Bölüm 10 -Goblin avı

2.6K 307 3
                                    


        İlk kez ormana girdim. Amacım doğamda olduğu gibi ava çıkmak.İlk avımın ne olacağını merak ediyorum. 

       Çalıların altından geçerken diken ve yaprakları derime sürtüyor hafif, rahatlatıcı hışırtılara sebep oluyorum. Yerdeki kurumuş yapraklar ve yumuşak toprak ben üstlerinden geçerken hafifçe aşağıya batıyor. Esintinin ormanda çıkardığı ses ise beni rahatlatmaya çalışıyor gibi. 

        Her ne kadar ortam huzurlu gibi görünsede. Gerçekler böyle değil. Orada ben varım. Kaslarımın hafif hafif kasılıp bırakılışını hissedebiliyorum. İç güdülerim beni çağırıyor. Sessizce çevredeki ısıyı kontrol etmeye başladım. 

       Çevremde birçok canlı olduğunu hissedebiliyorum ama buraya küçük avlar için gelmedim. Daha büyük bir şey öldürmek istiyorum. 

        Çok uzun bir süre aramam gerekmiyor. Yirmi metre önümde ağacın dibinde, bir metre uzunluğunda küçük yeşil bir şey var. Sanırım kökün altında bir şeyler arıyor. Her şekilde bu dikkat dağınıklığı hayatına mal olacak.

-------------------------------------------------------------------------------

Tür: Goblin

Yetenekler: Fiziksel güç

Bilgi: Neredeyse her şeyi yiyebilmeleri ve hızlı çoğalmaları sebebiyle çok sık görünen bir ırktır. Topluluklar halinde yaşarlar. Evrim öncesi bir goblin ırkı çok düşük zekaya sahip olmalarıyla bilinirler. Diğer ırkların kadınlarına ilgi duymaları ve çalma içgüdüleri sebebiyle zeki olan tüm ırklar tarafından avlanırlar.

------------------------------------------------------------------------------------- 

        Dikkati dağılmış gobline sessizce yaklaşmaya devam ettim. Arkasına geldiğimde kafamı onun yüksekliğiyle aynı hizada olacak kadar kaldırdım. Sonrasında ...

Tısssss...

        Sesimi duyduğunda ilk başta kasıldı. Sonrasında titreyerek yavaş yavaş arkasına döndü. Onunla göz göze geldik. Hareket dahi edemedi öylede bana bakıyordu. Ben zaten öne atılmak için çoktan hazırdım. Sadece gözlerinin içindeki bu korkuyu görmek istemiştim.

       Sonrası çok hızlı oldu içgüdülerimi daha fazla bastıramadım ve boğazına yapıştım. Hızla çevresine dolandım. İğrenç bir sesle bağırmaya başladı. Bir süre bağırmasına izin verdim. Çevresine tamamen sarındıktan sonra ise sıkmaya başladım. Aslında çok daha hızlı sıkabilirim ama biraz bağırmasını istiyorum. Yavaş yavaş kasılarak sıkılığı arttırdım. 

Katırt Kütürt...

        Kemikleri kırılıp hareket edemez hale geldi sonrasında onu bıraktım. Gerçekten öldürmesi zor bir canlı, hala nefes alıyor. Hala yaşarken boyutsal mideyle birlikte onu yuttum. Mideme giren bir şeyin yaşama gibi bir şansı yok içerisi boyutsal düzensizliklerle dolu. temas eden ney olursa olsun anında parçalanır. 

--------------------------------------------------------

Seviyeniz yükseldi

Goblin DNA bilgisi elde edildi

-------------------------------------------------------

        Sistem seviyemi ve deneyim seviyemi kalan bilgilerden ayırarak her seviye atladığımda gösterebilir misin?

----------------------------------------------------------

Seviye: 3         Deneyim: %5

---------------------------------------------------------


Yılan (Bilinmeyen mutasyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin