Bölüm 82 -Uzay? Boyut?

1.9K 250 23
                                    

Çalışmamın ön aşamalarında yapmam gereken şey basit boyutsal sembollerle bir oluşum meydana getirmek. Doğrusu burası kolay kısmı. Sadece boya yapmak gibi. Tek sorun bunları neye yapacağım. Yapacağım şeyin diğer dünyada da olacağına emin olmalıyım. Eskiler buna basit bir çözüm bulmuş. Aynalar. 

Aynalar her galakside herkesde var diyemem. Ama neredeyse her galakside ışık var. Karanlık galaksilerde var ama golem kralının öyle bir yerden gelmediğini öğrendim. O tarz yerlerde yaşayan canlıların görme yetenekleri olmuyor. Ayrıca çok garip canlılar olduğu için çoğu zeki tür onlara yaklaşmaz. Her neyse ne diyordum. Işık varsa yansımalar oluşturan şeyler ve yansımalar olmalı. Kısacası doğal aynalar. O sebeple çoğu galakside aynalar başka boyutlara geçit olarak kullanılıyor. 

Bu alanda gelişmiş bazı uygarlıklar bunu oyun olarak bile kullanıyor. Mesela aynanın karşısındaki kişiyi taklit edip onu korkutmak gibi. Bazıları ise bunu iletişim yöntemi olarak kullanıyor. Mesela aynaya bakıp gerekli kelimeleri söylersen aynada beliriyorlar. Bazı uygarlıklarda yansımalardan korkulmasının sebebi bu aramalar. Sonucunda hiç kimse sürekli ona ulaşmaya çalışan ve onu rahatsız eden tanımadığı kişileri sevmez. Bazıları misilleme yapıp arayanı öldürebiliyor. Yani bazı kelimeleri aynaların karşısında söylemek gerçekten öldürebilir. Aynaların karşısında saçmalamayın sakın.

...

Beş saat, basit dediğim oluşumları tamamlamam beş saatimi aldı. GK ye güçlü bir ayna bulursa daha iyi olabileceğini söylemiştim, kim gidip dünya özüyle oluşturulmuş büyü temelli aşırı kaliteli bir ayna getireceğini düşünürdü ki. Daha iyi bir oluşum ve daha kaliteli bir üst kurmam gerekti. Ahh neden sadece basit bir parlak ayna getirmedi ki sadece 5 dakikamı alırdı. 

Sıkıldım ve daha işlemin sadece basit kısmı bitti. Şimdiki kısım ise izi takip edip GK'nin geldiği yeri bulmak. Sonrası ise oraya bir bağlantı oluşturmak. Hemen bulma işlemine başlasam çok sıkıcı olur neden biraz daha eylenceli hale getirmiyorum?

...

Işınlandım ve Avcı'nın odasına geldim. Galiba uyurken giydiği ayı desenli giysisini giyecek. Neden uyurken ayı gibi gözükmek istersin ki? Her neyse en iyisi giyinmesini bekleyeyim giyinmeye fazla odaklanmış beni bile fark etmedi. Kıyafetlere bu kadar takmayı anlayamıyorum. 

''Aaaaaaaa''Avcı

''Ne oldu?''

''Ne zamandır buradasın?''Avcı 

''Kıyafetlerini çıkarmaya başladığından beri sanırım. Neden sordun?''

''Ve sence burada garip bir şey yok mu?''

''Var mı?''

Neyden bahsediyor bu. Kıyafetlerini zaten görmüştüm. Ayılı kıyafetlerden utanıyor mu yoksa? Eğer öyleyse neden giyiyor. Ahh insanalr çok garip.

''Ne diye uğraşıyorum ki. Neden geldin?''

''Boyutsal yeteneğin var diye geldim. Şimdiki işlemde bana yardımcı olabilirsin. Ayrıca senin boyutsal alandaki anlayışında gelişir. Veya Uzay-zaman mı demeliyim. Sinir bozucu kültür farkları.''

''Bir dakika boyutlar ve uzak farklı değil mi?''

''Yoo değil. İkisi de aynı şey.''

''Peki biz farklı boyutlar diye nereye gidiyoruz?''

''Uzayın farklı bir köşesine gidiyorsunuz. Sonsuzluk hakkında biraz bilgin varsa sonsuzluğun içine her şeyi aldığını bilirsin. Kısacası sözde farklı veya alternatif boyutlarınız aslında buraya çok benzeyen farklı bir yer.''

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin