------------------------------------------------------------
Seviye: 5 Tür: Orman örümceği
İsim: ??? Can: 150/150
Mana:100/100 Ruh G.: 0/0
Deneyim: %00
Güç: 40 Çeviklik: 40
Savunma: 60 Dayanıklılık: 40
Zeka: 7
Yetenekler:
Zehirli diş, Zehir bulutu
Mevcut yatkınlık: Zehir(4)
-----------------------------------------------------
Ah şuna bak sen tam kalkan olarak kullanmalık olmuş. Nede hızlı seviye atlamışsın. Gerçi kimin örümceği tabi hızlı seviye atlayacak. Her neyse örümcek bak planımı anlatıyorum iyi dinle.
...
Ormanın köye bakan dış yüzeyinden yaklaşmaya başladım. Yaklaştığım tarafta yirmiye yakın goblinden oluşan bir gurup oturmuş. Bir hayvanın etini yiyiyorlardı.
Daire şeklinde gruplanmışlar sessiz ve yavaş bir biçimde yaklaşsam dahi beni fark ederler. O zaman çabaya gerek yok hücum.
Çalıların arasından hızla fırladım. Çok çevik olamam sebebiyle, beni fark etseler dahi tepki verene kadar yanlarına ulaşmıştım.
Hazır grup halinde oturuyorlarken. Kuyruğumu kullanarak tüm gücümle vurdum.
Katırt Kütürt...
Boom..
çat pat...
Gücüm giderek artıyor. Birkaçına vurduktan sonra duvarı kırıp binaya girdiler. haha. Her neyse daha uçuracak bir sürü goblin var. Bu sefer hiçbirini yemeye çalışmadım. İşim bitince nasıl olsa tüm köyü yerim. Şimdiki amacım hepsini öldürmek.
Elbetteki birkaç kuyruk darbesi daha attım. Yirmi tane olsalar dahi ortalama goblinlerin saldırıları derimi geçemiyor. Bu kavgadan daha çok bir oyun gibiydi. Yine dikkatim dağılıyor fırlamam lazım niye durdum düşünüyorum ki.
----------------------------------------------------------
Seviyeniz yükseldi
Seviyeniz yükseldi
Seviyeniz yükseldi
----------------------------------------------------------
Fırlayarak binaların arasına daldım. Yolda giderken birkaç yalnız veya küçük gruplu goblinle karşılaşsam da beni durduramadılar.
Booom...
İşte bu son attığım köyün merkezine kadar uçmuş olmalı. Haha Hadi goblinler gurup halindeyken hepinizle savaşamıyacak olabilirim ama sizden hızlıyım ve bu oyun çok zevkli. Tutun tutabilirseniz.
Ah bu binadan baya ısı sinyali alıyorum bakalım neler var.
İçeride olanları anlatmak dahi istemiyorum. Tek bilmeniz gereken farklı türlerden kadınların olduğu. Sonunda buraya dönmem gerekecek ama şuan planıma devam etmeliyim. Gerçi gitmeden içerideki tüm goblinleri yere gömmeyi ihmal etmedim.
-------------------------------------------------------
Seviyeniz yükseldi
-------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasy''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...