya doğru döndüm. Ağzımı aşağıya doğru çevirip boyutsal mideyi açtım ve yeri kazmaya başladım. Yerde bir veya iki metre derinliğe ulaşan bir çukur kazdıktan sonra yerin altından binaya doğru yöneldim. Yaklaşık olarak binanın altına geldiğimi hesapladıktan sonra yukarı ya doğru kazmaya başladım. 

        İlk seferde binayı tutturmayı başardım. Aslında birkaç sefer kazmam gerekir diye düşünüyordum her neyse. Binanın altı tahta döşeli sanırım uzun süre bakım yapılmaması ve değiştirilmemesi yüzünden çokta sağlam durmuyor. Biraz geriye çekilip tüm gücümle yukarı doğru fırladım. 

Çatırt...

       Elbetteki çürümüş bir tahta benim gücüme dayanamadı. 

      Yukarıya çıktığım gibi hızlı bir biçimde çevreme bakındım. İçeride sadece üç goblin vardı. Hızla en yakınımdakinin üstüne doğru atladım. Ezik goblin elbetteki kaçmayı başaramadı. Kalan iki aptal belkide olayın şokuyla bana doğru saldırdı. Onlar bana ulaşamadan tüm bedenimi delikten çıkarmıştım. Yanıma geldiklerinde kafamı yukarıya doğru kaldırdım. 

Tısssss...

       Bir anda geriye dönüp kaçmaya çalıştılar. Sanırım bu beklene bilecek bir olaydı sonucunda yukarıya doğru kalkmamla onlardan çok daha uzundum. Yinede anlayamıyorum dibime kadar gelmişken gerçekten benden kaçabileceklerini mi düşündüler?

        Birincisini ısırıp yutmaya başlamışken planımı başlattım ve diğerine vurmak yerine üstüne çıkıp bekledim. Yutmayı tamamlayınca altımdaki elindeki sopayla bana vurmaya çalışan aptalı sarmaya başladım.

Katırt Kütürt...

       Elbette ki böyle bir acıyı hissederken sessiz duramadı ve bağırmaya başladı. Böylece planım gerçekleşebilir hale geldi. Yem atıldı gelin küçük yemekler.




   Nalan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   Nalan

@nswondd1   Tarafından hazırlanmıştır.

Yazılarımı okuyup yapmış olduğun kapak çalışması için teşekkür ederim. Tam olarak kitapla uyumlu olmasa da gerçekten güzel bir çalışma olmuş.

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin