Bir süre titreşimlerin en çok olduğu yöne doğru gittim. Tahmin ettiğim gibi ork köyünü buldum. Bu aptallar beni köyün dibine getirip ölmüş. Her neyse köy nehrin hemen yanında bulunuyor. Nehrin ters tarafında örümceklerin yuvasının içinde bulunduğu dağ var.
Köyün çevresinde ağaç yok. Bazı ağaç kökleri ve kalıntıları olduğunu göz önünde bulundurursam manyak orklar ağaçları bir şekilde kesmiş olmalı. Burada hala var olmalarını çok ilginç buluyorum. Köyün bir tarafında elfler bir tarafında örümcekler var(vardı). Örümceklerin mağra girişinin ters tarafta olması sebebiyle bir şekilde korunmuş olsalar bile, elfler neden bu köyü yok etmiyor?
Belkide orkların orada olması bir şekilde işlerine geliyordur. Her neyse benim umurumda değil. Şimdi bunları nasıl öldürsem. Hemen gidip keserek öldürebilirim ama bu basit bir ölüm olur. Daha acı verici bir şey olmalı. Zehir, doğru ya zehir direk öldürmeyecek şekilde zehirlersem acı çekerek ölmelerini sağlayabilirim.
Tahminimce akşam hepsi köyde toplanmış olurlar o zaman saldırabilirim. Rüzgarın yönüne bakıp zehir bulutu yeteneğimle seyreltilmiş zehri yollarım. Ne olduğunu anladıklarında çok geç olur ve hepsi zehirlenir. Ölümleri de acısız olmaz.
...
Akşam olana kadar dağa çıkıp bekledim. Rüzgar şu anda dağdan aşağıya doğru esiyor. Şansa bak rüzgarın yönü için yer değiştirmem bile gerekmiyor. Sanki bir şeyler orkların yok oluşunu istiyor.
Zehir bulutu.
Puffff...
Zehir bulutu normalde ön tarafa doğru zehirli gaz üflemekten ibaret. Hızlı bir şaşırtma saldırısı olarak kullanılabilir. Ahh bide nefes saldırılarını erken bırakmaya zorlayabiliyor. Her neyse yavaş yavaş sağa sola doğru dönerek zehir üflemeye devam ettim. Yeşil bir gaz rüzgarla birlikte ork köyüne doğru ilerlemeye başladı.
Bir süre sonra ön bölümümdeki bitkiler solmaya başladı. Köye doğru giden tüm mesafedeki ağaç bitki böcek ne varsa ölüyor. Ölmekle kalsalar yine iyi yavaş yavaş çürüyorlar. 10. seviye yatkınlıkla zehir kullanınca böyle oluyor yani inanılmaz.
--------------------------------------
Seviyeniz yükseldi
Seviyeniz yükseldi
Seviyeniz yükseldi
...
Seviyeniz yükseldi
Seviyeniz yükseldi
Seviyeniz yükseldi
---------------------------------
Ha ne oldu hiç acı çığlığı falan duymadım. Yalvarma yakarış hiç bir şey yoktu. Öylece uyurken öldüklerini söyleme bana.
Hemen köye koştum.
...
Köye giderken tüm yoldaki bitkilerin çürüdüğünü fark ettim. Köyün içinden iğrenç bir koku geliyordu. Çürümüş bitkilerden bile daha iğrenç bir koku. İçeriye girip çevreyi dolaştım.
Bunların köyü biraz ilginç bir yapıya sahip. İnsanlarım mimarisinden tamamen farklı. Orkların bina yapacak zekalarının olduğunu sanmıyorum. başka bir türden almış olmalılar. Tüm binalar taşlardan yapılmış. En azından ana malzeme taş, bazı binaların yapısında demirde kullanılmış.
Bunca demir ve taş cüceler mi acaba?
Cücelerin çoğu kendi tünellerinden çıkmaz. Ama bu hepsinin öyle olduğu anlamına gelmiyor. Eğer öyle olsaydı diğer türler cüce silahlarının ününden haberdar olamazdı. Yapısına bakılırsa çokta büyük bir köy değilmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...