------------------------------------------------------------------------
Seviye: 1 Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)
İsim: ??? Can: 20/20
Mana:20/20 Ruh G.: 30/30
Deneyim: %44
Güç: 6 Çeviklik: 10
Savunma: 9 Dayanıklılık: 4
Zeka: 10
Yetenekler: Boyutsal Görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Su oku(1), Üretim
Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.
Mevcut durum: Yeni doğan
Mevcut yatkınlık: Boyutsal(7) Su(1)
---------------------------------------------------------------------------
Bu ben miyim? Belki de öyleyim ama daha önemlisi hala açım. Çevremdeki neyi yiyebilirim? Yukarısı aşağısı her taraf buz. Buzun içinde ise yıldızlar kadar çok demin yediğim mavi şeyden var.
---------------------------------------------------------------------------
Tür: su ruhu
Yetenekler: Su oku, sis perdesi
Bilgi: yoğun ruhsal enerjilerinin suyla temasından doğan varlık.
---------------------------------------------------------------------------
Buzun içinde olmasalar hepsini yerdim. Ağzımın suyu akıyor ne kadar da fazla var. Su oku ve sis perdesi yani bazı yetenekleri vardı. Önceki yediğimin pek gösterecek vakti olmamıştı. Başka neler var aşağıda su ruhları haricinde kahverengi ışıklar var.
---------------------------------------------------------------------------
Tür: toprak ruhu
Yetenekler: titreşim, kaya atışı
Bilgi: yoğun ruhsal enerjilerinin toprakla temasından doğan varlık.
---------------------------------------------------------------------------
Anladım ama umurumda değil çekil başımdan. Ulaşabileceğim yerde neler olduğu daha önemli şu an. Buz, Su, Çıktığım yumurtanın kabukları... Tabi ya kabuklar.
Ağzımı açıp kabuklara yaklaşınca kabuklar bir anda küçülüp ağzımda kayboldu. Ah doğru ya boyutsal mide ağzını aç yemeği iste kısa mesafede olduğu sürece her şey mideye girsin aslında büyük kolaylık. Tek sorun midemin içindeki boyutun çapı çok fazla buda demektir ki daha fazla yemek gerekiyor.
Kabuklarda elendiğine göre buz ve dibini göremediğim derinlikte su kaldı. Acaba suyun altında yiyecek bir şey var mı? Eh buradan bakarak bunu bilemeyeceğime göre sanırım atlamalıyım.
Suya atladığımda suya ulaşmadan önce yüzmeyi bilip bilmediğimi hiç düşünmediğimi fark ettim. Suya indiğimde nasıl yüzüleceğini bildiğimi fark ettim. Belkide içten içe bildiğimin farkındaydım ve o yüzden suya atladım. Suya indikten hemen sonra suyun dibine daldım. Sonucunda suda yüzmek açlığımı gidermiyor.
Suyun altına girip çevreme baktığımda her yer suydu. Başka bir şey yoktu. Boyutundan bahsetmek isterdim ama aşağıya doğru indikçe çevrem daha da genişledi. Çevremde sudan ve derinlerde benden hala uzak olan Su ve toprak ruhlarından başka bir şey yoktu.
Açlığım her saniye daha da artıyor. Her şeyi yemek istiyorum tüm her şeyi ayrım bile yapmadan her varlığı. İçgüdülerim bedenimi ele almaya başladı. Birden aklımda bir fikir belirdi; neden suyu tüketmiyorum. Suyun içinde ağzımı açtım ve tüm suyu tüketmek istedim tek bir damlası kalmayıncaya kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...