Bölüm 19 -Stratejik geri çekilme

2.3K 263 5
                                    

       Sanırım yeterince bağırdı buraya doğru gelmeye başlayan ayak seslerini duyabiliyorum. Önce bu aptalı yiyeyim bari. 

Hüpp..

        Şimdi gelin bana tatlı avlar. Beklediğim gibi avanaklar dan üç tanesi kapıdan içeriye fırladı. Tek kuyruk darbesiyle üçünü de binanın yan tarafındaki duvara fırlattım.

         İşte planım buydu. bu şekilde tek yerden geldiklerinde onları öldürmek daha kolay.

Katırt kütürt...

-----------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

Seviyeniz yükseldi

Seviyeniz yükseldi

-------------------------------------------------------------

        Yaklaşık yirmi tanesini bu taktik sayesinde duvarlara yolladım. Aslında onları gerçekten bir alanda taktir ediyorum. Canlılıkları çok yüksek. O tarz vuruşlara rağmen girenlerin en fazla yarısı öldü.

 Guaaaaaa...

       Dışarıdan bir kükreme geldikten sonra goblinler içeriye gelmeyi bıraktı. Bu benim için bir fırsat bu sayede içeride öldüremediklerimi öldürebilirim. Sonrada hepsini yerim. 

        Elbette ki bunu yaparken bağıranlar olsa da pek bir direnişle karşılaşmadım. İçeri girenlerin birçok kemiği kırılmıştı. Benim boyutumda bir yılanın, hızla gelen kuyruğundan bahsediyoruz. Bir ben vurdum bir de duvar vurdu.

 ---------------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi 

Seviyeniz yükseldi

Seviyeniz yükseldi

---------------------------------------------------------------

Guaaaaaaaa...

        Sanırım bir şeyler yapacaklar. Her neyse geride kanıt bırakmadığıma ve duruma bakılırsa stratejik olarak çekilmeliyim.

       Kendi kazdığım deliğe geri girdim ve aşağıdaki tünelin yarısındayken.

Booooomm...

Boooomm...

Booommm...

       Büyük birkaç patlama oldu. Kendimi seviyorum, iyi ki stratejik geri çekilme olayını yapmışım. Aslında endişelendiğim hem camlardan hem kapıdan bir anda saldırarak benim çevremi sarmalarıydı. Bir anda binayı patlatabileceklerini hesaba katmamıştım.

Boooooommmm...

        Sanırım öldüğüm den emin olmak istiyorlar. Neyse bu arada orman tarafından dışarıya çıktım. Sonrasında çalıların arasından binanın olduğu yere baktım. Önceden binanın olduğu yerde şimdi sadece yanan tahtalar vardı. 

         Goblin büyücüleri gerçekten dertli varlıklar. Hemen ilk köye geldiğimde, goblinleri öldürdüğüm yere doğru gitmeye başladım.

         Ulaştığımda binanın köşesine geçip yıkılan binanın olduğu yere baktım. Dışarıda beş goblin büyücüsü ve yüze yakın normal goblin vardı. Birde insan boylarında gözüken, iri yarı, kırmızı ve iki boynuzu olan başka bir şey vardı. 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Tür: Goblin Reisi 

Yetenekler: Kükreme, Fiziksel güç, Savunma, Ateş topu, Yanan kılıç

Bilgi: Bir goblin topluluğunun lideri olan, evrim geçirmiş goblin. Topluğunun boyutu arttıkça gücü artar.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Son oluşan büyük patlamanın sebebi buydu anlaşılan. Şuan ki ben için biraz sorun olabilir. Topluluğunun boyutu gücünü arttırıyor yani. Eğer durum buysa bende daha zekice planlara geçmeliyim. 

---------------------------------------------------------

Seviye: 19                Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)

İsim: ???                    Can: 190/190

Mana:170/170         Ruh G.: 220/220

Deneyim: %30         Doluluk: %40

Güç: 66                       Çeviklik: 56

Savunma: 52            Dayanıklılık: 43

Zeka: 15

Yetenekler:

Boyutsal Görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Su oku(3), Oluşturma, Fiziksel güç(4), Ateş topu(1)

Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.

Mevcut durum: Yavru

Mevcut yatkınlık: Boyutsal(9) Su(3) Ateş(1)

------------------------------------------------------------------------

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin