Bölüm 30 -Düello

2.2K 269 15
                                    

Düşündüğümden fazla acıyor gerçekten ışık elementine biraz daha çalışmalıyım. İnsan bedeni gerçekten zayıf. Harpye karşı dahi bu kadar zorlanmak rahatsız edici. Her neyse kadınların olduğu binaya geldim. Aralarında bir şifacı vardı. Umarım benden daha yeteneklidir. 

İçeri girdikten sonra. Kadınlar durumumu gördü ve birkaçı hızla bana doğru geldi.

''Gümüş ne oldu sana.''

''Biraz ava çıktım sadece.''

Şifacı diğerlerini geçip ne geldi ve beni masaların birinin üstüne yüz üstü yatırdı. 

Başım dönüyor. Bu his çok rahatsız edici. Sanki birisi zorla gücümü benden çalıyormuş gibi.

Daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum. Nedense masa çok rahat gibi gözüküyor. 


Ahh yılan bedenime geri döndüm. Beden bayılınca böyle oluyor yani. 

Ertesi güne kadar insan bedenine bir daha geri dönemedim. Bende örümceğin ve goblin kadınlarının avını seyrettim. İri beyaz renkli bir kurt avlıyor gibi duruyorlar. 

Kurdun ifadesine bakılırsa örümcek çoktan zehirlemiş. Goblinler düşündüğümden daha zayıf çıktılar. Onları büyücü veya daha yüksek evrimlere dönüştürmek ne kadar sürecek abaca. 

Her neyse uzun bir yaşamım var ve sadece bir, iki gündür avlanıyorlar hemen evrim geçirmezler her halde.

Kurt öldükten sonra goblinler çoktan yorulmuş durumdaydılar ve mağraya döndüler. 

Örümcek sabaha kadar ava devam etti. Çoğunlukla sıçrayarak yakınından geçen harpyleri avladı çok sıkıcıydı. Her neyse sabahleyin insan bedenim uyandı.

...

Uyandığımda zaten sabah olmuştu. Kalktığımda karnımdan sırtıma bandajla sarılıydım. 

Sanırım kadının şifası da yeterli gelmedi. Bu arada çadır gibi bir şeyin içindeyim. Çevremde benden başka bir kişi daha var. Onunda ayağı sarılı ve yerde yatıyor. Sanırım uyuyor. Her neyse neredeyim acaba. Dışarı çıkıp bir bakayım bari.

Yani köyün yanındayım. İnsanların buraya çadırlar kurduğunu fark etmemiştim. Her neyse yiyecek bir şeyler lazım nereden bulabilirim acaba. Örümcekten alabilirim ama insanlar neden yemek yemediğimi merak edebilir.

Her neyse Önceki gibi kadınlardan isteyeyim bari. Yemekleri bu beden için daha uygun. Boyutsal mide yardımıyla her şeyi yiyebiliyor olsam da. Tatları bu bedene iyi gibi gelmiyor. İnsan bedenini en iyi insanlar bilir yemeklerininde kendilerine göre olduğuna eminim.

Kadınların kaldığı eve geldiğimde içerisi hala eskisi gibi gürültülüydü. Bende içeriye girdim.

İçeriye girdiğimde fark ettiğim ilk şey elflerin arık burada olmayışıydı.

''Gümüş hoş geldin dün ne olduğundan bahsetmek ister misin? ''

''Elfler yok''

''Evet elflerin çoğu insanlarla birlikte yaşamayı tercih etmezler. Yeterince iyileştiklerini düşündüklerinde köylerine geri döndüler. Ama bununla konuyu değiştiremezsin. Dün ne olduğundan bahset bakalım.'' Garip bir bakışla gözlerini kısarak bana bakarken dedi.

''Biraz ava çıktım. Harpylerle uğraşırken birazcık yaralandım. Ama hepsini öldürdüm.''

''Ava mı çıktın. Bunun tehlikeli olduğunu bilmiyor musun? Ava çıkmak istiyorsan en azından öncesinde iyi bir eğitim almalısın.''

Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin