------------------------------------------------------------------
Seviye: 100 Tür: Yılan(Bilinmeyen mutasyon)
İsim: ??? Can: 1000/1000
Mana:600/600(700) Ruh G.: 920/920(1200)
Deneyim: %100 Doluluk: %88
Güç: 150(+150) Çeviklik: 250
Savunma:200(+100) Dayanıklılık: 120
Zeka: 18
Yetenekler:
Irksal yetenekler: Boyutsal görüş, Boyutsal mide, Işınlanma, Oluşturma, Kükreme
Pasif yetenekler: Fiziksel güç(10), Savunma(5), Zehirli diş(7), Kızıl göz(2)
Aktif yetenekler: Su oku(3), Ateş topu(7), Demir kaplama(5), Çılgınlık(8), Zehir kaplama(5), Zehir bulutu(4), Parlama(2), Nefes saldırısı(3), Demir mızrak(1)
Bilgi: Bilinmeyen bir yılan mutasyonu.
Mevcut durum: Yavru
Mevcut yatkınlık: Boyutsal(11) Su(3) Ateş(10) Demir(6) Zehir(9) Işık(3)
-------------------------------------------------
Ejderhanın çekirdeğini neredeyse özümsedim. Düşündüğümden hızlı özümsendi. Sanırım vücudum sabırsızlığıma tepki veriyor. Sanırım hazırım. Ahh çok heyecanlıyım.
Sistem evrimi başlatmak istiyorum.
----------------------------------------
Lütfen seçin
Seçili evrim yollarından birisine dön
Yeni tür oluştur
---------------------------------------
Elbetteki yeni bir yol yürüyeceğim. Bunu yavru durumuna geçerken söylediğime eminim. Nasıl bir tür olacağına ve nasıl yetenekleri olacağına karar verdim bile.
---------------------------------------------
Yeni türün temel yeteneklerini tanımlayın
--------------------------------------------
Eh bunu sorması doğal sanırım. Kısacası çocuklarım olduğunda yeni doğan durumunda hangi yeteneklere sahip olmalarını istediğimi soruyor. Ben yeni doğan olmadığımdan bu seçimler beni etkileyemez.
Temel yetenekler ha. Basit. Boyutsal mide: Benim boyutsal midem diğerleri gibi değil diğer türlerin yeteneklerini çalıyor. Yeni türün temel yeteneklerinden birisi olmasını istememin sebebi bu. Bu sayede gerçekten de bilinmeyen bir mutasyon olacağım. Türüm de bilinmeyen mutasyonlar olacak. Her nesil bir önceki nesilden farklı olabilecek.
Işınlanma: Kaçma ve seyahatte çok yararlı kesinlikle bulunması gereken bir yetenek.
Oluşturma: Ben yeni doğmuşken bu yetenek oluşturma değil üretimdi sanırım yeni doğan halim bu yeteneği destekleyemedi. Yeni türlerde de böyle olacağını düşünüyorum. Kendini koruyacak bir zindan ve güçlü yardımcılar yapmaya yarayan bir yetenek. Elbetteki türümün devamında bu yetenek olacak.
Ek olarak pasif yeteneklerimden Savunma, Fiziksel güç, Zehirli dişler yeteneklerini istiyorum.
-------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan (Bilinmeyen mutasyon)
Fantasia''Senin için tohumlanmış bir galaksi, senin için seçilmiş bir gezegen... Git ufak yavru ve zamanı gelince ortaya çıkıp ne olduğunu göster. Diğer ırklar tarafından keşfedilip bir av mı olacaksın; yoksa diğer ırkların hepsini avlayan bir avcı mı?'' ...